Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eerste uitzending Idols trekt ruim 3 miljoen kijkers

Scottie
07-12-2003, 14:13

Nou, ik mag er niet naar kijken, maar doen er nu ook Maro-sterren mee? Scottie. Eerste uitzending Idols trekt ruim 3 miljoen kijkers Uitgegeven: 7 december 2003 10:12 HILVERSUM - De eerste uitzending van de tweede editie van het tv-programma Idols heeft zaterdagavond 3.116.000 kijkers getrokken. Dat is aanzienlijk meer dan de 1.376.750 mensen die vorig jaar voor het eerst op de populaire talentenjacht afstemden. Dit blijkt zondag uit cijfers van de Stichting Kijkonderzoek. Idols wordt uitgezonden door RTL4. De aftrap van zaterdag was de eerste uit een reeks van zes afleveringen met de audities van 16.731 kandidaten. De bijeenkomsten werden gehouden in hotels verspreid over het land. Aan de eerste editie van Idols deden 7626 mensen mee. De Schoonhovenaar Jamai won de finale. Naar die uitzending keken begin maart bijna 5 miljoen mensen. Het was daarmee het best bekeken programma van de Holland Media Groep ooit. Vanaf 17 januari zijn de zogenoemde theaterrondes te zien in twee uitzendingen, gevolgd door vier 'workshopuitzendingen' (31 januari tot en met 21 februari). De rechtstreekse shows beginnen op 6 maart. Dan zal naast presentatrice Tooske Breugem ook presentator Reinout Oerlemans zijn opwachting maken. De finale is op 1 mei.

sahira
07-12-2003, 15:22
Het is gewoon leed-vermaak....eigenlijk zou het verboden moeten worden uit zelfbescherming..:) of er dit jaar marokkanen meedoen weet ik niet, molukkers doen in iedergeval niet mee..(dat terwijl we barsten van zangtalenten!)

rytje
07-12-2003, 15:50
Ach ja, ik vind het allemaal zo ...niet spontaan... Het is meer commercie dan zang en muziek zelf....

suikersnoepje
07-12-2003, 17:14
Origineel gepost door sahira Het is gewoon leed-vermaak....eigenlijk zou het verboden moeten worden uit zelfbescherming..:) of er dit jaar marokkanen meedoen weet ik niet, molukkers doen in iedergeval niet mee..(dat terwijl we barsten van zangtalenten!) Nou ik heb gekeken en heb echt krom gelegen van het lachen om sommigen. Het is inderdaad leedvermaak, maar als je naar Idols gaat dan weet je ook waar je aan begint.

sahira
07-12-2003, 18:26

Origineel gepost door suikersnoepje Nou ik heb gekeken en heb echt krom gelegen van het lachen om sommigen. Het is inderdaad leedvermaak, maar als je naar Idols gaat dan weet je ook waar je aan begint. Ik heb zo hard gelachen dat ik bang was dat de buurman me zou horen...echt waar! Blijkbaar vinden mensen zichzelf erg goed, getuige sommige, ik kijk eigenlijk alleen naar de eerste afleveringen, juist omdat het zo lachen is..(slecht mens ben toch af en toe.. :D )

mondsnoerend
07-12-2003, 19:07
Ik doe ook mee als john travolta hebben jullie mij gister niet gezien?????. Ik had idd een beetje last van puistjes

sahira
07-12-2003, 19:09
Origineel gepost door mondsnoerend Ik doe ook mee als john travolta hebben jullie mij gister niet gezien?????. Ik had idd een beetje last van puistjes Ach stumper...was jij dat? :D en niet meer aan je puisjes zitten hé, anders krijg je er meer van.

mondsnoerend
07-12-2003, 19:12
GO GO GO GO

sahira
07-12-2003, 19:24
Origineel gepost door mondsnoerend GO GO GO GO :zwaai:

suikersnoepje
07-12-2003, 21:05
Origineel gepost door mondsnoerend Ik doe ook mee als john travolta hebben jullie mij gister niet gezien?????. Ik had idd een beetje last van puistjes Ik vond je echt een schatje en vond ook dat je talent had.......ik blijf het jammer vinden dat je niet door mocht naar het theater :p

Masriya
07-12-2003, 21:33
Mocro's hmmm wie weet doen die wel mee, volgende week zien we mischien. :D

rytje
07-12-2003, 22:45
Origineel gepost door Corrie Welkom in de wereld die de muziekindustrie word genoemd ;) Het idee achter idols is iemand uit te kiezen(klaarstomen) om een idool, populair dus te worden.... Dan gaat het niet alleen om hoe goed je bent, echte kwaliteit alleen is dan niet genoeg. Jammer maar waar.... Dus dat..