Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : afvalpil REDUCTIL?!

Pagina's : [1] 2

wassila83
13-03-2008, 09:37

Wie van jullie dames heeft ervaring met REDUCTIL (15 mg)?! Het is een pil die helpt bij het afvallen blijkt zeg maar.. Ik heb er veel over gehoord.. wie heeft hier ervaring mee of kent iemand die er ervaring mee heeft... Graag hoor ik het van jullie... :confused: shoukran :goedzo:

mouchenkouk
13-03-2008, 15:09
Reductil hulpmiddel bij afvallen Reductil wordt toegepast bij de behandeling van zwaarlijvigheid samen met een dieet, lichaamsbeweging en een aanpassing van de levensstijl. Reductil is bedoeld voor patiënten die onvoldoende reageren op een calorie-arm dieet en die lijden aan: vetzucht (= obesitas); de zogenaamde BMI (body mass index) moet minstens 30 kg/m2 zijn;overgewicht risicofactoren zoals suikerziekte (type II) of afwijkingen in het bloedvetgehalte; de BMI moet minstens 27 kg/m2 zijn. Reductil is een geneesmiddel dat ondersteuning biedt bij het afvallen als je ernstig overgewicht hebt (BMI>30) of als je overgewicht hebt (BMI>27) met bijkomende risicofactoren als een te hoog cholesterol of diabetes (suikerziekte). Reductil is een geregistreerd geneesmiddel sinds 2001 en is wereldwijd al door ruim 13 miljoen mensen gebruikt. Hoe werkt Reductil? Je hersenen geven aan of je honger hebt of verzadigd bent. Reductil zorgt ervoor dat je sneller verzadigd raakt tijdens het eten. Daarnaast beïnvloedt Reductil de hoeveelheid energie die je stofwisseling verbruikt. Het komt erop neer dat je basis-energieverbruik tijdens het afvallen niet lager wordt, waardoor je lichaam evenveel energie blijft verbranden. Afvallen met Reductil heeft ook een gunstig effect op de concentraties van bloedvetten (cholesterol) en bloedsuikerspiegels (glucose). Daarnaast zijn goede resultaten behaald bij mensen met overgewicht (BMI>27) en type twee diabetes (suikerziekte). Heeft Reductil bijwerkingen? Bijna elk geneesmiddel met een werking heeft ook een bijwerking. De bijwerkingen van Reductil zijn in het algemeen mild en van voorbijgaande aard. Meest voorkomende bijwerkingen zijn een droge mond, slapeloosheid en obstipatie stond op internet :kweetnie:

ines
01-04-2008, 00:40
waar kan je het halen..!!!!!!! :$

hasna1986
01-04-2008, 15:50
mijn zus gebruikt het en het helpt echt ze is al 15 kilo afgevallen

hasna1986
01-04-2008, 15:58

Wie van jullie dames heeft ervaring met REDUCTIL (15 mg)?! Het is een pil die helpt bij het afvallen blijkt zeg maar.. Ik heb er veel over gehoord.. wie heeft hier ervaring mee of kent iemand die er ervaring mee heeft... Graag hoor ik het van jullie... :confused: shoukran :goedzo: mijn zus gebruikt het helpt echt ze is er 15 kilo mee afgevallen

cynthiaz
04-07-2008, 11:43
Acomplia xenical en reductil zijn iets goedkoper verkrijgbaar bij een apotheek in heerlen. Ze verzenden het ook als je het online bestelt bij lsm-shop.nl Je hebt er wel een recept voor nodig. Maar alle kleine beetjes schelen. Zelfs is het zo dat je op 1 recept het hele jaar terug kan komen! Erg handig niet elke keer naar huisarts lopen dus

sneeuwwitje010
04-07-2008, 16:57
mijn zus gebruikt het helpt echt ze is er 15 kilo mee afgevallen in hoeveel tijd is je zus er 15kilo van afgevallen.. ik wil 10 kilo afvallen weeg nu 70 wil naar de 60

hasna1986
04-07-2008, 22:11
in 4maanden

cynthiaz
05-07-2008, 10:07
Ik ben zelf apothekersassistente. Veel mensen hebben positieve reacties over de reductil en het is echt een steun in de rug om af te vallen. Maar er zin natuurlijk ook uitzonderingen waarbij het niet veel doet maar over het algemaan zijn de reacties positief.

nikita_2
05-07-2008, 10:21
Acomplia xenical en reductil zijn iets goedkoper verkrijgbaar bij een apotheek in heerlen. Ze verzenden het ook als je het online bestelt bij lsm-shop.nl Je hebt er wel een recept voor nodig. Maar alle kleine beetjes schelen. Zelfs is het zo dat je op 1 recept het hele jaar terug kan komen! Erg handig niet elke keer naar huisarts lopen dus ik zou geen xenical gebruiken , want dat breekt vet af , en als je geen maandverband doet dan heb je vetplekken in je broek :o maar reductiel helpt , vriendin van m'n dochter is op 5 maand tijd 16 kg afgevallen , maar redustil is gen wondermiddel , je moet gezond eten , niet minder eten aleen gezond

Compassionate
05-07-2008, 11:09
Ja maar wacht is is even, als je stopt met die pillen dan kom je kilo's weer aan. :rolleyes:

nikita_2
05-07-2008, 12:32
Ja maar wacht is is even, als je stopt met die pillen dan kom je kilo's weer aan. :rolleyes: ja als je niet gezond gaat eten wel :o is geen superpil gewoon iets om te helpen afvallen :hihi:

Sanea_Girl
21-07-2008, 09:15
slm dames het helpt idd . ik schrijf ze veel voor aan patienten , het verminderd idd je eetlust , maar wel gezond eten anders heeft het geen nut . gr. sanae

zinalady80
21-07-2008, 10:16
kan je het ook gewoon kopen of niet

manaly2510
21-07-2008, 10:34

Aan alle voordelen zitten ook nadelen. wat zijn de nadelen van deze pillen? Bijwerkeningen ofso..? Of helemaal niets.. dat geloof ik neit he

Pagina's : [1] 2