Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : werkkkk

hennaspecial
10-03-2008, 14:26

ben per direct op zoek naar werk wie o wie weet waar ze per direct mensen nodig hebben maak nie uit wat voor soort werk alvast bedanktttt

LemyaL
10-03-2008, 14:34
Detachering ...daar zoeken ze altijd wel mensen Mag ik vragen wat voor opleiding of werkervaring je hebt?

hennaspecial
10-03-2008, 14:35
Detachering ...daar zoeken ze altijd wel mensen Mag ik vragen wat voor opleiding of werkervaring je hebt? ik heb een mbo sjd opleiding afgerond en een paar traininegn gehad op hbo. weet jij iets?

LemyaL
10-03-2008, 14:38
ik heb een mbo sjd opleiding afgerond en een paar traininegn gehad op hbo. weet jij iets? SDJ is toch een een studie in de sociale richting? (hulpverlening etc?) Ehm ik zou wel wat hebben als het meer economisch was... Maar kan mn broertje i.a. vragen. Die heeft vast wel connecties op dat sociale gebied...

hennaspecial
10-03-2008, 14:40

SDJ is toch een een studie in de sociale richting? (hulpverlening etc?) Ehm ik zou wel wat hebben als het meer economisch was... Maar kan mn broertje i.a. vragen. Die heeft vast wel connecties op dat sociale gebied... ja sjd is sociaal juridische dienstverlening en heb richting openbaar bestuur gedaan. ik zou het zeer op prijs stellen als je je broertje wilt vragen en jij tog bedankt....:goedzo:

LemyaL
10-03-2008, 14:42
ja sjd is sociaal juridische dienstverlening en heb richting openbaar bestuur gedaan. ik zou het zeer op prijs stellen als je je broertje wilt vragen en jij tog bedankt....:goedzo: Ik zal mijn ogen en oren open voor je houden en mn broertje even informeren insha ALlah ;)