Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meiden help !!!!!!!

marwah
07-12-2003, 15:01

hai meiden,ik zit met een probleem. ik ben na de ramadan heel veel kilo"s aangekomen :( , en voel me er niet lekker bij,duzzzzzz nu wil ik graag afvallen,ma weet nie hoe ik het beste kan afvallen.jah ik weet nie snoepen enzo,ma ik wil iets waardoor ik sneller afval,want ik pas mn kleren bijna nie meer. :rolleyes: weet iemand iets???????????? :confused: ik hoor van die afslank pillen ma ik durf die nie te gebruiken,omdat die slecht zijn,ofniet? nou meiden ik hoop dat jullie me kunnen helpen........................ :zwaai:

Jamila17
07-12-2003, 15:03
Modifast, maar je mag het maar 3 weken gebruiken en daarna moet je stoppen .. Je moet dan nog een maand of 2 wachten voordat je het weer wilt gebruiken .. Dat is tenminste wat ik gehoord heb .. :)

miss_saliha
07-12-2003, 15:06
die pillen moet je helemaaal niet gebruiken..... :eek: het slechtste wat er is....ik ben oook bijgekomen man.... :( maaar ik ga die pillen echt niet innemen...heb gehoord dat je er dikker van kan worden als je ermee stopt wejoooow....NIET DOEN!

omaymaa
07-12-2003, 15:18
JE Moet geen pillen gaan gebruiken. HET is niet goed voor je . JE moet gewoon goed op je eetpatroon letten. Niet te veel zoete dingen etc etc.

marwah
07-12-2003, 15:19

ja na de ramadan vooral,vet erg. he ma heb gehoord dat die pillen wel helpen,en daarna moet je gewoon goed opletten op wat je eet. maar door die pillen is wel dan het ergste weg. duzz.ik ben nog aan het twijfelen :confused: maar meiden bedankt, jullie zijn schatten ;)

Bachelorette
07-12-2003, 15:20
sporten misschien.....! en dan niet uurtje per week, maar lekker intensief en goed op je eten letten

marwah
07-12-2003, 15:21
ja weet ik ,ma ben lui!!!!!!!!! :zwaai:

hajat15
07-12-2003, 15:25
je moet gewoon geen vettige eten meer eten dus geen maccie meer of de snack bar enz en je moet minstens 1uur lopen naar buiten gaan gewoon rondjes maken doe dat met een vriendin dan vliegt de tijd snel het heeft mij ook geholpen ;)

marwah
07-12-2003, 16:24
ja die pillen die zet iik uit mn hoofd,inderdaad bewegen is belangerijk, ga ik zeker doen!!!!!!!!!!!!!en insahalah lukt het me dan,en zo niet dan moet ik het maar accepteren :( :zwaai:

Faatima
07-12-2003, 16:52
Origineel gepost door marwah hai meiden,ik zit met een probleem. ik ben na de ramadan heel veel kilo"s aangekomen :( , en voel me er niet lekker bij,duzzzzzz nu wil ik graag afvallen,ma weet nie hoe ik het beste kan afvallen.jah ik weet nie snoepen enzo,ma ik wil iets waardoor ik sneller afval,want ik pas mn kleren bijna nie meer. :rolleyes: weet iemand iets???????????? :confused: ik hoor van die afslank pillen ma ik durf die nie te gebruiken,omdat die slecht zijn,ofniet? nou meiden ik hoop dat jullie me kunnen helpen........................ :zwaai: Schrijf je in bij een sportcentrum. Train vervolgens twee maal per week, om het op te bouwen vervolgens kun je elke dag gaan. Verder is het belangrijk dat je veel drinkt en gezond eet. En vooral veel bewegen en niet lui zijn. Neem vaker de trap in plaats van de lift/roltrap. Veel (hard) lopen kan ook helpen. Veel su6! :p

donaldduk
07-12-2003, 17:05
ik zal je straks een mailtje sturen prive oke maar nu moet ik echt weg tot straks dan bye bye