Bekijk originele versie : Hier baal ik nou van!!!
Een topic gesloten..Islam en jongeren, daar baal ik echt van, want naar mijn gevoel ging het ondanks de meningsverschillen toch goed met de discussie..althans redelijk. Nu had ik willen reageren, maar dat kon niet meer..ongeldige thread gaf de link aan...ships, mod's...zo komen we nooit tot een goede discussie!
Ik begrijp best dat er gekeken wordt of er gediscrimineerd wordt of racistische uitlatingen worden gedaan...maar laten we nou mekaar geen mietjes noemen, het gebeurd van beide kanten. :(
Origineel gepost door pista_3
Had ik ook al direkt door.
Het schijnt alsof er mensen zijn die geen serieuze discussie willen zien ontstaan.
Waarschijnlijk trekt verbaal geweld meer volk dan een discussie die in beide richtingen en op en respectvolle wijze gebeurt..zal wat met de centen te maken hebben.
Maar hier gebeuren wel meerdere onverklaarbare dingen zonder boe of ba..en willekeur is hier troef. :rolleyes:
Toch de groetjes aan jou en ffeiza en een goede nachtrust. ;)
Neemt niet weg dat ik hier stevig van baal!! :(
Groeten terug en weltrusten!
Sahira!
suikersnoepje
06-12-2003, 23:53
Origineel gepost door sahira
Een topic gesloten..Islam en jongeren, daar baal ik echt van, want naar mijn gevoel ging het ondanks de meningsverschillen toch goed met de discussie..althans redelijk. Nu had ik willen reageren, maar dat kon niet meer..ongeldige thread gaf de link aan...ships, mod's...zo komen we nooit tot een goede discussie!
Ik begrijp best dat er gekeken wordt of er gediscrimineerd wordt of racistische uitlatingen worden gedaan...maar laten we nou mekaar geen mietjes noemen, het gebeurd van beide kanten. :(
Volgens mij waren er niet echt vreselijke dingen gezegd, maar goed zal wel aan mij liggen :rolleyes:
Origineel gepost door suikersnoepje
Volgens mij waren er niet echt vreselijke dingen gezegd, maar goed zal wel aan mij liggen :rolleyes:
Nou, dat was nou ook mijn gedachte, zo erg was het nou ook niet, en bovendien ging het over en weer....degene die de topic heeft gesloten heeft wel erge lange tenen... :confused:
Zou het trouwens op prijs stellen als degene nou ook even vermeld waarom ....willekeur, daar heeft Pista gelijk in.
suikersnoepje
07-12-2003, 00:15
Origineel gepost door sahira
Nou, dat was nou ook mijn gedachte, zo erg was het nou ook niet, en bovendien ging het over en weer....degene die de topic heeft gesloten heeft wel erge lange tenen... :confused:
Zou het trouwens op prijs stellen als degene nou ook even vermeld waarom ....willekeur, daar heeft Pista gelijk in.
Ik heb topics gezien waar het er erger aan toe gaat en die zijn er nog steeds. Dus wat voor criteria ze handhaven om een topic te sluiten is mij een raadsel. :kwaad:
Bidawi_Mazlot
07-12-2003, 00:33
Deze topic hoort bij FEEDBACK, het zou u sieren om deze dan ook DAAR neer te zetten.
Met vriendelijke groet,
Moderator
----------------------------------------------
Graag gedaan Mod :D
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot
Deze topic hoort bij FEEDBACK, het zou u sieren om deze dan ook DAAR neer te zetten.
Met vriendelijke groet,
Moderator
----------------------------------------------
Graag gedaan Mod :D
Nou niet gaan zeuren Mod...ik heb deze topic hier geplaatst omdat ik de meningen van anderen ook wilde horen, dus hij blijft hier wat mij betreft.
Nu je hier toch bent, was jij het die de topic Islam en jongeren verwijdert heeft?
Origineel gepost door pista_3
Goed geslapen, sinds wanneer is bidawi mod?
En ik heb zelf deze verwijdering bij feed back onder de aandacht gebracht. ;)
Ikke wel... :)
Is Bidawi moderator? Nou, dan kan ie me ook antwoord geven, dunkt me..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.