Bekijk originele versie : Vraagje!
Eej mensen! ik heb een vraagje!
Wat vinden jullie ervan dat een meisje met een Nederlandse jongen heeft?
Vinden jullie dat oké of moet je met een Marokaanse jongen?
miss_saliha
07-12-2003, 21:57
inprincipe vind ik dat niet goed....
een marokaaan en eeen nederlander dat kan echt niet tenzij hij/zei moslim is geworden!
maaar ja ieder zijn mening ik vind het echt schandaaalig dat is mijn mening nogmaaals
owkeej. Maarre....vind jij et niet goed, of je ouders die het dan niet accepteren?
sneakynawal
07-12-2003, 22:04
Als het maar ware liefde is...!
Sweet_Esma
07-12-2003, 22:04
Ik vind het gewoon fout...het lijkt dan net of de marokkaanse jongens op zijn....awima er zijn genoeg van eigen soort....ik zou daar nooit aan beginnen.....en al helemaal niet een hollander.....dat is wat ik er van vind...mijn mening.....
En...als je nou echt heel erg verliefd bent op een jongen?
Wacht je dan gewoon totdat het overgaat?
chicamaroquia
07-12-2003, 22:10
Ik heb er niks op tegen als een Marokkaanse moslimvrouw met een Nederlandse moslimman in het huwelijk treedt. Het belangrijkste is dat beide moslim zijn, van elkaar houden en bereid zijn alles voor elkaar op te doen.
samira0001
07-12-2003, 22:14
AL IS HET EEN NEGER!!!
ALS HET MAAR EEN MOSLIM IS!!!
ik_oke_is
07-12-2003, 22:15
Origineel gepost door sneakynawal
Als het maar ware liefde is...!
:verdomme:
hoi ;)
:maf3:
Sweet_Esma
07-12-2003, 22:15
Onze marokkaanse jongens staan voor mij op nummer 1.... :hihi:
Ferdous_
07-12-2003, 22:25
Origineel gepost door saltje
LIEVE ZUSTER
VERLIEFD WORDEN DAT KAN JE VOORKOMEN, ALS JE HET PAD VAN ALLAH VOLGT RAAK JE NIET ZO SNEL VERLIEFD .
EN DAN VRAAG JE JE ZEKER AF HOE KAN JE VOORKOMEN DAT OVER KOMT JE ZOMAAR.
NEE LIEVE ZUSTER , ALLES IS DOOR HET KIJKEN ONTSTAAN, DAAROM MOET JE OGEN NEERSLAAN EN NIET VOORDUREND EEN JONGEN IN DE GATEN HOUDEN , VAN OH WAT IS DIE LEUK GEKLEED ETC.
MAAR SLA JE OGEN NEER.
Mooi Woorden...
Maar wat bedoel je met elkaar gaan?? Verkering hebben of het huwelijk..??
Ik persoonlijk als het een moslim is waarom niet, maar geen relatie.. Maar het huwelijk!..
chicamaroquia
07-12-2003, 22:30
Origineel gepost door saltje
LIEVE ZUSTER
VERLIEFD WORDEN DAT KAN JE VOORKOMEN, ALS JE HET PAD VAN ALLAH VOLGT RAAK JE NIET ZO SNEL VERLIEFD .
EN DAN VRAAG JE JE ZEKER AF HOE KAN JE VOORKOMEN DAT OVER KOMT JE ZOMAAR.
NEE LIEVE ZUSTER , ALLES IS DOOR HET KIJKEN ONTSTAAN, DAAROM MOET JE OGEN NEERSLAAN EN NIET VOORDUREND EEN JONGEN IN DE GATEN HOUDEN , VAN OH WAT IS DIE LEUK GEKLEED ETC.
MAAR SLA JE OGEN NEER.
Verliefd worden kan je niet verkomen! Dat is een natuurlijke reactie. In het dagelijks leven kom je in contact met mensen van het andere geslacht, dat is onvermijdelijk. Je hoeft iemand niet aan te gapen of 'm met je ogen uit te kleden, maar toch sta je in contact met ze. Als er sprake is van wederzijdse verliefdheid (liefde) dan kun je in het huwelijk treden. Niks mis mee hoor, het gaat er om dat je geen 7ramrelaties mag hebben, maar verliefd zijn mag altijd!
chica*******a heeft gelijk! het ligt er natuurlijk ook aan of je wat met je verliefdheid doet! als je er nix mee doet, dan is er tog geen probleem! of ben ik nou fout?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.