Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe komt het dat ik hier op het forum

HawkMoon269
07-12-2003, 20:37

veel mensen zie met Islamitische ondertekeningen en avatars(ik heb daar een grote waardering voor) En in het dagelijks leven zie ik bijna alleen maar Marokkanen(jongens en meisjes) die zich niet aan de regels van de Islam houden(niet iedereen hoor) :cool:

sneakynawal
07-12-2003, 20:39
Dan begeef jij je op gladijs jongen!

ChOcOtOfFfF
07-12-2003, 20:47
Het zegt niet alles! Sommigen hebben Islamitische avatars en ondertekeningen en als je kijkt wat voor woorden ze in de mond nemen dan schrik je je het apenzuur. En anderen hebben het niet maar aan hun woorden kun je zien dat ze juist heel gelovig zijn ingesteld. Ik scheer niet iedereen over 1 kam, maar het is me vaker opgevallen.

HawkMoon269
07-12-2003, 20:51
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Het zegt niet alles! Sommigen hebben Islamitische avatars en ondertekeningen en als je kijkt wat voor woorden ze in de mond nemen dan schrik je je het apenzuur. En anderen hebben het niet maar aan hun woorden kun je zien dat ze juist heel gelovig zijn ingesteld. Ik scheer niet iedereen over 1 kam, maar het is me vaker opgevallen. Dat is een heel goed antwoord Bedankt ;)

power_flower
07-12-2003, 21:04

Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Het zegt niet alles! Sommigen hebben Islamitische avatars en ondertekeningen en als je kijkt wat voor woorden ze in de mond nemen dan schrik je je het apenzuur. En anderen hebben het niet maar aan hun woorden kun je zien dat ze juist heel gelovig zijn ingesteld. Ik scheer niet iedereen over 1 kam, maar het is me vaker opgevallen. Ben het met je eens!

MocrowGirlBella
07-12-2003, 21:11
Origineel gepost door power_flower Ben het met je eens! Yah inderdaad ik ook:zwaai:

yesmina19
07-12-2003, 21:11
laat ze gaan wie zijn wij om hun te beoordelen dat doet allah (SWTH) op de dag des oordeles

marwah
07-12-2003, 22:03
misgien om indruk te maken??????????????????????????????????????? wat er bij mij staat meen ik echt! :D :zwaai: