Bekijk originele versie : jongens zijn net zo erg!!!!!!!!!!!
he weet je wat ik niet snap van die jongens,lopen altijd te zeuren over ons(meisjes) ,maar zelf zijn ze geen haar beter.doe alles wat god ons verboden heeft,maar zij denken dat het alleen voor de meiden geldt,maar nee hoor,jongens moeten ook maagd blijven en mogen ook nie uit gaan enzo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en marokkaanse jongens staan ook nog eens bekend als criminelen enzo,maar ondertussen praten ze wel slecht over hun landgenoten(meiden) duzzzzzzzzzzzz modje dicht en verbeter jullie zelf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zooooooooooo dat is eruit :D
he meiden heb ik gelijk of nie :confused:
beslama allemaal :zwaai:
:p
ChOcOtOfFfF
07-12-2003, 20:01
topic 10.243 over dit onderwerp:zwaai:
MiniMeisje
07-12-2003, 20:05
he lieverd, je hebt inderdaad gelijk.
Gelukkig merk ik de laatste tijd toch meer dat onze marokkaanse jongens zoiets hebben van ik wel mijn kinderen gelijk opvoeden jongen of meisje het maakt niet uit. Nou bij mij mogen ze het wel bewijzen.
Het is nu eenmaal een aangepraat iets dat als een meisje 3 exen heeft gehad de h oer is en als een jongen 3 exen gehad heeft is hij THE BOMB.
Maar van mij mogen ze hoor, later zal iedereen gelijkwaardig gestraft worden en dan maakt het niet meer uit welk geslacht je hebt.
MiniMeisje
07-12-2003, 20:23
Nou tegenwoordig is het inderdaad een pot nat. Maar dat was voorheen niet. Mannen deden altijd al waar ze in hadden, geloof me.
thnx voor jullie reactie!!!!!!!!! :zwaai: maar inderdaad allemaal 1 pot nat.. :zwaai:
misSanae
07-12-2003, 20:26
Ja we zouden eens wat meer naar ons zelf moeten kijken, er staan hier altijd zoveel negatieve dingen... maar ja niks aan te doen
MissMarOc15
07-12-2003, 20:29
dat is zo jullie hebben gelijk
MissMarOc15
07-12-2003, 20:30
maar jongens en meiden van tegenwoordig hebben aan alles bijna scheit aan ze denken aan niemand!!
rachied007
07-12-2003, 21:00
HE MAAR ZORGEN JULLIE ER GEWOON VOOR DAT JULLIE GOED ZIJN EN LAAT DE ANDERE IN HUN WAARDE VOOR ZOVER HUN WAARDE IS. ALS WIJ AL ZO OVER ONZE LANDGENOTEN GAAN PRATEN WAT MOETE DE ANDERE DAN EN UIT EINDELIJK EEN BETER MILIEU BEGINT BIJ JE ZELF. HOE VER ZE OOK GAAN LAAT ZE NOOIT DENKE DAT ZE TE VER ZIJN GEZONKEN WANT ER VALT ALTIJD WEL WAT TE REDDEN EN ALS JE ZE HET IDEE GEEFT VAN JULLIE ZIJN NIET MEER TE REDEN DAN WORDEN ZE ALLEEN MAAR ERGER EN DAT WILLLEN WE NIET OOK AL PRATEN WE STOER VAN WAT KUNNEN HUN ONS SCHELEN DIEP IN ONZEN HART VINDEN WE HET TOCH ERG DAT WANT HET BLIJFT ONZE VOLK
yesmina19
07-12-2003, 21:15
ze doen het allebei
meiden vragen om aandacht
en jongens geven het aandacht
en vaak ook anders om
rachied007
07-12-2003, 21:44
jongen sorry je lult onzin!!! dus als je van een hek van 2meter naar benede springt is het het zelfde als je van de twin towers af springt ????
miss_saliha
07-12-2003, 21:54
ik ben het met je helemaaal EENS!...:D
Sweet_Esma
07-12-2003, 22:08
Elk moslim heeft zijn grenzen....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.