Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : eindelijk dan zover

Pagina's : [1] 2

Moker_Hollanda
10-03-2008, 23:37

dit jaar ga ik voor me rijbewijs theorie 26 maart .. als ik hem heb inshalah. Wil ik gelijk de Toyota mr2 kopen, @ marktplaats ik heb gehoord dat geen enkele verzekeringsmaatschappij mij gaat verzekeren ??

mogo
11-03-2008, 00:43
jij mag niet eens een mr2 verzekeren. had ik paar maanden geledne ook, had GOLF VR6 gehaald, mocht ik niet verzekeren van dei klootzakken, minimaal 21 jaar, ik was ze3ma risicogeval met zo een vr6. haal maar een corsa :haha: of een golf4

nordin_nador
11-03-2008, 01:01
Die problemen zijn lastig man, anders zet je hem toch op naam van je vader ofzo? :hihi:

mogo
11-03-2008, 01:02
Die problemen zijn lastig man, anders zet je hem toch op naam van je vader ofzo? :hihi: haha die rijdt al shi 20 jaar schadevrij :hihi: ga zijn verzekering niet verneuken :p, alhoewel ik geen schde heb gemaakt nog... alleen jammer van die VR6, maar jah een golf4 2.0 trekt ook wel lkr door

Faicell
11-03-2008, 12:31

Als je maar goed zoekt, er zijn altijd wel verzekeringsmaatschappijen te vinden. In Den Haag zit zelfs een verzekeringsmaatschapij die levensverzekeringen verkoopt aan patienten met een terminale ziekte. De naam was ergens in de richting van "de goede hoop" o.d. Google maar wat, dan vindt je ongetwijfeld wel wat. Het enige nadeel is dat je premie behoorlijk hoog is. Trouwens wat moet je in godsnaam met een vr6 :S wil je gaan vliegen nigh..? OF werk je bij Hazeldonk ? Want neem 1 ding van me aan, een standaar tdi heeft al meer pk's dan jij schijnbaar ooit zal gaan gebruiken.

Mandarina
11-03-2008, 12:33
dit jaar ga ik voor me rijbewijs theorie 26 maart .. als ik hem heb inshalah. Wil ik gelijk de Toyota mr2 kopen, @ marktplaats ik heb gehoord dat geen enkele verzekeringsmaatschappij mij gaat verzekeren ?? hey wat een toeval ik heb ook 26 maart inchallah theorie-examen:D inchallah hallen we het welke plaats heb je het incha allah?? ciaocioa

JaKweenie
11-03-2008, 13:06
Als je maar goed zoekt, er zijn altijd wel verzekeringsmaatschappijen te vinden. In Den Haag zit zelfs een verzekeringsmaatschapij die levensverzekeringen verkoopt aan patienten met een terminale ziekte. De naam was ergens in de richting van "de goede hoop" o.d. Google maar wat, dan vindt je ongetwijfeld wel wat. Het enige nadeel is dat je premie behoorlijk hoog is. Trouwens wat moet je in godsnaam met een vr6 :S wil je gaan vliegen nigh..? OF werk je bij Hazeldonk ? Want neem 1 ding van me aan, een standaar tdi heeft al meer pk's dan jij schijnbaar ooit zal gaan gebruiken. :lol:

mogo
11-03-2008, 21:31
Als je maar goed zoekt, er zijn altijd wel verzekeringsmaatschappijen te vinden. In Den Haag zit zelfs een verzekeringsmaatschapij die levensverzekeringen verkoopt aan patienten met een terminale ziekte. De naam was ergens in de richting van "de goede hoop" o.d. Google maar wat, dan vindt je ongetwijfeld wel wat. Het enige nadeel is dat je premie behoorlijk hoog is. Trouwens wat moet je in godsnaam met een vr6 :S wil je gaan vliegen nigh..? OF werk je bij Hazeldonk ? Want neem 1 ding van me aan, een standaar tdi heeft al meer pk's dan jij schijnbaar ooit zal gaan gebruiken. haha nee man heb al genoeg gevlogen. maar soms moet je gewoon ff power hebben. en tdi's zijn wel oke, maar dan met je wel rode D en I hebben.

Moker_Hollanda
11-03-2008, 21:58
jij mag niet eens een mr2 verzekeren. had ik paar maanden geledne ook, had GOLF VR6 gehaald, mocht ik niet verzekeren van dei klootzakken, minimaal 21 jaar, ik was ze3ma risicogeval met zo een vr6. haal maar een corsa :haha: of een golf4 ahahaha dat bedoel ik maar, ehhh ik zet alles op naam van me oom joh ben niet gek :)

Moker_Hollanda
11-03-2008, 21:59
hey wat een toeval ik heb ook 26 maart inchallah theorie-examen:D inchallah hallen we het welke plaats heb je het incha allah?? ciaocioa apeldoorn :D

mogo
11-03-2008, 22:02
ahahaha dat bedoel ik maar, ehhh ik zet alles op naam van me oom joh ben niet gek :) haha kan ook, moet je zijn reputatie bij de verzekering niet gaan verneuken he :haha:

Mandarina
11-03-2008, 22:22
apeldoorn :D whahahahahahaa ik oookkk

Moker_Hollanda
11-03-2008, 22:23
whahahahahahaa ik oookkk en nu een serieuze vraag... waar woon je ? :) want ik weet niet de exacte locatie

Mandarina
11-03-2008, 22:29
en nu een serieuze vraag... waar woon je ? :) want ik weet niet de exacte locatie ;)

Faicell
11-03-2008, 22:38

haha nee man heb al genoeg gevlogen. maar soms moet je gewoon ff power hebben. en tdi's zijn wel oke, maar dan met je wel rode D en I hebben. Ik heb een standaard TDI en weet je wat....? Ik heb nog nooit in mijn leven het gaspedaal zo diep ingetrapt dat hij niet verder kan. Waarom niet...? Tja, waarom wel...:confused:

Pagina's : [1] 2