Bekijk originele versie : Is het Harram om een hand te schudden met een moslima voor het huwelijk?
ja tuurlijk ia dat haram. je mag alleen mahram je ee hand geven en een moslima voor het huwelijk is ook geen mahram
ja tuurlijk ia dat haram. je mag alleen mahram je ee hand geven en een moslima voor het huwelijk is ook geen mahram
! Bedankt voor de info, goed dat ik niet heb gedaan! Weet je toevallig waar dat staat in de Koraan?:confused: :confused: kan ik het ook aan me mede moslim broeders zeggen met een bewijs.:confused:
ja ik hb wel een site voor je waar sheich dat vertelt. en daar onder staat de vers vn de koran waar ht staat is dt ook goed>?
Ligt eraan wat die Moslima van jou is eh, als het iemand is waarmee je volgens de Islamitische wetgeving mee kun trouwen dan mag het inderdaad niet.
Bewijsvoering: http://app.al-islaam.com/index.php/module/cyberimam/action/qanda/search/Handen/qanda/182
! Bedankt voor de info, goed dat ik niet heb gedaan! Weet je toevallig waar dat staat in de Koraan?:confused: :confused: kan ik het ook aan me mede moslim broeders zeggen met een bewijs.:confused:
salaam aleykoem broeder
Dat staat in soera nissa hoofdstuk 4
walikoem salaam van u zuster salma
Mashallah! dank jullie wel voor de informatie! :D ik heb het toegevoegd aan favorieten en ga het opzoeken! ;)
Wa salaam ra7mathoellhie wa baraktoe okthi fie dien!
salaam aleykoem broeder
Dat staat in soera nissa hoofdstuk 4
walikoem salaam van u zuster salma
thanx ik was net nog voor hem aan ht zoeken :kus: :kus:
Alsnog bedankt okthi :)
Wa salaam!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.