Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stel je voor..

Pagina's : [1] 2

DJMISSN
07-12-2003, 21:19

Stel je voor, Je broer/zoon/neef komt op een dag thuis, en hij zegt dat hij alleen op mannen valt, dat hij een homo is.. (La7fad) Wat zouden jullie doen?

fat2
07-12-2003, 21:21
samen op jongenjacht hehehe :stout:

AlMoet-Oukil
07-12-2003, 21:22
Zijn Naam Wissen In Onze Familie Boek!!!!!!

BoRn_2_BiAtCh
07-12-2003, 21:23
doen of ie nooit bestaan heeft...:o verstoten, en verbannen uit de familie...:rolleyes:

sneakynawal
07-12-2003, 21:23

hmmZzz ik denk graag aan positieve dingen...

DJMISSN
07-12-2003, 21:26
Nawal, Welke positieve dingen?? En voor de anderen ---> Je kan toch niet zomaar je zoon uit je leven 'schrappen' ? Je hebt hem toch gebaard, en opgevoed..?

chicamaroquia
07-12-2003, 21:31
Ik zou 'm wijzen op zijn rechten en plichten binnen de islam. Urenlange gesprekken moeten uitkomst bieden (hoop ik).

MiniMeisje
07-12-2003, 21:36
Je kan hem inderdaad niet verbannen. Dat zouden onze ouders en vooral onze moeders ook niet kunnen, en als wij straks ouders zijn zouden wij ook niet onze eigen vlees en bloed de deur kunnen wijzen. Ik denk dat een moslim die dingen mee krijgt van kleins af aan en ik denk dat als ze oud genoeg zijn om te kunnen begrijpen wat de islam inhoud je er niet echt iets tegen kunt doen als ouders, zus, tante, oom of wat dan ook zijnde. Op een gegeven moment ben je oud genoeg om te weten waar je voor gestraft zou kunnen worden. Maar ik zou diegene nooit de rug toekeren that's just me

sneakynawal
07-12-2003, 21:38
positieve dingen --> school / toekomst / huwelijk / werk / vakanties zoiets?

Echie
07-12-2003, 21:40
ik zou hem steunen deh!! hij heeft et al moeilijk met opbiechten! als je egt van hem houdt, dan vind ik dat je em moet steunen!

zinalady
08-12-2003, 13:24
Ik zou een knuppel pakken en hem daar mee op zijn hoofd slaan want meskien waarschijnlijk is op zijn hoofdje gevallen door zoiets te zeggen...Maybe als zijn hoofd weer een klap voelt dat hij dan weer zijn normale hersens terug krijgt ...of hij zal hieeeeeel misschien iets anders heeeeeeel stoms gaan zeggen b.v''Je bent mijn allerliefste zusje :D Respect voor iedereen ...voor elk leven wezen op deze wereld maar die persoon moet dan wel ook respect voor ALLah hebben en een homo heeft dat niet doesssssssss......... :p

serah
08-12-2003, 14:46
ja dat zou ik ook doen,eerst zou ik kijhard lachen,en dan pas geloven

moiself
08-12-2003, 14:50
Ik blijf tog altijd vna hemhouden zal hem er van proberen te weerhouden mensen met hem laten praten en missschien ziet hij het licht en als je kinderen in Allah (swt) en de laatste dag geloven zullen zij deze gedachten uiteindelijk wel verstoten ........ Ik zou m in iedergeval niet verbannen uit mn leven want dan wordt het alleen maar erger denk k ..... kuss

marwah
08-12-2003, 17:20
ik zou het uit zijn hoofd praten!!!!!!!!!!lukt dat niet over gaan naar negeren,helpt altijd!!!!!!!!!1 :D

fatna
08-12-2003, 18:29

volgens mij hebben we hier met zieke mensen te maken. Hij heeft er toch niet zelf voor gekozen homo te zijn. Hij is nou eenmaal geboren met die hormonen. hem in elkaar slaan????!! zijn jullie helemaal gek greworden? Je hoort je zoon te steunen, en hem te laten weten dat hij als islamiet zich zal moeten onthouden van sex met iemand van zijn geslacht. En dan hopen dat hij dat ook nog doet. En hem steunen als hij het daar moeilijk heeft. groetjes,

Pagina's : [1] 2