Bekijk originele versie : je kados terug vragen aan je ex
tony_tbs
06-12-2003, 18:26
daar bedoel ik mee ringen of ketingen fotos enzo ik bedoel als de relatie voor bij is wil ik alles terug wat ik je heb gegeven zelfs mn foto en jij krijgt natuurlijk ook je spullen maar waarom doen meiden daar moeilijk over vaak willen ze nix terug geven of zeggen ze dat ze t kwijt zijn :rolleyes:
Lady_moi
06-12-2003, 18:31
whahahha schaamtelijk gij vraag da terug nee ma ey gegeve is gegeve :)
Ze3ma, sentimentele waarde........
tony_tbs
06-12-2003, 18:36
Origineel gepost door Lady_moi
whahahha schaamtelijk gij vraag da terug nee ma ey gegeve is gegeve :)
aneej ze krijgt haar kados terug ik de mijne :) je wilt toch nix met elkaar te maken hebben :)
tony_tbs
06-12-2003, 18:37
Origineel gepost door Hafsat
Ze3ma, sentimentele waarde........
ben jij hafsat uit amsterdam west ????
sweet_nadoria
06-12-2003, 18:37
Origineel gepost door tony_tbs
aneej ze krijgt haar kados terug ik de mijne :) je wilt toch nix met elkaar te maken hebben :)
misschien willen ze denken aan de mooie en leuke tijden die ze hadden met hun geliefde. Een herinnering .. :confused:
tony_tbs
06-12-2003, 18:39
Origineel gepost door sweet_nadoria
misschien willen ze denken aan de mooie en leuke tijden die ze hadden met hun geliefde. Een herinnering .. :confused:
je moet voor uit kijken en iet 8teruit :rolleyes:
ben jij hafsat uit amsterdam west ????
Nee.....
sweet_nadoria
06-12-2003, 18:43
je moet voor uit kijken en iet 8teruit :rolleyes:
Ieder mens is anders, dat betekent ook ieders gedachte. Wellicht wil de ene het wel en de ander blijft hangen in de tijd
Ieder voor zich :o
tony_tbs
06-12-2003, 18:43
Origineel gepost door Hafsat
Nee.....
ok.....
tony_tbs
06-12-2003, 18:46
Origineel gepost door sweet_nadoria
Ieder mens is anders, dat betekent ook ieders gedachte. Wellicht wil de ene het wel en de ander blijft hangen in de tijd
Ieder voor zich :o
ik denk liever niet aan mn ex of exen :D je hebt er nix aan kheb ook nix van hun alleen wat herineringen in mn gedachte en dat vind ik meer dan zat ;)
praatjes
06-12-2003, 18:47
Terug halen en aan de volgende meisje geven zo gaat de cirkel weer rond, dat is de manier zoals het moet gaan.
sweet_nadoria
06-12-2003, 18:49
ik denk liever niet aan mn ex of exen :D je hebt er nix aan kheb ook nix van hun alleen wat herineringen in mn gedachte en dat vind ik meer dan zat ;)
Like I said :o ieder voor zich ..
Ieder heeft een eigen manier van dit verwerken. Als het echt een meisje is die je werkelijk diep heeft geraakt zal je haar ook niet gauw vergeten en hou je ook het liefst alles bij je wat je van der hebt gehad.
Blijkmaar is het bij jou niet het geval :D
:rolleyes:
chuckYou
06-12-2003, 19:06
daar bedoel ik mee ringen of ketingen fotos enzo ik bedoel als de relatie voor bij is wil ik alles terug wat ik je heb gegeven zelfs mn foto en jij krijgt natuurlijk ook je spullen maar waarom doen meiden daar moeilijk over vaak willen ze nix terug geven of zeggen ze dat ze t kwijt zijn :rolleyes:
...:(dit kan ik niet beantwoorden..........k heb nooit een vriend gehad dus ook geen ex........
:confused: hoe zou dat toch komen??? :giechel:
:zwaai: iwe gaan we nog e tbser???
sousiagirl21
06-12-2003, 19:48
ik pak niks aan,hoef je het ook nooit terug te geven
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.