Bekijk originele versie : AVI+SRT Conversie zonder kwaliteitsverlies
De topic zegt t al welke programma is daarvoor het meest geschikt
ps: Met Convertxtodvd,WinAVI gaat de kwaliteit achteruit ik heb het zelf getest.
asdfghjkl
10-03-2008, 21:11
ik zou gewoon een dvd speler kopen die dvix ondersteunt dan heb je ten eerste goede kwaliteit film zonder te converteren en het egbruik van cdtjes is goedkoper dan een dvdtje
ik zou gewoon een dvd speler kopen die dvix ondersteunt dan heb je ten eerste goede kwaliteit film zonder te converteren en het egbruik van cdtjes is goedkoper dan een dvdtje
Bedankt voor je reactie maar niet iedereen heeft een divx speler als je begrijpd wat ik bedoel......
asdfghjkl
10-03-2008, 22:15
tegenwoordig verkoopt de blokker ze zelfs voor een paar tientjes is niet meer speciaal dvix
zijn er geen mensen aanwezig die dvds verkopen:rolleyes:
Heb t al gevonden :
Als je een AVI naar DVD omzet heb je altijd kwaliteits verlies. Dit komt omdat de resolutie + bitrate van een DVD video stream hoger ligt als de normale AVI's die jij download van internet.
Wat je kan doen om goeie kwaliteit binnen te halen is om volledige DVD+R iso's te downloaden. Dan gebruikt men (meestal) ook een DVD+R bron waarvan de kwaliteit gewaarborgd wordt.
asdfghjkl
11-03-2008, 22:08
yeah right en als je die film een iso maakt gaatie kwaliteit ook achteruit
troubleMan
12-03-2008, 00:44
DIKO
leuk programma
googlen
owke..bedankt k zal t gaan proberen.....:)
DIKO
leuk programma
hij doet er ongeveer zes uur voor de conversie WinAvi is bij mij aderhalf uur of convertxtodvd laatste versie vier uurtjes......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.