Bekijk originele versie : Al DiE MeNsEn Die BeWeReN DaT NeDerLandSe MakkeLijkEr Te KrijGe Zijn DaN MaRoKkAanSe
zijn gewoon jaloers of hebben een trauma over gehouden
want ik vind dat gewoon bull shit
tijden zijn namelijk veranderd weet je :D
dat vooroordeel is gewoon rasistisch dus gewoon belachelijk
berberia_16
07-12-2003, 13:02
ik vind dat heel veel hollandse meiden in mijn omgeving makkelijk te krijgen zijn duszzz don't say de tijden zijn veranderd misschien waar jij woont.
Er is bijna geen verschil tussen veel Marokkaanse jongeren en de Nederlandse jongeren. Het enige verschil zit hem misschien in hun haram-idool. Voor de Nederlanders is dat Frans Bauer. Veel Marokkaanse jongeren aanbidden 2Pac en andere (overleden) rapzangers.
sneakynawal
07-12-2003, 13:06
Origineel gepost door Najib26
Er is bijna geen verschil tussen veel Marokkaanse jongeren en de Nederlandse jongeren. Het enige verschil zit hem misschien in hun haram-idool. Voor de Nederlanders is dat Frans Bauer. Veel Marokkaanse jongeren aanbidden 2Pac en andere (overleden) rapzangers.
hmmZzz ik snap hem nie... deze reactie hoort helemaal niet bij deze topic... :rolleyes:
Het is algemeen bekend waarom Marokkanen sneller blondjes nemen...:) Daarna worden ze bij het grofvuil gedumpt..Overigens niet alle Nederlandse meiden, zullen vast wel Classy girls tussen zitten..:bril:
neeh het verschil zit hem in,..Nederlandse komen der voor uit
en Marokkaanse zijn sneacky ;) trust me..!!!
en wat voor ras je ook bent,.,meisjes hebben allemaal dezelfde gedachtes en emoties...etc etc..
en ik ben het eens met Najib muziek heeft wel een grote invloed op haramiteiten ..,maar dat hoorde inderdaad niet bij deze topic hehehe...maar er is gewoon geen verschillen tussen marokkaanse en nederlandse jongeren hehehe
Origineel gepost door cheima
Het is algemeen bekend waarom Marokkanen sneller blondjes nemen...:) Daarna worden ze bij het grofvuil gedumpt..Overigens niet alle Nederlandse meiden, zullen vast wel Classy girls tussen zitten..:bril:
Marokkaanse meiden worden ook veel gedumpt. De helft van dit forum bestaat uit topics van jankende, gedumpte Marokkaanse meiden. Vroeger was het zo dat Marokkaanse jongens een haramrelatie begonnen met een Nederlands meisje. Nu is dat allang niet meer zo. Ze kunnen genoeg Marokkaanse meisjes krijgen. Als een Marokkaanse jongen met zijn OV-kaart een dag gaat reizen met de trein, dan kan hij binnen een uur in elke grote stad een Marokkaans meisje aan de haak slaan.
sneakynawal
07-12-2003, 13:18
Marokkaanse meiden worden ook veel gedumpt. De helft van dit forum bestaat uit topics van jankende, gedumpte Marokkaanse meiden. Vroeger was het zo dat Marokkaanse jongens een haramrelatie begonnen met een Nederlands meisje. Nu is dat allang niet meer zo. Ze kunnen genoeg Marokkaanse meisjes krijgen. Als een Marokkaanse jongen met zijn OV-kaart een dag gaat reizen met de trein, dan kan hij binnen een uur in elke grote stad een Marokkaans meisje aan de haak slaan.
Uitgeprobeerd?
Nawal,,kom op zo goed liggen Najib en ik elkaar niet.,
maar ik weet wel dat hij ze verstand gebruikt en niet zijn gevoel en eer daar gaan marokkanen vaak de fout mee in...
Marokkaanse meiden worden ook veel gedumpt. De helft van dit forum bestaat uit topics van jankende, gedumpte Marokkaanse meiden.
En geniet jij van he? Althans als ik jou reactie's dan lees, lijkt het meer alsof je ze uitlacht, dan dat je ze het goeie pad probeert te brengen.
Origineel gepost door cheima
En geniet jij van he? Althans als ik jou reactie's dan lees, lijkt het meer alsof je ze uitlacht, dan dat je ze het goeie pad probeert te brengen.
Nee ik zou willen dat iedere Marokkaan de islam zou praktiseren. Dan zouden er niet zoveel problemen zijn.
Maar als ik die topics zie, dan heb ik geen medelijden met ze. Ze weten allemaal dat het haram is en toch doen ze het.
sneakynawal
07-12-2003, 13:26
Origineel gepost door sherine
maar ik weet wel dat hij ze verstand gebruikt en niet zijn gevoel en eer daar gaan marokkanen vaak de fout mee in...
Okay... !
Ik ga weer verder mijn huiswerk!
:zwaai:
Origineel gepost door sherine
Had je geen ander lichaamsdeel kunnen bedenken om als plaatje te gebruiken?
Nee ik zou willen dat iedere Marokkaan de islam zou praktiseren. Dan zouden er niet zoveel problemen zijn.
Maar als ik die topics zie, dan heb ik geen medelijden met ze. Ze weten allemaal dat het haram is en toch doen ze het.
Daar heb je gelijk in..
neeh man zijn allemaal afgekeurd en gedist enzo
dus ik d8 nou k doe maar es wat anders..want het is nooit goed ;)
en helaas kan ik niet ieder1 tevreden stellen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.