Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Catering gezocht

Pagina's : [1] 2

angel122
06-12-2003, 14:34

HOi ik ben op zoek naar een goede catering en die ook niet al te duur is. Wie kan me daarbij helpen.

ThaWitch
06-12-2003, 14:57
Ik ken een goede en niet al te dure catering, als je meer wilt weten kan je me mailen op Smehanne@yahoo.com. Goodluck

misshind
06-12-2003, 15:00
wij hadden doenia afrah voor onze bruiloft en ik moet eerlijk zeggen we hadden niks te klagen alles was tot de puntjes professioneel geregeld zaal versiering het eten de bediening etc. Echt een aanrader. tel 0651799140 succes verder. hind.

latifa666
06-12-2003, 15:04
:zwaai: Ik bent het helemaal eens met hind een nicht van mij had ook doenia afrah ze zijn zeker een aanrader. latifa.

angel122
06-12-2003, 15:05

Maar waar zit die catering ergens misshind

Bent_Fes
06-12-2003, 17:28
Origineel gepost door misshind wij hadden doenia afrah voor onze bruiloft en ik moet eerlijk zeggen we hadden niks te klagen alles was tot de puntjes professioneel geregeld zaal versiering het eten de bediening etc. Echt een aanrader. tel 0651799140 succes verder. hind. Hoeveel was je kwijt, en waar zijn ze gevestigd?

misshind
06-12-2003, 18:50
Doenia Afrah is in almere gevestigd. en ik was 7600€ maar wel voor 200 personen alles erop en eraan ik hoefde helemaal niets te doen. Mijn gasten waren harstikke tevreden en ik natuurlijk helemaal. hind.

weetniet
06-12-2003, 23:49
7600 euro is ook niet niks ... het zou er nog eens bij moeten komen dat jij niet tevreden bent.. bedragen die tegenwoordig gevraagd worden!!?? waar gaat gaat het heen.... ??

Bent_Fes
06-12-2003, 23:55
Origineel gepost door misshind Doenia Afrah is in almere gevestigd. en ik was 7600€ maar wel voor 200 personen alles erop en eraan ik hoefde helemaal niets te doen. Mijn gasten waren harstikke tevreden en ik natuurlijk helemaal. hind. Nou nou dat is een behoorlijk bedrag, wat voor eten heb je genomen iets speciaals? Of gewoon de standaard (kip/vlees).

Bent_Fes
07-12-2003, 00:44
Origineel gepost door tetouania123 vraag aan misshind: Wat voor soort eten had je gekozen??....maar misschien is die cateraar het wel waard...ik heb ze nog nooit meegemaakt dus..kan ze niet beoordelen...Catering Saada en Afrah el magreb...die heb ik wel meegemaakt gewoon prachtig allemaal...maar ik wil die doenia afrah wel een keer mee maken. maar voor mij blijven Catering Saada en Afrah el magreb op nummer 1 ;) Ben je een medewerker of familie van Afrah elmaghreb/ catering Saada...je loopt ze de hele tijd te promoten!!

latifa666
07-12-2003, 12:22
Volgens mij is die Tetouania123 zelf de eigenaar van afrah en saada hebben jullie niet gemerkt als er over een catering wordt gediscuseerd is zij-hij als de kippen erbij. sorry maar dat vind ik echt zielig voor jou tetouania123 als je reklame wilt maken voor je b.v. moet je naar een reklame bureau gaan en geld ervoor uittrekken.

missbruid
07-12-2003, 17:14
Ik vindt het inderdaad gewoon zielig dat ze voor zichzelf promoten, tenminste als je familie van ze bent tetouania..... Maar toch ga ik ook voor catering Saada. Ik heb ze meerdere malen meegemaakt, en iedere keer verbazen ze me weer. Ik moet zeggen dat ik doenia afrah nog nooit heb meegemaakt, ben wel benieuwd naar ze. thallaw

zienariffia
07-12-2003, 20:03
asalaam ik heb gisteren een bruiloft gehad echt niet normaal ik vond het echt overdrever mooi die zaal was zooo mooi versierd en hoe ze dat allemaal deden lopend brufet en toen kwam de bruid langs alle bruffets en haalde de deksels er af en gingen eten en daarna ging iedereen langs de tafel en de bediensters gingen voor hun opschepen en die koekjes waren zo mooi maar echt mooi ze komen volgens mij uit utrecht ik heb een kaartke gehad en daar stond sit numer op tel: 0642477326 ik vond hun gewoon toppppp

Ikgatrouwen
07-12-2003, 20:37
Afrah el maghrib en Catering Saada! Meer heb ik ook niet te zeggen! En trouwens....er is al een poll over cateraars...bezoek die dan... thallou

missbruid
09-12-2003, 20:46

Volgens mij heeft saada ook alleen serveerders voor je als je ze wil, afgelopen zaterdag nog een bruiloft gehad met denk ik de serveerders van saada, kwamen me bekend voor.

Pagina's : [1] 2