Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als de eikel in de vagina gaat

Pagina's : [1] 2 3

MZIWEN
12-03-2008, 00:04

Maar niet helemaal erin gaat, kan een meisje nog maagd blijven :confused:

Doortje
12-03-2008, 00:06
Nou, als je als meisje aan seks doet voor het eerst, dan ben je dus geen maagd meer. Hoe 't met het maagdenvlies/maagdenrandje zit na penetratie van een eikel, dat weet ik niet.

MZIWEN
12-03-2008, 00:08
Dat vraag ik me dus af, als iemand de maagdenvlies niet doorprikt is ze gewoon maagd neem ik aan.

Doortje
12-03-2008, 00:13
Dat vraag ik me dus af, als iemand de maagdenvlies niet doorprikt is ze gewoon maagd neem ik aan. sommige mensen zeggen van niet, omdat maagdelijkheid niet echt met maagdenvlies te maken heeft. Misschien is na penetratie van de eikel haar maagdenvlies nog intact, maar ze heeft al wel met een jongen liggen rotzooien en dat is niet halal en daarom zou je zo'n meisje 'ontmaagd' kunnen noemen. Snap je? Maar dat is dus voor iedereen anders. Als een meisje mannen gepijpt heeft en zelf overal gelikt is, maar haar maagenvlies is nog intact, dan is ze technisch gezien nog maagd, maar toch is ze een afgelikte boterham en zou je haar als 'ontmaagd ' kunnen zien.

bad_boy_killers
12-03-2008, 00:15

Dat vraag ik me dus af, als iemand de maagdenvlies niet doorprikt is ze gewoon maagd neem ik aan. der bestaat geen vlies a amsoem...... :hihi:

MZIWEN
12-03-2008, 00:20
sommige mensen zeggen van niet, omdat maagdelijkheid niet echt met maagdenvlies te maken heeft. Misschien is na penetratie van de eikel haar maagdenvlies nog intact, maar ze heeft al wel met een jongen liggen rotzooien en dat is niet halal en daarom zou je zo'n meisje 'ontmaagd' kunnen noemen. Snap je? Maar dat is dus voor iedereen anders. Als een meisje mannen gepijpt heeft en zelf overal gelikt is, maar haar maagenvlies is nog intact, dan is ze technisch gezien nog maagd, maar toch is ze een afgelikte boterham en zou je haar als 'ontmaagd ' kunnen zien. Shoekran voor je info :goedzo:.

MZIWEN
12-03-2008, 00:20
der bestaat geen vlies a amsoem...... :hihi: :hihi:

Jackpot
12-03-2008, 01:22
Maar niet helemaal erin gaat, kan een meisje nog maagd blijven :confused: Maagd, geen maagd... BLA BLA BLA:moe: Denk nou eens na man, waar gaat het over als je het over maagdelijkheid hebt? Gaat het echt om het wel of niet penetreren? Of gaat het om een bepaalde behoudenheid die een mens moet tonen? Steek hem hélemaal in de anus dan hoef je helemaal niet te twijfelen :maf: P.S. Mijn oprechte excuses aan een ieder die zich stoort aan mijn vulgaire verwoording, maar die kinderen snappen het nog niet zo goed allemaal!

Hot_Moker
12-03-2008, 01:28
Als je het doet, moet je het goed doen. en geen onzin uitproberen en topics komen openen.

Hoogervorst
12-03-2008, 01:41
Steek hem hélemaal in de anus dan hoef je helemaal niet te twijfelen :maf: :hihi:

catalan_maroc
12-03-2008, 02:02
Dat vraag ik me dus af, als iemand de maagdenvlies niet doorprikt is ze gewoon maagd neem ik aan. duhhhhhhhh zo iets heet de vagina strelen met je eikel ook wel kwasten genoemt je beweeegt je eikel tegen haar kiettelaar heen en weer zonder dat je hem der in stopt zo kan een meid ook klaarkomen en een hoogtpunt bereiken

catalan_maroc
12-03-2008, 02:03
sommige mensen zeggen van niet, omdat maagdelijkheid niet echt met maagdenvlies te maken heeft. Misschien is na penetratie van de eikel haar maagdenvlies nog intact, maar ze heeft al wel met een jongen liggen rotzooien en dat is niet halal en daarom zou je zo'n meisje 'ontmaagd' kunnen noemen. Snap je? Maar dat is dus voor iedereen anders. Als een meisje mannen gepijpt heeft en zelf overal gelikt is, maar haar maagenvlies is nog intact, dan is ze technisch gezien nog maagd, maar toch is ze een afgelikte boterham en zou je haar als 'ontmaagd ' kunnen zien. ben jij maagd?

SweetestDream
12-03-2008, 03:11
Eikel is een kleine 2 a 3 centimer en je vlies zit op ongeveer 5 cm!

MVP
12-03-2008, 03:17
der bestaat geen vlies a amsoem...... :hihi: Echt he...sommige mensen op dit forum zijn ** DOM :confused: Serieus...hebben jullie geen biologie gehad ofzo...doe anders eerst wat research op internet :maf:

samira_anvers
12-03-2008, 03:25

Eikel is een kleine 2 a 3 centimer en je vlies zit op ongeveer 5 cm! sommige eikels zijn groter hoor :goedzo:

Pagina's : [1] 2 3