Bekijk originele versie : wie kan me vertellen
marokkaan18
12-03-2008, 21:52
waar ik mijn bedrijfs naam kan vinden ? en serinummer?
marokkaan18
12-03-2008, 22:34
niemandt
Wees duidelijker... Nu denk ik dat je het over je bedrijf hebt waar je werkt ofzo
marokkaan18
12-03-2008, 23:00
haha neej want kijk ik instaleer nero en dan vragenen ze voor mijn serinmmr
en bedrijfs naam maar ik heb geen bedrijf heb je ook nero ? en toen je nero insaleerde zijden ze niet van geev je bedrijfs naam en serinmmr
Ja maar dat sla ik altijd over, of je vult gewoon wat onzin in...
marokkaan18
12-03-2008, 23:04
ja doe ik maar zegt van is niet goed
shinigami
12-03-2008, 23:35
gozer kheb j toch letterlijk gezegd...waar die key zit...(o_o).....
dat wat j gedownl hebt .........heb j toch uitgepakt...........en kijk naar een bestand .....genaamd NERO.......OPEN DIE EN DAAR ZIT DIE KEY.......bedrijfs naam kan j gewoon .....geile japanese meiden noemen......of iets wat jij leuk vindt.......die key zit in dat bestand......xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx <---zo ziet het eruit ...getalle en letters.....(O_o
marokkaan18
13-03-2008, 16:31
er is wel een mapje die heet nero maar getallen en letterjes vind ik niet daar
shinigami
13-03-2008, 16:42
er is wel een mapje die heet nero maar getallen en letterjes vind ik niet daar
wat j gedownload hebt....0_o ....heb j toch uitgepakt.....
dan is het een mapje.......en in dat mapje........
zit een bestand (tekstbestand).........genaamd NERO........
dubbel klik daarop............
dan zie j daar staan.......
s/n: xxxxxx-xxxxxx-xxxxxx-xxxxxxx
s/n <---staat voor serial number betekent key....
alleeen dat onderstreepte deel copiere......
marokkaan18
13-03-2008, 16:56
ja je hebt daaro bij setup ,nero toolkit nero soudtrax , cover designer enzo en daartussen staat mapje nero als ik die open dan documenten eerst zie ik cdi dan oudio plogin enzo moet a daartussen staan dan?
shinigami
13-03-2008, 17:13
ja je hebt daaro bij setup ,nero toolkit nero soudtrax , cover designer enzo en daartussen staat mapje nero als ik die open dan documenten eerst zie ik cdi dan oudio plogin enzo moet a daartussen staan dan?
heb j m al geinstalleerd ...???
toen j m net downl........dat bestand.......heb j toch uitgepakt....en daarin zit dat ....bestand...NERO.....een tekstbestand...-_-!!)...dus niet geinstallerd ofzo....geewoon toen j m net downlde.........
maak printscreen.....
marokkaan18
13-03-2008, 17:30
hoe moet je die dan hier plakken?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.