Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een vraag voor alle mannen

Pagina's : [1] 2 3 4

roosje22
06-09-2002, 21:38

Wat mij opvalt bij eigenlijk alle verhalen die ik van vrouwen hoor waarvan de relatie is beeindigd, is dat zij er veel meer tijd voor nodig hebben om erover heen te komen en het een stuk zwaarder hebben. Je weet wel huilbuien, geen zin meer om dingen te ondernemen, slapeloosheid, snel geiriteerd en vreselijk ongelukkig zijn terwijl de man alweer aan een nieuwe relatie is begonnen. hetgeen wat me dus opvalt is dat mannen dit eigenlijk of niet hebben of niet laten merken... is dit waar of is er een andere reden. En ja ik weet het alle mannen zijn anders, maar over het algemeen gezien zijn mannen minder emotioneel dan vrouwen. Herken je jezelf als een emotionele man of juist helemaal niet.

Kifaya
06-09-2002, 21:41
ik ben eerder een emotionele man ik denk dat over het algemeen mannen er wel problemen mee hebben als de relatie over is, wanneer hij gek op haar is maar hij moet zijn mannelijkheid ten ere houden dus hij laat geen traantje zien aan de buitenwereld en gelukkig zeg je dat alle mannen anders zijn, want als ik wil janken doe ik dat ook gewoon x

Chaimae
06-09-2002, 21:44
Origineel gepost door Kifaya ik ben eerder een emotionele man ik denk dat over het algemeen mannen er wel problemen mee hebben als de relatie over is, wanneer hij gek op haar is maar hij moet zijn mannelijkheid ten ere houden dus hij laat geen traantje zien aan de buitenwereld en gelukkig zeg je dat alle mannen anders zijn, want als ik wil janken doe ik dat ook gewoon x ik word gek van jou avatar kdenk steeds da ik een travestiet zie:D

Kifaya
06-09-2002, 21:45
Origineel gepost door chemie ik word gek van jou avatar kdenk steeds da ik een travestiet zie:D whahahahahahahah nog erger zelfs, het is een transsexueel die je op mijn avantar zie whahahaha

roosje22
06-09-2002, 21:47

Ik dacht al dat het dana International was maar ik wist het niet zeker hahahahha

Kifaya
06-09-2002, 21:48
Origineel gepost door roosje22 Ik dacht al dat het dana International was maar ik wist het niet zeker hahahahha whahahaha zooo goed hoor dat je het gelijk ziet! pluspuntje voor jou! ;) x

Kifaya
06-09-2002, 21:49
chemie is helemaal geschrokken die moet ff bijkomen zeker? :D:D:D

Chaimae
06-09-2002, 21:49
Origineel gepost door Kifaya whahahahahahahah nog erger zelfs, het is een transsexueel die je op mijn avantar zie whahahaha bijna goed:D kmoet zeggen door die ton make up ziet ze er niet slecht uit :D

Kifaya
06-09-2002, 21:50
Origineel gepost door chemie bijna goed:D kmoet zeggen door die ton make up ziet ze er niet slecht uit :D whahahahaha nou Dana is echt wel een mooie vrouw vind ik hoor, maja dit is natuurlijk een fotosessie, dus daar komt veel troep van make-up bij kijken :D

Chaimae
Origineel gepost door Kifaya chemie is helemaal geschrokken die moet ff bijkomen zeker? :D:D:D haahahahahha eerlijk gezegd ben ik wel een beetje geschrokken toen ik transsexueel zag :D

Kifaya
maar chemie verne*k deze topic nou niet! :kwaad: let's back to de onderwerp :p x

Chaimae
06-09-2002, 21:51
Origineel gepost door Kifaya whahahahaha nou Dana is echt wel een mooie vrouw vind ik hoor, maja dit is natuurlijk een fotosessie, dus daar komt veel troep van make-up bij kijken :D haar kop is alleen beetje uitgerekt naar beneden :D

Kifaya
06-09-2002, 21:51
Origineel gepost door chemie haahahahahha eerlijk gezegd ben ik wel een beetje geschrokken toen ik transsexueel zag :D whahahaha

Chaimae
06-09-2002, 21:52
Origineel gepost door Kifaya maar chemie verne*k deze topic nou niet! :kwaad: let's back to de onderwerp :p x nee laat mij kheb de hele dag al geen topic verkr8 en zo interesant is deze niet hoor :D

roosje22
06-09-2002, 21:52

Origineel gepost door Kifaya whahahaha zooo goed hoor dat je het gelijk ziet! pluspuntje voor jou! ;) x nee effe serieus had ik t goed? hahahaha

Pagina's : [1] 2 3 4