Bekijk originele versie : Wat Is Er Met Mij Aan De Hand ??????
IKBENEENMOSLIM
13-03-2008, 22:15
Assalam mulaikum mijn broeders en zusters,
Wie weet wat er met mij aan de hand is ?:confused: Ik ben de hele dag zo somber en ik ben zo agressief tegenover mn kinderen en ben snel geiiritteerd:kwaad: .Verder heb ik ook een laag ijzergehalte en een lage bloeddruk.Ik heb het ook altijd koud en ben de hele dag door zenuwachtig voor niks.Ik ben de hele dag zo moe en heb nergens zin in,zelfs in het huishouden doen en naar buiten gaan heb ik geen zin,Wie weet wat er met mij aan de hand is?:traan1: :confused:
ASSALAM MULAIKUM
Misschien ben je depressief? Ik zou eens bij de huisarts langsgaan, want het lijkt mij niet leuk voor jezelf dat je zo bent, maar ook zeker niet voor je kinderen.
Incha'allah is het niets ernstigs ;)
IKBENEENMOSLIM
13-03-2008, 22:31
ik heb al 1 jaar lang een anti-depressiva gebruikt,maar heeft niet geholpen.zou het misschien iets anders kunnen zijn ?
siham-18-mocro
14-03-2008, 23:36
Misschien ben je depressief? Ik zou eens bij de huisarts langsgaan, want het lijkt mij niet leuk voor jezelf dat je zo bent, maar ook zeker niet voor je kinderen.
Incha'allah is het niets ernstigs ;)
Ik zou voor de zeker heid langs de huisarts gaan ;)
Magrabia_Annisa
15-03-2008, 08:57
het ligt aan je tekort aan ijzer!
daardoor krijg je dat futloos gevoel en sneller geïrriteerd.
je moet meer groene groenten en roodvlees eten in combinatie met ijzersupplementen. je zult je snel weer beter voelen.
grijp niet zo snel naar antidepressiva, die doen meer kwaad dan goed hoor!
zorg dat je ijzergehalte terug normaal wordt en je zult je echt véél beter voelen, ik spreek uit ervaring! good luck!
IKBENEENMOSLIM
16-03-2008, 22:57
probeer rokia oegti
wat is rokia ya oegtie??:confused:
youssra07
17-03-2008, 10:26
je kan op deze site kijkenwww.ashefaa.com
rokia houdt in dat je veel koran moet lezen en veel moet bidden en je wenden tot allah. Bij rokia komt er ook weleens een imam of geleerde bij je thuis die koran leest en kijkt wat er met je aan de hand is. Meestal zijn dit soort mensen beinvloed met de daden van de saitan.
Maar meid daar moet je niet aan denken, zo ontstaat er alleen maar elwaswas is nerges goed voor.
ik heb me een tijd ook zo gevoeld zoals jij je nu voelt. Het kan deels komen door je gezondheid,dus slechte eetpatroon, lage bloeddruk, bloedarmoede.
Dit kan je laten testen bij de huisarts.
Maar het kan ook ontstaan door dat jij een druk bestaan hebt, je zorgt voor je kinderen en het huishouden wat veel energie kost en er geen bezigheid voor jou over blijft. Je raakt hierdoor gestresst en geiriteerd omdat elke dag weer hetzelfde voor jouw is. Je richt daardoor je iritatie af op je kinderen die snauw je af. Wat jij nodig hebt is dat je 1 a 2 keer in de week en uur tijd voor jezelf maakt en wat leuks gaat doen. Effe zonder kinderen en zonder man. Weg met vriendinnen, jezelf verwennen.
Een andere oorzaak kan zijn dat je niet sport. Sport zorgt voor balans en evenwicht in het leven. Het geeft je rust en het is zelf zo dat er bij het sporten een stofje in je hersenen vrij komt die je een goed gevoel, vrolijk gevoel geeft.
Meid denk ook aan jezelf, neem de tijd voor jezelf.
En wat betreft antidepresiva, dat moet je echt vermijden.
Mijn clienten namen eerst ook antidepressiva met combinatie van slaappillen ik heb ze afgeraden om dat te doen.
Antidepressiva geeft je op dat moment rust het is een kalmeringmiddel. het werkt niet de gedurende dag. Maar het brengt ook veel schade met zich mee, het is verslavend en het breekt bepaalde herencellen af.
Dus lieve meid denk aan je sahtek en stop ermee.
IKBENEENMOSLIM
21-03-2008, 19:41
rokia houdt in dat je veel koran moet lezen en veel moet bidden en je wenden tot allah. Bij rokia komt er ook weleens een imam of geleerde bij je thuis die koran leest en kijkt wat er met je aan de hand is. Meestal zijn dit soort mensen beinvloed met de daden van de saitan.
Maar meid daar moet je niet aan denken, zo ontstaat er alleen maar elwaswas is nerges goed voor.
ik heb me een tijd ook zo gevoeld zoals jij je nu voelt. Het kan deels komen door je gezondheid,dus slechte eetpatroon, lage bloeddruk, bloedarmoede.
Dit kan je laten testen bij de huisarts.
Maar het kan ook ontstaan door dat jij een druk bestaan hebt, je zorgt voor je kinderen en het huishouden wat veel energie kost en er geen bezigheid voor jou over blijft. Je raakt hierdoor gestresst en geiriteerd omdat elke dag weer hetzelfde voor jouw is. Je richt daardoor je iritatie af op je kinderen die snauw je af. Wat jij nodig hebt is dat je 1 a 2 keer in de week en uur tijd voor jezelf maakt en wat leuks gaat doen. Effe zonder kinderen en zonder man. Weg met vriendinnen, jezelf verwennen.
Een andere oorzaak kan zijn dat je niet sport. Sport zorgt voor balans en evenwicht in het leven. Het geeft je rust en het is zelf zo dat er bij het sporten een stofje in je hersenen vrij komt die je een goed gevoel, vrolijk gevoel geeft.
Meid denk ook aan jezelf, neem de tijd voor jezelf.
En wat betreft antidepresiva, dat moet je echt vermijden.
Mijn clienten namen eerst ook antidepressiva met combinatie van slaappillen ik heb ze afgeraden om dat te doen.
Antidepressiva geeft je op dat moment rust het is een kalmeringmiddel. het werkt niet de gedurende dag. Maar het brengt ook veel schade met zich mee, het is verslavend en het breekt bepaalde herencellen af.
Dus lieve meid denk aan je sahtek en stop ermee.
HEEL ERG BEDANKT VOOR JE GODE TIPS YA OEGTIE:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.