Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kunne jullie me helpen dringend

LZN
08-12-2003, 16:44

he mensen kunnen jullie me helpen mijn zus heeft een maand geleden een kindje gekregen en op mijn aanraden heeft ze het meisje amira genoemd. ze vond het een hele mooie naam en de hele familie was het ermee eens . maar nu horen we dat die naam niet mag van de marokkaanse consulaat we hebben het gehoord van onze omgeving en zijn nog niet naar de consulaat gegaan. weten jullie of dat waar is want ik weet zeker dat er nog meer meiden zijn die zo heten toch? kunnen jullie me aub helpen ik zou me heel klote voelen als het niet mocht. dikke boesa allemaa.

Selly
08-12-2003, 17:01
het ene jaar mag de naam wel het andere jaar weer niet als dreigt dat er te veel kinderen met dezelfde naam gaan voorkomen. Er zit gewoon een steekje los bij die gasten, als ze je al gaan verbieden om je eigen kind een naam te geven die je zelf mooi vind. Nadia mocht ook niet enkele jaren geleden, en nu weer wel. Zo zal het waarschijnlijk ook bij de naam Amira het geval zijn.

maghrebgirl20
08-12-2003, 19:48
waarom zou dat niet mogen? volgens mij kun je wel in hoger beroep gaan als ze die naam afwijzen

G-Bella
08-12-2003, 23:10
Origineel gepost door arrouichick he mensen kunnen jullie me helpen mijn zus heeft een maand geleden een kindje gekregen en op mijn aanraden heeft ze het meisje amira genoemd. ze vond het een hele mooie naam en de hele familie was het ermee eens . maar nu horen we dat die naam niet mag van de marokkaanse consulaat we hebben het gehoord van onze omgeving en zijn nog niet naar de consulaat gegaan. weten jullie of dat waar is want ik weet zeker dat er nog meer meiden zijn die zo heten toch? kunnen jullie me aub helpen ik zou me heel klote voelen als het niet mocht. dikke boesa allemaa Elke keer hebben ze weer andere regel. Ik ken inderdaad een meisje die Amira heet.. Waarom zou het niet mogen.. :o Een onschuldig 'Prinsesje' consulaat weer he :o

imzouren21
08-12-2003, 23:37

het mag wel hoor de dochter van mijn broer heet ook amira en die is nu zes maanden oud tenzij ze het in zes maanden weer veranderd hebben, en bij marokkanen altijd doordrammen dan krijg je altijd je zin, dat is mijn ervaring met de consulaat, ze willen door het veranderen van namen wat wel of niet mag laten zien dat er gewerkt wordt onzin dus

01LaHbIbAh09
09-12-2003, 11:24
Amira is een Islamitische naam dus het mag Zeker!!! Hun kunnen je niets wijs maken!!!

misstomaatje
09-12-2003, 11:28
Origineel gepost door arrouichick he mensen kunnen jullie me helpen mijn zus heeft een maand geleden een kindje gekregen en op mijn aanraden heeft ze het meisje amira genoemd. ze vond het een hele mooie naam en de hele familie was het ermee eens . maar nu horen we dat die naam niet mag van de marokkaanse consulaat we hebben het gehoord van onze omgeving en zijn nog niet naar de consulaat gegaan. weten jullie of dat waar is want ik weet zeker dat er nog meer meiden zijn die zo heten toch? kunnen jullie me aub helpen ik zou me heel klote voelen als het niet mocht. dikke boesa allemaa waarom mag het niet dan . wat er is er vekeerd aan die naam

OUIDAD1
09-12-2003, 14:26
onzin, als het niet mocht dan hadden jullie dat meteen gehoord bij de geboorte-aangifte. Ik persoonlijk zou mn kind nooit amira noemen, dat betekent PRINSES...vind ik beetje nasst je schoenen lopen...maar ach dat terzijde. Maar meid, maak je niet druk...je nichtje kan gewoon die naAM BEHOUDEN WANT ZO STAAT ZE INGESCHREVEN EN ALS HET INDERDAAD VERANDERT MOEST WORDEN DAN HADDEN JULLIE WEL BERICHT GEHAD VAN DE CONSULAAT..DUS MAAK JE NIET DRUK.

firdausse
10-12-2003, 14:03
hee meid, je zegt zelf dat jullie gehoord hebben dat het niet mag? En van wie hebben jullie dit dan gehoord? Dit is niet waar, jouw zus mag haar dochtertje gewoon Amira noemen. Dit zijn kleine dingetjes die mensen uit hun duim zuigen.