Bekijk originele versie : laserontharing met of zonder gel ?
masaya15021979
08-03-2008, 14:16
ik ben voor het eerst voor behandeling van laserontharing geweest,maar vraag me af (achteraf) had ze geen gel moeten gebruiken voor de geleiding enz. zij zegt van niet dat het beter is en de haren beter worden gepakt zonder gel maar op me benen ging dat wel wat beter dan me de bikinielijn daar ging het beetje stroef mist ze dan geen plekken wie heeft hier ook mee te maken gehad en wat werd er dan gezegd en gedaan en hoe voelde jij je daar bij ??????????
Anti-Flirt
08-03-2008, 18:03
waar doe jij het? en hoe duur is het? ik ben nieuwsgierig want ik wilde ook gaan doen?
masaya15021979
09-03-2008, 15:04
helemaal niemand ervaring met laserontharing met of zonder de gel aub help ????????
masaya15021979
12-03-2008, 21:08
mischien zal ik het anders moeten vragen want ik heb nog steeds geen reacties gehoord jammer . Hoe is dan een behandeling geweest je gaat op de bankje liggen en ontbloot de plek wat gelaserd moet worden smeer ze het eerst met een gel of niet doet ze de laserkop gelijk op de huid?????? aub mensen helppppp
bouchra zoliga
24-03-2008, 21:03
Volgens mij moet het echt met gel....
hayatydunya
24-03-2008, 23:22
Bij mij smeert ze eerst gel..en dan gaat ze laseren...
Als ze klaar is dan smeert ze niks meer
masaya15021979
26-03-2008, 14:33
Bij mij smeert ze eerst gel..en dan gaat ze laseren...
Als ze klaar is dan smeert ze niks meer
maar is jou ook vertelt voor wat want tegen mij ik heb het haar onlangs gevraagd heeft ze het volgende gezegd dat het alleen voor de geleiding is het is geen verkoelingsgel want in sommige laserapparaten zit er verkoeling tijdens de laserstralen en omdat ze niet met de laseraparaat schuift is het niet nodig en het pakt beter uit want de gel zou minder laser naar de haarzakjes gaan dan wanner er geen gel gebruikt wordt ik weet nou echt niet wat ik moet geloven waar ze wel in gelijk heeft is dat ze inderdaad niet met de laser moet gaan schuiven wat je lasert een plek en dan ga je naar de volgende stukje maar dan niet schuivend snap iemand dit!
hayatydunya
26-03-2008, 17:06
maar is jou ook vertelt voor wat want tegen mij ik heb het haar onlangs gevraagd heeft ze het volgende gezegd dat het alleen voor de geleiding is het is geen verkoelingsgel want in sommige laserapparaten zit er verkoeling tijdens de laserstralen en omdat ze niet met de laseraparaat schuift is het niet nodig en het pakt beter uit want de gel zou minder laser naar de haarzakjes gaan dan wanner er geen gel gebruikt wordt ik weet nou echt niet wat ik moet geloven waar ze wel in gelijk heeft is dat ze inderdaad niet met de laser moet gaan schuiven wat je lasert een plek en dan ga je naar de volgende stukje maar dan niet schuivend snap iemand dit!
Nee is volgens mij niet voor verkoeling....Voor wat het wel is weet ik niet. Bij mij doet ze voor me schaamstreek een blok ijs. dat is dan wel voor verkoeling...Omdat het daar allemaal wat gevoeliger is..:confused:
masaya15021979
27-03-2008, 11:08
Nee is volgens mij niet voor verkoeling....Voor wat het wel is weet ik niet. Bij mij doet ze voor me schaamstreek een blok ijs. dat is dan wel voor verkoeling...Omdat het daar allemaal wat gevoeliger is..:confused:
thanks dus als ik het goed begrepen heb hayatdunya smeer ze niks op je schaamstreek maar gaat ze met wat ijs erover heen voor de verkoeling is het dan niet zo stroef want dat is mijn probleeem geweest op m'n benen had ik er niet zoveel last van al heeft ze er niks op gesmeerd ging de laserkop wel wat gemakelijk over de huid heen bij de bikinielijn ging dat niet zo soepel daarom dacht ik na de behandeling als ze nou wel gel had gebruikt was het makkelijker gegaan nou ik gaat het haar volgende keer maar vragen. Met welke apparaat wordt jij behandelt als ik je vragen mag?
hayatydunya
27-03-2008, 12:28
thanks dus als ik het goed begrepen heb hayatdunya smeer ze niks op je schaamstreek maar gaat ze met wat ijs erover heen voor de verkoeling is het dan niet zo stroef want dat is mijn probleeem geweest op m'n benen had ik er niet zoveel last van al heeft ze er niks op gesmeerd ging de laserkop wel wat gemakelijk over de huid heen bij de bikinielijn ging dat niet zo soepel daarom dacht ik na de behandeling als ze nou wel gel had gebruikt was het makkelijker gegaan nou ik gaat het haar volgende keer maar vragen. Met welke apparaat wordt jij behandelt als ik je vragen mag?
Ik weet mijn god niet welke apparaat ze gebruikt..Maar op me schaamstreek doet ze een blok ijs en ze smeert die gel.
Je moet maar aan haar vragen dan is het duidelijker.
Miss_hartje
08-04-2008, 14:06
Hey dames,
Ik heb vrijdag eerste afspraak bij dermatoloog.
Welke plekken doen jullie het??
Ikzelf wil nu eerst mijn snoretje en "baardje" laten weglaseren.
xxxjes
hayatydunya
08-04-2008, 16:34
Hey dames,
Ik heb vrijdag eerste afspraak bij dermatoloog.
Welke plekken doen jullie het??
Ikzelf wil nu eerst mijn snoretje en "baardje" laten weglaseren.
xxxjes
Ik doe mijn hele schaamstreek, oksels en onderarmen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.