Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaans Comité boos op Bossche politie

Ezzedine
06-12-2003, 13:09

Marokkaans Comité boos op Bossche politie Bron: Brabants Dagblad In Den Bosch dreigt het Marokkaans Comité van vaders in de Kruiskamp zijn activiteiten te staken. Ze zijn boos over de wijze waarop met name de politie de laatste maanden is opgetreden tegen Marokkaanse jongeren. De druppel is een uit de hand gelopen aanhouding van twee jongens in Deuteren. Zij werden aangehouden op verdenking van diefstal van een scooter. Bij die aanhouding werd volgens getuigen de scooterbestuurder staande gehouden zonder dat er een stopteken werd gegeven. Eén van de agenten zou uit een brandgang gesprongen zijn en de jongen van zijn scooter hebben geduwd. Daarbij kwam de 19-jarige Marokkaan ten val en brak een been. Hierop werden de twee politie agenten door ongeveer 40 vrienden van de bromfietsers belaagd. Naar aanleiding hiervan wordt nu de rol van een 41-jarige hoofdagent door de rijksrecherche onderzocht. Ook in september was er in de wijk Kruiskamp al een voorval, waarbij agenten volgens het Marokkaanse Comité van ouders provocerend optraden. Het comité deed toen het verzoek om drie agenten uit het team over te plaatsen ''omdat zij provocerend en intimiderend gedrag vertonen jegens Marokkaanse jongeren''. Ook zou bij overplaatsing volgens het comité verdere escalatie kunnen worden voorkomen. De vertegenwoordigers van de Marokkaanse gemeenschap in Den Bosch zeggen na het incident van eind november, en de negatieve berichtgeving daarover, het vertrouwen in de politie te zijn verloren en teleurgesteld te zijn in haar handelen. Zo hevig zelfs dat het Comité Kruiskamp overweegt om maar helemaal te stoppen.

Scottie
06-12-2003, 13:28
Nou, Pista, ik schoot hard in de lach ... Scottie, :D

AlHoceima_Leila
06-12-2003, 16:31
tfoe zeg

amazigharifi
06-12-2003, 19:29
de smeris moet een keer een lesje worden geleerd om respect te tonen tegen de marokkaanse jongeren. als ze geen respect hebben voor de marokaanse jongeren dan moet dat afgedwongen worden des noods met gewled.

Eastboy
06-12-2003, 20:01

Ik ben hier net lid en heb effe naar de discussie gekeken en weet je wat ik heb gemerkt dat die die lompe scottie heel erg tegen Marokkanen is en mafkees als je tegen Marokkanen bent moet je niet op deze site komen vind ik en als je lef hebt laat je buitenshuis zien dat je tegen Marokkanen bent en niet achter je pc

taslim82
06-12-2003, 21:59
a wat jammer scottie-boy ik dacht dat je op jezelf schoot... :rolleyes: zieligerd en jij bent voor integratie??en je reageert zo op een hele goede initiatief van de marokkaanse gemeenschap, namnelijk het marokkaans comite van vaders. hypocriet ventje dat je bent.

Scottie
06-12-2003, 22:33
Nou, ik lomp? Ik ben tegen MaroNederlanders? Ik zielig? Ik tegen Marovaders? Zucht. Ik ben seniorlid en wat levert het op? Afkeuring en verguizing. Mensen toch, is stuur wat ik lees, ik verzin het toch niet zelf. Want dan hadden jullie gelijk. Ik stuur wat ik lees en geef wat commentaar. En verder, als ik de pest had aan MaroNederlanders dan ging ik wel vingerverven, of borduren. Nee, het is weer het oude liedje. Maro's willen hier hun zogenaamde wonden komen likken, opgelopen in die samenleving waarin ze willen wonen. Daar willen ze het de hele tijd over hebben, over hoe slecht het hier is. Als je de wond wilt bekijken en de pleister weg wilt halen schreeuwen ze moord en brand. Net verwende kinderen. Het is toch zo? Neem ik MaroNederlanders aux serieus en ga ik in op jullie stukjes, wil ik het begrijpen en leef ik me in en draag ik vanalles aan dan ben ik een racist, reageer ik niet, dan ben ik onverschillig en waarschijnlijk van Nieuw Rechts. Als Nederlander kun je het nooit goed doen. Vijftien miljoen mensen betalen om een lastig klasje van driehonderdduizend een beetje bestaan en geluk te geven, met behoud van geloof en couscous. Maar waar Ghanezen, Irakezen, Iraniers, Zuid-Amerikanen, Surinamers en Namibiers tevreden over zijn over wat die 15 miljoen doen, voor het Marokleuterklasje is het nooit genoeg. Scottie, genoegdoener.

taslim82
06-12-2003, 22:38
lijkt erop dat jij je wonden hier aan het likken bent... aaaaaaahhh kom je aandacht tekort en wordt je verguisd?? :eek: je zult het wel verdiend hebben en niemand betaalt voor mij om me een beetje geluk te geven ik werk er zelf hard genoeg voor, en dat geld voor heel wat meer met mij. dus kom niet met die onzin van je . contactgestoorde scottie-boy

Scottie
06-12-2003, 22:53
Nou, maar je verdient het wel hier, en niet daar, in dat lan vol corruptie en armoe en toch dat eeuwige land van melk en honing waar geen Marokkaan nog naar terug wil. De Nederlandse samenleving betaalt wel degelijk voor de Marogemeenschap. Driehonderdduizend mensen, waarvan velen in de WAO of in een andere uitkering zijn eerder een belasting dan een verwachting. De maatschappelijke onrust die zij willen veroorzaken draagt niet bij tot een groot-maatschappelijk draagvlak. Als Marokkanen maatschappelijk ontslagen konden worden, zaten zij massaal in de Bijstand. Marokkanen? Best. Maar ze moeten wel hun plaats kennen. Die is van weinig betekenis. Maatschappelijk van weinig betekenis, sociaal een slecht voorbeeld: oproepen tot haat tegen joden, homo's en vrouwen, minachting voor Nederlandse waarden en normen en voor Nederlandse geloven. Want het is wel zo dat "wiens brood men eet, diens woord men spreekt". Marokkanen hun geloof schrijft hen voor dankbaar te zijn dat ze hier mogen wonen en gelet op hun onaangepastheid getolereerd worden. Want wat ze hier doen, of juist niet doen, zou hen in het land van hun grootouders veel problemen geven. Scottie.

Eastboy
06-12-2003, 22:53
MAKEES laat het nou duidelijk zijn ik heb geen wonden opgelopen in de samenleving haal goede cijfers op school heb wat te betekennen voor de samenleving ben geen achterlijke MAFKEES die alleen maar domme uitspraken kan doe en mensen irriteer en ik weet zeker dat ik een betere toekomst dan jouw zal hebben (iemand die alleen maar mensen kan irriteren heeft namelijk geen nut in de samenleving laat staan een toekomst) en nog een tip als je niets anders te doen hebt dan domme uitspraken doen zoek dan een vriendinnetje waar je je aan kan besteden en probeer dat niet op marokko.nl want de dames hier gaan je alleen maat scotten "scottie"

Peej
07-12-2003, 09:52
Origineel gepost door amazigharifi de smeris moet een keer een lesje worden geleerd om respect te tonen tegen de marokkaanse jongeren. als ze geen respect hebben voor de marokaanse jongeren dan moet dat afgedwongen worden des noods met gewled. En dat Marokkaanse dieventuig (en dan heb ik het niet over ALLE Marokkanen maar over die twee mietjes die die scooter gejat hebben) moet eens respect hebben voor andermans zaken en gewoon met zijn poten van andermans spullen afblijven. De politie moet gewoon keihard optreden tegen overlast van jongeren. Of het nou Marokkaanse of blanke nederlanders zijn maakt daarbij geen ene donder uit. Als je eerst de boel op stelten zet en er daarna op aangesproken wordt door de politie moet je niet beginnen te janken. Altijd hetzelfde gezever. Eerst het bloed onder de nagels van de politie (en de bewoners van de wijk) halen. En als uiteindelijk tegen wordt optreden beginnen te zeuren dat je gediscrimineerd wordt. Jankerds zijn het.

madv
07-12-2003, 13:53
net als een politie agent bedreigen met een vleesmes en dan zeggen dat je je nagels wou veilen :giechel: :zwaai:

rnaj
07-12-2003, 13:57
De intolerantie viert hoogtij in Nederland ook onder Marokkanen..

an3sdej
07-12-2003, 16:13
de smeris moet een keer een lesje worden geleerd om respect te tonen tegen de marokkaanse jongeren. als ze geen respect hebben voor de marokaanse jongeren dan moet dat afgedwongen worden des noods met gewled. Tot gauw op de Glenn Mills :-)