Bekijk originele versie : Marokkaanse meisjes zijn makkelijker geworden dan nederlandse!
Die nederlandse wijffen hebben ons marokkaanse jongens door...het wordt steeds moeilijker om een nederlands wijf te pakken...maar de marokkaanse daarintegen worden steeds makkelijker...! Gelukkig maar dan...! :).
Origineel gepost door TTTnAwIeS
Die nederlandse wijffen hebben ons marokkaanse jongens door...het wordt steeds moeilijker om een nederlands wijf te pakken...maar de marokkaanse daarintegen worden steeds makkelijker...! Gelukkig maar dan...! :)
gellukig maar :kwaad: Ben je trots op het feit je zuster zo zijn?
en als je eigen dochters zo zouden zijn zou je ook zeggen gelukkig maar
Ik ga alleen zonen krijgen...! En die mogen eroplos sexen! Ik ga ze zelfs aanmoedigen! :)
o ja en hoe weet jij dat ik hoop voor je dat je izn 10 meisjes krijgt inshallah jarebi
dat kan wel zo zijn dat de marokkaanse meisjes makkelijker (sommige)zijn worden maar daar hoor je niet trots op te zijn tttnawies
Hashek! Mensen wensen elkaar het beste toe en jij zegt domme dingen! Hashek!
ik wens je ook iets goeds toe hoor het is heel tof om 10 meisjes te hebben hoor a rasict
Ewa ik wens je 10 schapen toe...! Veel geluk met je mannetje en je 10 schapen...! Het kan heel gezellig worden hoor...! :)
Dankjewel dan hoef ik 10 jaar geen schaapopen met eid
Wie slacht nou zijn kinderen...!
ikke het zijn toch maar schapen dan en zo bespaar ik ook heel veel geld wat ik niet van jou kan zeggen jij elk jaar 2 schapen halen voor je 10 dochters wejoo wat zou het bij jou thuis druk en gesellig zijn :D
sousiagirl21
06-12-2003, 12:40
wat heeft obli oook al weer over mij gezegd.
sousiagirl21
06-12-2003, 12:50
nee ff serieus want die andere topic is weg en hij heeft me gisteren gebeldt wallah.
maar ik wou gewoon ff weten wat ie had gezegd.
_T0NYMONTANA_
06-12-2003, 13:41
homo heb je me geblokt op msn ? :kwaad:
Writerella
06-12-2003, 13:51
mensen verspil hier je energie niet aan, je zou die kromme gedachtes van hen toch nooit kunnen veranderen , so why bother?
Writerella
06-12-2003, 14:06
Origineel gepost door GoDsEye_0nNadYa
Welke kromme gedachtes :D
Hij weet veeeeeeeeeeeeeeeeel :D als je niet zo snel zou flippen en nadenken weet je zelf dat het deels waar is.......
mensen worden ook gelijk gek :confused:
ik denk na, ik flip niet. En het is niet waar. Als je zo over alle meisjes denkt, terwijl je zelf een lichtekooi bent. En dan ook nog een maagd willen om mee te trouwen terwijl je er zelf op los balt, vindt je dat geen kromme gedachte?
Writerella
06-12-2003, 14:19
Origineel gepost door GoDsEye_0nNadYa
Lieve schat face it........ zo zijn ze bijna allemaal zo zit deze cultuur in elkaar zie je niet dat ze er overal op los n.euken en dat wij maagd moeten blijven wij blijven maagd niet voor hun voor allah swt... jaa zij aan de andere kant Tjaa wat doe je eraan niks..... wil je ze veranderen kan niet.......... dus why al de moeite
Laat ze lekker doen wat ze willen en praten
gelukkig zijn niet alle jongens zo :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.