Bekijk originele versie : Wie kan me helpen? Spijt
Beste mensen,
Een tijd geleden heb ik iemand erg veel pijn gedaan. Het was een mevrouw die ik als mijn eigen moeder aanschouwde. Ik heb haar niet express, onbedoeld en onbewust pijn gedaan, terwijl zij er altijd voor me klaar stond.
Nadat ik haar pijn heb gedaan, heeft ze het contact met me verbroken. Erg jammer, het enige wat ik nog van haar heb is een kandelaartje die ik haar heb gekregen om aan te steken als ik het moeilijk had....ze was echt mijn steun en toeverlaat! Het kandelaartje is ook nog eens (deels) kapot gegaan, ...
IK wil haar een brief schijven waarin ik mijn spijt betuig....etc...alleen ik vind het zo moelijk....ik kan geen 1 zin op papier krijgen....wie kan mij hiermee helpen (ik ben sowieso geen held in schrijven)....
Graag serieuze reacties
FaZehra.
najouaaatje
08-12-2003, 10:01
mischien kunnen je vrienden je helpen
01LaHbIbAh09
08-12-2003, 11:12
Origineel gepost door 215
Beste mensen,
Een tijd geleden heb ik iemand erg veel pijn gedaan. Het was een mevrouw die ik als mijn eigen moeder aanschouwde. Ik heb haar niet express, onbedoeld en onbewust pijn gedaan, terwijl zij er altijd voor me klaar stond.
Nadat ik haar pijn heb gedaan, heeft ze het contact met me verbroken. Erg jammer, het enige wat ik nog van haar heb is een kandelaartje die ik haar heb gekregen om aan te steken als ik het moeilijk had....ze was echt mijn steun en toeverlaat! Het kandelaartje is ook nog eens (deels) kapot gegaan, ...
IK wil haar een brief schijven waarin ik mijn spijt betuig....etc...alleen ik vind het zo moelijk....ik kan geen 1 zin op papier krijgen....wie kan mij hiermee helpen (ik ben sowieso geen held in schrijven)....
Graag serieuze reacties
FaZehra
Via een brief???????? Ga persoonlijk naar haar toe en toon je berouW en zeg hoeveel je het spijt!!!
Veel Succes meid ;)
misstomaatje
08-12-2003, 12:00
Beste mensen,
Graag serieuze reacties
FaZehra
misschien is het beter als je bij die persoon langs gaat :zwaai:
01LaHbIbAh09
09-12-2003, 11:37
Dank je wel allemaal.....
Als ik de keus had om inderdaad bij haar langs te gaan dan had ik het zeker weten gedaan, maar helaas die mogelijkheid is er niet.....ik geloof ook niet dat ik welkom ben...:(
Spreek een keer met elkaar af ofzo, zeg tegen haar dat je haar MOET spreken, en Inshallah gaat ze wel akkoord hiermee!!! Je moet door blijven gaan en niet opgeven meid!!! Wie weet ziet ze dan vanzelf al in dat je toch veel spijt hebt!!!!
InShallah vergeeft ze jou!!!
Groetjes van je Zuster in Islam
ChOcOtOfFfF
09-12-2003, 16:09
Lieve ...
Ik weet niet goed, hoe ik moet beginnen. Ik hoop dat u even de tijd wilt nemen om dit te lezen......Het is erg belangrijk voor me.
Ik weet niet hoe het zover heeft kunnen komen, wat ik alleen weet is dat ik erge spijt heb van wat ik u heb aangedaan, Soms doet men gekke dingen zonder de consequenties van iets te zien. Ik hoop alleen dat u het me wilt vergeven, vergeten lukt waarschijnlijk niet maar vergeef het me alstublieft. Ik mis u en ik hou van u, en ik hoop dat u me nog een kans wilt geven zodat we misschien onze vriendschap weer kunnen oppikken en er aan kunnen werken. Ik hoop van u te horen , en hopelijk kunnen we dit uitpraten.
Veel liefs FaZehra
Zoiets meid? succes in ieder geval!
Sou
sheik_majid
09-12-2003, 21:33
laat haar ontvoeren dan kan je wel met haar praten
01LaHbIbAh09
10-12-2003, 18:33
VeeL Succes MeiD!!!
Thallah.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.