Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dialoog Openbaar Ministerie en Maroc.nl

sahira
06-12-2003, 16:21

Vannacht las ik een klein berichtje op teletekst..OM en Maroc.nl gaan met elkaar om de tafel zitten..vanmiddag heb ik geprobeerd het berichtje weer op te zoeken, is me niet gelukt. Iemand het berichtje ook gelezen of weet waarover het gaat?

roebla
06-12-2003, 17:46
Ach wat kan je verwachten van een zionist als Eisens

sahira
06-12-2003, 17:47
Origineel gepost door roebla Ach wat kan je verwachten van een zionist als Eisens Verklaar je nader, deze meneer ken ik niet, jij weet kennelijk iets meer over hem, of roep je alleen maar iets?

roebla
06-12-2003, 17:48
Origineel gepost door sahira Verklaar je nader, deze meneer ken ik niet, jij weet kennelijk iets meer over hem, of roep je alleen maar iets? Hij is Joods ! Goede vriend van Naftaniel ! Naftaniel is zionist a la creme ! 1+1 = 3 ;)

sahira
06-12-2003, 17:52

Origineel gepost door roebla Hij is Joods ! Goede vriend van Naftaniel ! Naftaniel is zionist a la creme ! 1+1 = 3 ;) Blijkbaar moet ik het nu begrijpen, nou nee dus.. :confused: Ik begrijp die antipatie tegen Joden helemaal niet...en wie is Naftaniël nou weer? De enige Naftaniël die ik ken, ken ik vanuit de Bijbel, maar dat zal wel een andere zijn... :D

roebla
06-12-2003, 17:53
Origineel gepost door sahira Blijkbaar moet ik het nu begrijpen, nou nee dus.. :confused: Ik begrijp die antipatie tegen Joden helemaal niet...en wie is Naftaniël nou weer? De enige Naftaniël die ik ken, ken ik vanuit de Bijbel, maar dat zal wel een andere zijn... :D Naftaniel van het CIDI niks tegen joden ! Wel tegen Zionisten :)

sahira
06-12-2003, 17:58
Origineel gepost door roebla Naftaniel van het CIDI niks tegen joden ! Wel tegen Zionisten :) oke...er gaat al een flauw lichtje bij mij branden.. :)

roebla
06-12-2003, 18:01
Origineel gepost door sahira oke...er gaat al een flauw lichtje bij mij branden.. :) Need Some fuel ? :cool:

sahira
06-12-2003, 18:03
Origineel gepost door roebla Need Some fuel ? :cool: grapjas.. :D