Bekijk originele versie : En dan toch nog eenzaam
Leuke familie
Fijne ouders
Leuke irritante broers en zussen
Vrijheid
Onafhankelijk
Godvrezend (bid 5x per dag tot god, om mijn dankbaarheid te tonen)
Veel echte vrienden en vriendinnen
Een goed gevuld soiaal leven
Goede baan
Leuke collega's
Goede opleiding
Als ik het zo lees, lijkt het of ik alles heb.
Maar hoe komt het toch dat ik mij zo eenzaam voel. Ik ben gewoon zo eenzaam. Is het dan toch zo belangrijk om een levenspartner te hebben? Voel je je dan pas compleet. Altijd maar die stoere praatjes van mij dat ik gelukkig ben, en dat ik het prima vind zonder partner.
Ik wil gewoon af van dat eenzame gevoel, en ik weet niet hoe.
Een mens is niet gemaakt om individualistisch te zijn . Het nesteldrang zit in ons instinct.
Zolang je nog geen partner hebt met wie je lief en leed kan delen zal je altijd momenten hebben met het gevoel dat er iets ontbreekt in je leven.
Tot die tijd gewoon erover heen zetten en afleiding zoeken in alle dingen uit het door jou opgenoemde rijtje.
Daar hoef je toch niet een relatie voor gehad te hebben? Is niks geks aan.
Zoals ik zei het zit gewoon in ons mensen. Hoe ouder je wordt, des te vaker je je zo gaat voelen. (zoiets als biologische klok)
Dan moet je trouwen? Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
Origineel gepost door Zo_Eenzaam
Maar is het dan niet gek dat je je toch eenzaam voelt. Gewoon van die momenten.
Is meer dan normaal ik heb ook alles maar soms van die eenzame momenten.Maar zelf getrouwde mensen voelen soms eenzaam niet iedereen.Dus tja maar de volgende dag is die gevoel dan weer weg het komt afwisselend.De andere moment voelt je gelukkig en blij.
Leuke familie
Fijne ouders
Vrijheid
Onafhankelijk
Goede baan
Leuke collega's
Goede opleiding
Maar hoe komt het toch dat ik mij zo eenzaam voel. Ik ben gewoon zo eenzaam. Is het dan toch zo belangrijk om een levenspartner te hebben? Voel je je dan pas compleet. Altijd maar die stoere praatjes van mij dat ik gelukkig ben, en dat ik het prima vind zonder partner.
Ik wil gewoon af van dat eenzame gevoel, en ik weet niet hoe
Ik weet precies wat je bedoelt.
Dat heb ik echt heel vaak.
je bent echt niet de enige,
ik weet wat je bedoelt en wat je voelt, heb het zelfde probleem al meer dan 3 jaar.
AlHoceima_Leila
09-12-2003, 20:17
ik snap je ook
maar wat kan je ertegen doen ?
Ik geloof dat die eenzaamheid komt doordat je geen doel meer voor ogen hebt je hebt alles al en er is niet meer die drang om iets te bereiken en dan is het denk ik eerder die doelloosheid dan eenzaamheid. Ik denk dat als je weer een uitdaging aangaat je weer iets om voor te leven hebt je doorbreekt de routine in je dagelijkse leven.
oem_roekaya
12-12-2003, 23:42
Leuke familie
Fijne ouders
Vrijheid
Onafhankelijk
Goede baan
Leuke collega's
Goede opleiding
Ik wil gewoon af van dat eenzame gevoel, en ik weet niet hoe
salaam eleykoem
ik denk dat het sjetaan is die wil jou het idee geven dat je iets mist en dat je naar iets gaat zoeken en je rot gaat voelen
maar Allah oe Allem
dulce_lamia
15-12-2003, 19:14
zo eenzaam, het is meestal zo dat als je fijne famillie en vrienden om je heen hebt en je je toch eenzaam voelt , dat je je zelf dan niet kunt uiten. Of om het anders te zeggen dat je niet "begrepen"word door je omgeving....
Is dat zo? Misschien kun je dan daar in een oplossing gaan zoeken. Misschien ben je gesloten van aard en kun je dan meer gaan praten, wat houd je bezig enzo? Praat meer met je famillie en vrienden over wat je bezig houd, inchallah helpt dat :zwaai:
Ieder persoon heeft weleens te maken gehad met eenzaamheid. Ik kan me niet voorstellen dat het niet zo is.
Denk maar eens aan tijden dat je afscheid moet nemen van dierbare familie leden of kenissen die op bezoek zijn geweest. Of vrienden waarvan je afscheid hebt moeten nemen etc
Kortom eenzaamheid is een emotie die bij ons, de mens, hoort. Zoals momenten waarop we verdrietig zijn of momenten wanneer we blij zijn.
Met respect
Lavida
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.