Bekijk originele versie : Hoe Kan Ik Het Mijn Vriend Bewijzen??
HEY ALLEMAAL
IK HOU ECHT HEEL VEEL VAN MIJN VRIEND MAAR HIJ BLIJFT MAAR ZEUREN VAN JA ZEG EERLIJK ALS JE DIE OF DIE LEUK VIND BLABLABLA IK ZEG TEGEN HEM IK GA NIET VREEMD ECHT NIET DAT GA IK OOK NIET HIJ IS OPGEHOUDEN MET VRAGEN OF IK VREEMD GA HIJ ZEGT HIJ GELOOFT ME MAAR IK WIL GEWOON ECHT BEWIJZEN DAT IK VAN HEM HOU HOE BEWIJS IKDAT GEEF ME RAAD AUB THNX
KUSS SAMIA
maghrebgirl20
06-12-2003, 20:56
hij moet je gewoon geloven............... that's it
waar vertrouwd hij je niet?
rachidabella
06-12-2003, 21:05
gewoon niet bewijzen
Lady_moi
06-12-2003, 21:21
ik wist nie da turke ook zo ware :eek: althans de belgische toch nie :D
Gewoon dumpen zijn er genoeg die zich dat niet afvragen
Aangezien hij je niet vertrouwt zal hij ook niet veel van je houden!!
Verspilde energie dus
hij moet je gewoon vertrouwen als hij dat nu niet doet.. hoe wil je het later doen..... gewoon goed met hem praten en als hij nog niet gelooft dumpen met die handel
thlalallalalaalalalalal boesaaaaa
tatouzient
06-12-2003, 23:07
hij vertrouwt je nu al ni, wa zal het later ni zn...
vertrouwen, respect zn één van de belangrijkste pijlers om een relatie te doen lukken, is het er ni, dan is er nix...
bisous xxx
lella_Sabah
06-12-2003, 23:20
Als je het mij vraagt, hij is heel onzeker denk ik over jullie relatie. Of hij houdt zoveel van je dat hij echt bang is je te verliezen en telkens die dingen vraagt, ohffff hij wil het gewoon niet en is een excusses aan het zoeken om het te beeindigen. Dus het beste is om het met hem erover te hebben en vraag hem wat hem zo onzeker maakt :staart:
onzekerheid kan ook een externe factor hebben,
mensen die hem onzerkerheid aanpraten ofzo...
LadyCurly
06-12-2003, 23:51
Dit allemaal al op je 15de lahyster toen verzamelde ik nog die stoere flippo's! :rolleyes:
lella_Sabah
06-12-2003, 23:53
is ze 15 :eek:
lilmaroc
06-12-2003, 23:56
Origineel gepost door LadyCurly
Dit allemaal al op je 15de lahyster toen verzamelde ik nog die stoere flippo's! :rolleyes:
wuahahahahahahahahahha!! :lol:
Je haalt me de woorden uit mijn mond..!!
Je hoort met Ken te spelen, niet met Rachid
lella_Sabah
07-12-2003, 00:02
hahahah :D
tatouzient
07-12-2003, 00:02
Origineel gepost door Haatje
Je haalt me de woorden uit mijn mond..!!
Je hoort met Ken te spelen, niet met Rachid
:haha:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.