Bekijk originele versie : Jullie meiden sluiten jullie ogen voor de
praatjes
06-12-2003, 22:23
Marokkaanse cultuur, weten jullie dan niet dat jullie zwijgplicht hebben! Gewoon bek dicht en luisteren klaar! Is dat zo moeilijk
miss_saliha
06-12-2003, 22:32
hay hay..........daaar komt eeentje weer....met zijn onzinnige topics.....:D
missie_19
06-12-2003, 22:41
Origineel gepost door praatjes
Marokkaanse cultuur, weten jullie dan niet dat jullie zwijgplicht hebben! Gewoon bek dicht en luisteren klaar! Is dat zo moeilijk
mag ik je effe een serieuze vraag stellen,
waarom is er altijd volgens jou wat mis met de maroc meiden, hoe wil jij nou ooit aan een vrouw komen??
meknessia86
06-12-2003, 22:46
jij zegt het zelf de "marokkaanse cultuur" en aangezien wij de Islam moeten volgen is dat wel een ander verhaal. In ik ken geen ene hadith waarin staat dat wij onze ''bek'' dicht moeten houden en alleen zwijgen. Dat lijkt mij meer iets voor dieren.
En in plaats van die ontspoorde meiden af te zeilken zou je ook zo goed kunnen zijn en ze helpen om ze op de juiste pad te brengen.
jij bent echt zon man die later klappen krijgt van zijn vrouw jij hebt wel een klein hartje je praat wel groot hahaha nasty boy
praatjes
06-12-2003, 22:49
Origineel gepost door missie_19
mag ik je effe een serieuze vraag stellen,
waarom is er altijd volgens jou wat mis met de maroc meiden, hoe wil jij nou ooit aan een vrouw komen??
haha Het is merendeels hoe komt een vrouw aan iemand zoals ik. Haha :D als ik op jullie kwaliteiten en talenten af moet gaan, dan zie ik jullie allemaal tekort komen. Het begint bij het luisteren doe dat en misschien word je dan mijn droomvrouw :Iluvu:
praatjes
06-12-2003, 22:52
Origineel gepost door meknessia86
jij zegt het zelf de "marokkaanse cultuur" en aangezien wij de Islam moeten volgen is dat wel een ander verhaal. In ik ken geen ene hadith waarin staat dat wij onze ''bek'' dicht moeten houden en alleen zwijgen. Dat lijkt mij meer iets voor dieren.
En in plaats van die ontspoorde meiden af te zeilken zou je ook zo goed kunnen zijn en ze helpen om ze op de juiste pad te brengen.
Je moet niet te veel luisteren naar andere meisjes, luister naar mijn dit is wat ik wil en van jou eis. Geef me dat en je bent een wereldvrouw. Dus voortaan luister je heel goed naar mijn en naar andere mannen en je zwijgt daarover oke. :)
meknessia86
06-12-2003, 22:56
hahahahahahahaha PARDON jouw eis jij hebt niks te eisen. En ik weet dat ik een wereldvrouw ben. En of ik het jou kan geven is voor mij een weet en voor jou een vraag.
Noer3inetie
06-12-2003, 22:57
waar stam jij vanaf?????????
praatjes
06-12-2003, 23:01
Origineel gepost door Noer3inetie
waar stam jij vanaf?????????
Waarom doet dat er toe waar ik vanaf stam, die cultuur geld in heel en overal in Marokko. En je moet je eraan houden klaar.
Noer3inetie
06-12-2003, 23:02
Waarom doet dat er toe waar ik vanaf stam, die cultuur geld in heel en overal in Marokko. En je moet je eraan houden klaar.
go back 2 school !!!!!!!!!!!!! pleaze!!!!!!!!!!! want dit is zeker geen discussie waard!
praatjes
06-12-2003, 23:10
Origineel gepost door Noer3inetie
go back 2 school !!!!!!!!!!!!! pleaze!!!!!!!!!!! want dit is zeker geen discussie waard!
Je vergeet weer in welke schoennen jij staat, jij hebt mijn niets op te dragen. Bek dicht en zwijgen :D als ik een discussie wil dan roep ik een paar mannen op. Blijf daar staan waar je zit oke;)
misSanae
06-12-2003, 23:13
Neem een hond als je wil dat er iemand naar je luistert:rolleyes:
Noer3inetie
06-12-2003, 23:16
Je vergeet weer in welke schoennen jij staat, jij hebt mijn niets op te dragen. Bek dicht en zwijgen :D als ik een discussie wil dan roep ik een paar mannen op. Blijf daar staan waar je zit oke;)
hahaha oulah ik lach me kapot om zulke imbecielen zonder ook maar 1 celletje daarboven.......... ik vraag me tog echt af hoe sommige dat doen??
maar ff seri voel je je nu wat beter? ........
maar zeg eens ff eerlijk was PABLO je niet voor??????
kom eens met een orgineel topic wil je!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Noer3inetie
06-12-2003, 23:17
by the way de marokkaanse cultuur boeit me niet!!!!!!!!!!!!!!!dat is niet mijn ticket to heaven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.