Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe kom je erachter????

Sushitime
10-03-2008, 16:30

Hoe kom je erachter of een meisje met iemand naar bed wilt gaan zonder dat je haar respectloos behandelt. Sommige meisjes die willen namelijk wel maar daar zou je het nooit aan zien. En wil ze ook niet beledigen met die praatjes. So girls tell me please :goedzo:

Sharifa__
10-03-2008, 16:31
Ga dat eens eerst effe bij jezelf na, aangezien je zelf zo iemand bent!

oprechtt
10-03-2008, 16:38
ga trouwen, dat is wat ik je aanraad

Africanrose.
10-03-2008, 18:22
Hoe kom je erachter of een meisje met iemand naar bed wilt gaan zonder dat je haar respectloos behandelt. Sommige meisjes die willen namelijk wel maar daar zou je het nooit aan zien. En wil ze ook niet beledigen met die praatjes. So girls tell me please :goedzo: Dan meot je trouwen :moe:

Sushitime
11-03-2008, 14:24

het gaat er niet om of ik moet trouwen of niet het gaat om die meisjes die zoiezo dat soort dingen doen. Dus dan neem ik aan dat ik ze niet respectloos behandel als ik ook met ze naar bed ga. Alleen schijnheiligheid is heel populair onder de marokkanen dus toegeven dat ze het doen zul je niet zo snel horen, maar ik d8 dat jullie dames wel wat wisten hoe of wat.

Nadia_S
11-03-2008, 14:29
Gewoon je neemt haar mee naar een huis.. of hotel. En je begint te zoenen en dan kom je er vanzelf achter. dat gaat vanzelf. woorden zijn dan niet nodig

Nadia_G.K
11-03-2008, 15:03
Gewoon je neemt haar mee naar een huis.. of hotel. En je begint te zoenen en dan kom je er vanzelf achter. dat gaat vanzelf. woorden zijn dan niet nodig Juist!

amor25
11-03-2008, 15:06
Hoe kom je erachter of een meisje met iemand naar bed wilt gaan zonder dat je haar respectloos behandelt. Sommige meisjes die willen namelijk wel maar daar zou je het nooit aan zien. En wil ze ook niet beledigen met die praatjes. So girls tell me please :goedzo: Nou en bent nass laat gelijk weten,het is de gedrag de karakter alles, maar als je de man bent dan moet je er niet om heen draaien zoals vele dat doen maar vraag het gelijk..je kan en schoen op je hoofd krijgen of niet ...ik hoop de dat je de schoen krijgt op je hoofd..:D :hihi:

Girly_mann
11-03-2008, 15:11
Wat een onzin kraam je hier uit....Je vraagt aan ons (vrouwen) hoe we aan jou kunnen vertellen hoe je een vrouw tussen de lakens kan krijgen......:vingers:....Als je een echte man bent, dan hou je je kleine piemeltje in je broekie.....

Tazawi
11-03-2008, 17:23
gewoon vragen.

Jasminaa__
11-03-2008, 17:54
zoek een leuke meid ga daar mee trouwen dan weet je ook dat je haar nooit zal beledigen en kan je het doen waneer je het wilt.

Dolce-Diva
11-03-2008, 23:11
je kan er niet achterkomen als je haar vertrouwd zou je je niet eens druk moeten maken hierom:moe:

Africanrose.
12-03-2008, 12:51
het gaat er niet om of ik moet trouwen of niet het gaat om die meisjes die zoiezo dat soort dingen doen. Dus dan neem ik aan dat ik ze niet respectloos behandel als ik ook met ze naar bed ga. Alleen schijnheiligheid is heel populair onder de marokkanen dus toegeven dat ze het doen zul je niet zo snel horen, maar ik d8 dat jullie dames wel wat wisten hoe of wat. Waar maak je je nog druk om?? één ding snap ik niet: hoe weet je dat een meisje zoiezo al dat soort dingen doet... jij bent echt gestoord, gisteren kwam ik met de trein langs brussel, schandalig wat ik daar gezien had: mooi versierde ramen zonder gordijnen... en wat stond daar achter... je raad het al... probeer daar een keertje zou k zegge :o