Bekijk originele versie : Als puntje bij paal komt...
Dan nemen wij Marokkanen het toch voor mekaar op... of je nou berber arabier of sous enz bent.
Kijk alleen maar naar toen Marokko die wedstrijd won en iedereen het veld oprende... keek iemand toen of je berber arabier of sous enz was?
Keek iemand naar je of je arabier berber of sous enz was toen we in Utrecht de stille tocht voor dat meisje Yasmina liepen?
Als je op een nieuwe school terecht komt, zoek je dan automatisch niet op de klassenlijst naar Marokkaanse namen, hopend dat er iemand uit je eigen land misschien bij je in de klas zit?
En zo kan ik tig dingen opnoemen, maar ik weet ook wel dat jij dat ook kan.
Groetjes van een Maghrebiya.
jamila_nador
06-09-2002, 19:31
Origineel gepost door Larachiya
Dan nemen wij Marokkanen het toch voor mekaar op... of je nou berber arabier of sous enz bent.
Kijk alleen maar naar toen Marokko die wedstrijd won en iedereen het veld oprende... keek iemand toen of je berber arabier of sous enz was?
Keek iemand naar je of je arabier berber of sous enz was toen we in Utrecht de stille tocht voor dat meisje Yasmina liepen?
Als je op een nieuwe school terecht komt, zoek je dan automatisch niet op de klassenlijst naar Marokkaanse namen, hopend dat er iemand uit je eigen land misschien bij je in de klas zit?
En zo kan ik tig dingen opnoemen, maar ik weet ook wel dat jij dat ook kan.
Groetjes van een Maghrebiya
Je hebt helemaal gelijk lieverd :zwaai:
Dat doe ik nou ook :D
Om te hosselen :stout:
Je weet tochhhhhhhhhhhhh
-Y-
Goed Punt! :goedzo:
FF een Tegenargument tegen die topic verder op over Berbers en Arabieren...
JE wordt er Moe van... :(
PS:
Mijn 2 vriendinnen in de klas en ik:
Ik---> Men Dagilia
2eVriendin-->Soussia men Agadir
3eVriendin--> Bent Men Tetouan
COMBI OF NIET??? EN WE LUV EACHOTHER!!! :Iluvu:
Grappig toen ik op de Havo zat was er ook zo'n the three musketeers-combinatie
Ik uit Larache (arabisch)
Vriendin uit Al Hoceima (berbers)
Vriendin uit Ouarzazate (soussia)
Heb er eigenlijk ook nooit bij stil gestaan waar ze vandaan kwamen... het waren mijn vriendinnen om WIE en WAT ze waren.
Men BlaBla-t een hoop lucht bij elkaar...
Maar zoals je zei: zodra puntje bij paaltje komt, zien ze zoiets door de vingers. :zwaai:
Obiwan_kenobi
06-09-2002, 20:02
Ken mij het boeie waar ze vandaan komt als ze maar lekker is en me begrijpt :D
Ik uit Larache (arabisch)
Vriendin uit Al Hoceima (berbers)
Vriendin uit Ouarzazate (soussia)
sinds wanneer zijn Soussa geen Berbers :confused: :confused:
Allah irhahma mij kleine nichtjee:traan1::traan1:!
interessant om te weten waar Marokko uit bestaat.. Maar om onderscheid te maken.
Allah irhahma mij kleine nichtjee:traan1::traan1:!
Allah irhamha.
:sjans:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.