Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als puntje bij paal komt...

LZN
06-09-2002, 19:30

Dan nemen wij Marokkanen het toch voor mekaar op... of je nou berber arabier of sous enz bent. Kijk alleen maar naar toen Marokko die wedstrijd won en iedereen het veld oprende... keek iemand toen of je berber arabier of sous enz was? Keek iemand naar je of je arabier berber of sous enz was toen we in Utrecht de stille tocht voor dat meisje Yasmina liepen? Als je op een nieuwe school terecht komt, zoek je dan automatisch niet op de klassenlijst naar Marokkaanse namen, hopend dat er iemand uit je eigen land misschien bij je in de klas zit? En zo kan ik tig dingen opnoemen, maar ik weet ook wel dat jij dat ook kan. Groetjes van een Maghrebiya.

jamila_nador
06-09-2002, 19:31
Origineel gepost door Larachiya Dan nemen wij Marokkanen het toch voor mekaar op... of je nou berber arabier of sous enz bent. Kijk alleen maar naar toen Marokko die wedstrijd won en iedereen het veld oprende... keek iemand toen of je berber arabier of sous enz was? Keek iemand naar je of je arabier berber of sous enz was toen we in Utrecht de stille tocht voor dat meisje Yasmina liepen? Als je op een nieuwe school terecht komt, zoek je dan automatisch niet op de klassenlijst naar Marokkaanse namen, hopend dat er iemand uit je eigen land misschien bij je in de klas zit? En zo kan ik tig dingen opnoemen, maar ik weet ook wel dat jij dat ook kan. Groetjes van een Maghrebiya Je hebt helemaal gelijk lieverd :zwaai:

Asri
06-09-2002, 19:47
Dat doe ik nou ook :D Om te hosselen :stout: Je weet tochhhhhhhhhhhhh -Y-

ZiLaaL
06-09-2002, 19:50
Goed Punt! :goedzo: FF een Tegenargument tegen die topic verder op over Berbers en Arabieren... JE wordt er Moe van... :(

ZiLaaL
06-09-2002, 19:51

PS: Mijn 2 vriendinnen in de klas en ik: Ik---> Men Dagilia 2eVriendin-->Soussia men Agadir 3eVriendin--> Bent Men Tetouan COMBI OF NIET??? EN WE LUV EACHOTHER!!! :Iluvu:

ZiLaaL
06-09-2002, 20:01
Origineel gepost door Larachiya Grappig toen ik op de Havo zat was er ook zo'n the three musketeers-combinatie Ik uit Larache (arabisch) Vriendin uit Al Hoceima (berbers) Vriendin uit Ouarzazate (soussia) Heb er eigenlijk ook nooit bij stil gestaan waar ze vandaan kwamen... het waren mijn vriendinnen om WIE en WAT ze waren. Men BlaBla-t een hoop lucht bij elkaar... Maar zoals je zei: zodra puntje bij paaltje komt, zien ze zoiets door de vingers. :zwaai:

Obiwan_kenobi
06-09-2002, 20:02
Ken mij het boeie waar ze vandaan komt als ze maar lekker is en me begrijpt :D

Mernis
08-09-2002, 00:17
Origineel gepost door Larachiya Ik uit Larache (arabisch) Vriendin uit Al Hoceima (berbers) Vriendin uit Ouarzazate (soussia) sinds wanneer zijn Soussa geen Berbers :confused: :confused:

FOEKYOE
29-06-2009, 22:02
Allah irhahma mij kleine nichtjee:traan1::traan1:!

noah1
29-06-2009, 22:09
interessant om te weten waar Marokko uit bestaat.. Maar om onderscheid te maken.

mnl_oma
29-06-2009, 22:14
Allah irhahma mij kleine nichtjee:traan1::traan1:! Allah irhamha. :sjans: