Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat moet ik doen ?

LZN
08-12-2003, 14:16

:( Wie kan mijn helpen :( Ik heb nu 4 maanden een relatie met een hele lieve jongen trouwens mijn eerste en insahallah hoop ik ook de laaste. Maar ik weet het niet zo, ik heb echt het gevoel dat ik altijd de gene ben die de eerste stap moet zetten!!! Zoals met bellen als hij mijn belt dan is het 2 keer in de week of mischien wel 1 keer, of soms belooft hij dingen die hij dan niet na komt bijvoorbeeld : ik bel je dan piept hij mijn alleen maar op zo van ik heb je gebeld en staat er op mijn mobiel een oproep gemist (net dat hij heeft probeeren te bellen maar niet heus ) alleen maar op piepen en dan uit eindelijk zeggen ik heb wel gebeld :rolleyes: ...... Ik bedoel maar wat wilt hij hier mee berijken ik weet echt niet wat ik hier mee moet doen... Het is mijn aller eerste relatie en ik weet echt niet wat ik moet doen ik vind hem echt leuk maar jammer dat hij zo raar doet tegen over mijn en hij liegt echt veel :kwaad: !!!!! ooooooohhh ik wordt er zo gek van.... En als ik een keer met hem wil afspreken dan zegt hij van oohh nee sorry ik heb het echt druk :( !!! jah dan kan ik er ook niks meer van zeggen want ik durf niet :( anders ben ik bang dat ik zo asociaal over kom. En zo ben ik ook weer niet!!!!!! maar ik hoop echt dat jullie mijn kunnen helpen !!!!! PLEASE ALLEEN MAAR SERIEUSE REACTIES !!!!!! :( Besslama :zwaai:.

Kawtarina
08-12-2003, 14:20
Advies; Maak het uit....

yesmina19
08-12-2003, 14:23
advies laat hem maar belllen en dingen afspreken weneer hem uitkomt als hij het niet doet \dan weet je genoeg dumpen die gast heb ik ook gedaan laat hem maar moeite doen hooor dan weet je gelijk hoe moeite hij voor je doet

moiself
08-12-2003, 14:28
Ik wil je niet kwetsen maar zoals je het vertelt lijkkt het alsof hij je niet wil IK PERSOONLIJK zou het uitmaken MAAR je had er eigenlijk niet aan meotten beginnen je zegt isnch`Allah de laatste in de islam mag je geen relaties hebben maar dat weet je dnek ik wel dus even terug op het onderwerp Een huwlijk met iemahnd die niet eens de moeite neemt om je te bellen en liegt enzz en waarvan je nu al gek wordt lijkt me nix lievert als ik jou was zou ik het uit maken & hem de redes geven die je hierboven hebt gegevven .... kuss

maghrebgirl20
08-12-2003, 14:30

ik zou het echt uitmaken als ik jou was, hij maakt misbruik van je succes

pinkeyedbiatch
08-12-2003, 14:35
Origineel gepost door coco_channel :( Wie kan mijn helpen :( Ik heb nu 4 maanden een relatie met een hele lieve jongen trouwens mijn eerste en insahallah hoop ik ook de laaste. Maar ik weet het niet zo, ik heb echt het gevoel dat ik altijd de gene ben die de eerste stap moet zetten!!! Zoals met bellen als hij mijn belt dan is het 2 keer in de week of mischien wel 1 keer, of soms belooft hij dingen die hij dan niet na komt bijvoorbeeld : ik bel je dan piept hij mijn alleen maar op zo van ik heb je gebeld en staat er op mijn mobiel een oproep gemist (net dat hij heeft probeeren te bellen maar niet heus ) alleen maar op piepen en dan uit eindelijk zeggen ik heb wel gebeld :rolleyes: ...... Ik bedoel maar wat wilt hij hier mee berijken ik weet echt niet wat ik hier mee moet doen... Het is mijn aller eerste relatie en ik weet echt niet wat ik moet doen ik vind hem echt leuk maar jammer dat hij zo raar doet tegen over mijn en hij liegt echt veel :kwaad: !!!!! ooooooohhh ik wordt er zo gek van.... En als ik een keer met hem wil afspreken dan zegt hij van oohh nee sorry ik heb het echt druk :( !!! jah dan kan ik er ook niks meer van zeggen want ik durf niet :( anders ben ik bang dat ik zo asociaal over kom. En zo ben ik ook weer niet!!!!!! maar ik hoop echt dat jullie mijn kunnen helpen !!!!! PLEASE ALLEEN MAAR SERIEUSE REACTIES !!!!!! :( Besslama :zwaai: dump the guy

Frikouja
08-12-2003, 14:58
gewoon zeggen wat je dwars zit, dat jij het gevoel hebt dat het allemaal van een kant komt en dat dat niet hoort in een relatie... en dan bel je gewoon een tijdje niet, kijken of hij je wel zou bellen...zo niet dan weet je dat hij je niet wil en jou moeite dus ook niet waard is...

tomissa
08-12-2003, 15:42
1 ding PRAAT er over dit kom me bekend voor enige oplossing praat er over en laat hem moeite voor jou doen dat ben je waard als hij dat niet doet weet je genoeg jongens zijn zo en ik weet dat het pijn doet maar laat hem.