Bekijk originele versie : Met het vliegtuig via Madrid naar Tanger?!?
ChupaChup82
07-03-2008, 23:25
Salam mensen,
Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met het overstappen in Madrid naar Tanger? Is dat goed te doen? Ik heb begrepen dat het een groot vliegveld is? Is het te vergelijken met Parijs? Dat heb ik inmiddels al 2x gedaan en dat ging prima!
Ik hoor het graag van jullie!
Al_Lou2Lou2
08-03-2008, 00:15
salaam alaykum,
het zit zo... ( ik denk dat je goed moet kijken hoeveel tijd je tussen je vluchten hebt.. het liefst een uur zodat je alles wat ruimer hebt )
als tweede, heel goed op je ticket van madrid naar tandjah kijken welke Letter en Nummer er opstaat.. je moet namelijk de letter volgen die op de borden aangegeven staat... je komt dan waarschijnlijk uit bij de Metro die je moet nemen... ( denk gewoon logisch na, het is een Metro dus die zit ondergronds.. ga dus niet trappen omhoog nemen, want sommige mensen deden dat en die raakten verdwaald)
verder, gewoon rustig blijven, komt goed insha Allah..
ojaa, vertrouw op jezelf en je eigen verstand, loop niet zomaar andere mensen achterna.. en als je spaans kan probeer dat te spreken naar de helpdesk mensen want soms is hun engels nogal matig
ChupaChup82
08-03-2008, 08:40
Dank je wel voor je snelle reactie! Maar de borden staan er denk ik ook in het Engels toch?
En tussen deze vlucht zit precies een uur een 5 min, ben bang dat het te kort is met uit het vliegtuig stappen, naar het volgende vliegtuig en weer inchecken etc.
Al_Lou2Lou2
08-03-2008, 11:44
Dank je wel voor je snelle reactie! Maar de borden staan er denk ik ook in het Engels toch?
En tussen deze vlucht zit precies een uur een 5 min, ben bang dat het te kort is met uit het vliegtuig stappen, naar het volgende vliegtuig en weer inchecken etc.
jaa dat wel weet ik bijna zeker.. en als et er niet staat,:
aankomst: Llegadas
vertrek: partidas
rachid2608
09-03-2008, 18:16
ALLAHTIEF :|
bij zit er maar 40 minuten tussen
en moet ik echt met de metro ? :O
ik ga met een vriend van me.. en we kunnen allebei geen spaanss
en het is algemeen bekend dat spanjaarden het vertikken om engels te praten.
Al_Lou2Lou2
09-03-2008, 23:29
ALLAHTIEF :|
bij zit er maar 40 minuten tussen
en moet ik echt met de metro ? :O
ik ga met een vriend van me.. en we kunnen allebei geen spaanss
en het is algemeen bekend dat spanjaarden het vertikken om engels te praten.
je kan et wel halen hoor.. maar verspil geen tijd, dus het liefst als eerst uitstappen uit het vliegtuig... en ik zou er inderdaad maar vanuit gaan dat je met de metro moet want int. vluchten vertrekken ergens anders...
stap je wel over op een vliegtuig van dezelfde maatschappij?, ivm met bagage?
Pleeborstel
10-03-2008, 00:14
Jullie overleven het wel, hoor :hihi:
De borden zijn trouwens ook in het Engels hoor, want het is een internationaal vliegveld. Mensen aan de balie spreken ook Engels. Ze moeten wel, want denk je dat iedereen op zo'n vliegveld Spaans spreekt :haha:
Komt goed! Succes...
Het is zeker te doen, alleen bij mij had de vliegtuig hier vertraging.. Eenmaal aangekomen in Madrid zegt zo'n vrouw tegen ons nog 5 min en dan vertrekt het vliegtuig.. Nou we hebben zitten rennen, metro genomen, weer langs de douane nog meer rennen..
Uiteindelijk wel gehaald, maar was wel vermoeiend..:D
Op de terugweg hadden we er bijna 5uur tussen zitten, dat is wel lang maar je kan shoppen bij de Zara en Mango :banana:
maar hoe zit het dan met de bagage,moet je die zelf mee
sjouwen de metro in??
sjouwen de metro in??
Nee, alleen je handbagage.. Voor de rest gaan kabouters regelen dat je bagage in het vliegtuig zitten naar Tanger..:D
Bij mij, omdat we een vertraging hadden, zat ik 3dagen zonder bagage. Mijn nachtmerrie was toen waarheid geworden..
Al_Lou2Lou2
10-03-2008, 22:52
sjouwen de metro in??
als je overstapt op dezelfde maatschappij gaat dat vanzelf..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.