Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help?! Rij-instructeur belazerd me...

GodDamnStylO
11-03-2008, 18:17

Salaam ou alikoum mensjes, Ik zit met een probleem.. mijn rij-instrictrice belazerd me! Ik leer zowieso helemaal niks van haar.. ik heb al 1 keer afgereden met moeite, hiervoor heb ik 6 maanden op moeten wachten. (na aanvraag)Was erg stom van me dat ik na de eerste dat ik gezakt ben niet ben weggegaan. Het probleem zit hem nu in het feit dat ik 4 maanden terug haar al betaald heb voor een 2de afrij datum, maar nog steeds heeft ze geen datum, wat bizzar is want de mensen om mijn heen hebben wel allemaal gewoon kunnen afrijden dus plekken zat bij het cbr. Ik belde haar dus vanmiddag om te zeggen dat ik wilde stoppen en graag mijn geld terug wilde( omdat ze beloofd had een datum te hebben voor me theorie verliep, waar ze zich dus niet aan heeft gehouden), maar nu beweerd ze dat er administratieve kosten bij komen en ik dus niet het volledige bedrag terug krijg. Ik heb haar verteld dat het de grootste onzin is die ik ooit gehoord heb, gezien het feit je het cbr pas hoeft te betalen NADAT ze een datum hebben gegeven en er dan pas kosten bijkomen. Maar zij beweerd dus van niet.. weet iemand hier toevallig het antwoord op? En ze heeft overigens heel wat dingen aan de telefoon gezegd die niet door de bocht kunnen..!! Please let me know! PS: Mijn excuses voor t lange verhaal, ben even gefrustreerd.

brafari
11-03-2008, 20:11
salaam gewoon geld terug vragen. en anders ga je naar een verantwoordelijke.

mkrot
11-03-2008, 20:16
ze is zeker een marokaanse vrouw, ik heb nog niet betaald maar ik heb wel een datum 29 maart,en hij had snel een plek voor me ik heb maar paar lessen gereden, dus ze belaazert gewoon , ik kende ook een marokaanse vrouw in rotterdam rij- instictrice maar ze belaazerde boel, ze zei altijd vol en vol tegen me vriendinnen,

aquamarine
11-03-2008, 20:25
Salaam ou alikoum mensjes, Ik zit met een probleem.. mijn rij-instrictrice belazerd me! Ik leer zowieso helemaal niks van haar.. ik heb al 1 keer afgereden met moeite, hiervoor heb ik 6 maanden op moeten wachten. (na aanvraag)Was erg stom van me dat ik na de eerste dat ik gezakt ben niet ben weggegaan. Het probleem zit hem nu in het feit dat ik 4 maanden terug haar al betaald heb voor een 2de afrij datum, maar nog steeds heeft ze geen datum, wat bizzar is want de mensen om mijn heen hebben wel allemaal gewoon kunnen afrijden dus plekken zat bij het cbr. Ik belde haar dus vanmiddag om te zeggen dat ik wilde stoppen en graag mijn geld terug wilde( omdat ze beloofd had een datum te hebben voor me theorie verliep, waar ze zich dus niet aan heeft gehouden), maar nu beweerd ze dat er administratieve kosten bij komen en ik dus niet het volledige bedrag terug krijg. Ik heb haar verteld dat het de grootste onzin is die ik ooit gehoord heb, gezien het feit je het cbr pas hoeft te betalen NADAT ze een datum hebben gegeven en er dan pas kosten bijkomen. Maar zij beweerd dus van niet.. weet iemand hier toevallig het antwoord op? En ze heeft overigens heel wat dingen aan de telefoon gezegd die niet door de bocht kunnen..!! Please let me know! PS: Mijn excuses voor t lange verhaal, ben even gefrustreerd. Haar verhaal klOpt voor geen meter en je hebt recht om hier gefrustreerd over te zijn..Je kan een gemaakte afspraak 24 uur vooraf afzeggen en daar zijn geen kosten aan verbonden..dus hOe dan als je geen afspraak hebt..Als ik jou was zou ik haar mee vragen naar het CBR..En dit dan vragen waar zij bij iis..als ze dat niet will moet ze je volledige bedrag terg geven.. wat een raar wijff jOh.. werkt voor der zelf of via een rijschool..Anders kan je daar ook gaan navragenn.. meiid inshallah zull je vOlgende X slagen sOnder haar hulpp..

zwita
11-03-2008, 20:44

ze moet 2 weken van te voren ongeveer cbr betalen als ze een datum heeft gereserveerd dus ze moet je gewoon geld terug geven anders gewoon aangifte doen na onder zoek je kan gewoon bij de politie vragen of ze dat wel mag doen en als je niks hebt ondertekend dan mag ze dat niet doen.

tetouania_s000
12-03-2008, 15:15
Meid wat erg voor je, maar niet getreurd. Je moet gewoon je geld terug eisen. Je hebt er recht op omdat ze nog geen afspraak voor je heeft gemaakt dus ook geen adminstratiekosten voor haar. Bel ook even CBR op om daar te inforemeren of ze al een datum voor je had en dan weten zij ook meteen dat ze leerlingen zo voor de gek houdt. Is het een vrouwelijke instructrice in amsterdam? ze heeft een eigen rijschool samen met haar zus? als dat zo is dan weet ik al genoeg. Iniedergeval veel suc6 ermee en laat je niet afkennen.

GodDamnStylO
12-03-2008, 18:32
Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik heb zelf ook nagevraagd bij de mensen om me heen en die vinden het ook absurd. En nee het is geen marokkaanse vrouw, maar een hindoestaanse. En ze komt zelf uit dordrecht dus ook geen adam... Ze werkt voor de rijbewijsconcurrent.. heb op hun site gekeken, maar daar stond niks. Ik heb het nummer van het cbr gevonden, maar ben vaak pas laat thuis dus nog geen tijd gehad om ze te bellen. Ik was zowieso van plan om haar goed aan te pakken, ik ga het cbr bellen en bij een van mijn hoogleraren (studeer namelijk Nederlands recht) navragen hoe ik het het beste aan kan pakken.. Want hier komt ze niet zomaar mee weg, ut is MIJN geld dus ik wil het terug!!