Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de Getrouwde Dames Alleen....

Pagina's : [1] 2 3

lala_Meryem
06-03-2008, 13:47

Sallam allaykoem dames....... Kheb een probleempje kben 2 maanden geleden getrouwd en wat ons gemeenschap betreft kom ik nooit klaar..............:( Hij doe zo erg zijn best maar .............tevergeefs.......ik weet niet wat het probleem bij me is........het duurt mss langer dan bij andere dames............ hij is de man van mijn leven dus wil ik hem niet ongelukkig maken en doe ik maar alsof ik klaarkom............. heb het al een paar keer gedaan ik kan het niet meer volhouden............. Heeft er iemand raad voor me......:confused:

utrechter21
06-03-2008, 13:53
Sallam allaykoem dames....... Kheb een probleempje kben 2 maanden geleden getrouwd en wat ons gemeenschap betreft kom ik nooit klaar..............:( Hij doe zo erg zijn best maar .............tevergeefs.......ik weet niet wat het probleem bij me is........het duurt mss langer dan bij andere dames............ hij is de man van mijn leven dus wil ik hem niet ongelukkig maken en doe ik maar alsof ik klaarkom............. heb het al een paar keer gedaan ik kan het niet meer volhouden............. Heeft er iemand raad voor me......:confused: Ik ben geen dame maar ik wil je wel wat vertellen.. Communicate is het belangrijkste, zeg wat je lekker vindt of lijkt..er zijn niet zoveel vrouwen die door penetratie klaar kunnen komen, dus hij kan ook andere dingen doen waardoor je misshcien wel klaar komt..Praat met hem en zeg wat ie moet doen.. Succes

Sharifa__
06-03-2008, 16:18
Een vrouw kan alleen klaarkomen door wrijving van de clitoris. Als hij al klaargekomen is kan hij jou clitoris masseren dan kom je snel klaar. En geduld hebben, je moet je proberen over te geven en niet steeds gefocust zijn op het klaarkomen zelf. Evt. kun jij bovenop zitten dan heb je het meer zelf onder controle... dan masseer je jou clitoris tegen het stuk boven zijn penis.

wanne_be_me
07-03-2008, 00:02
Ik ben geen dame maar ik wil je wel wat vertellen.. Communicate is het belangrijkste, zeg wat je lekker vindt of lijkt..er zijn niet zoveel vrouwen die door penetratie klaar kunnen komen, dus hij kan ook andere dingen doen waardoor je misshcien wel klaar komt..Praat met hem en zeg wat ie moet doen.. Succes :eek: jij....:eek:

wanne_be_me
07-03-2008, 00:05

Sallam allaykoem dames....... Kheb een probleempje kben 2 maanden geleden getrouwd en wat ons gemeenschap betreft kom ik nooit klaar..............:( Hij doe zo erg zijn best maar .............tevergeefs.......ik weet niet wat het probleem bij me is........het duurt mss langer dan bij andere dames............ hij is de man van mijn leven dus wil ik hem niet ongelukkig maken en doe ik maar alsof ik klaarkom............. heb het al een paar keer gedaan ik kan het niet meer volhouden............. Heeft er iemand raad voor me......:confused: Orgasmes faken kom je ook niet ver mee:confused: praat met hem ,zeg dat je zo niet klaar komt en dat je meer tijd nodig hebt, je mist wat,dus praat erover:banana:

ziada30
07-03-2008, 00:34
Een vrouw kan alleen klaarkomen door wrijving van de clitoris. Als hij al klaargekomen is kan hij jou clitoris masseren dan kom je snel klaar. En geduld hebben, je moet je proberen over te geven en niet steeds gefocust zijn op het klaarkomen zelf. Evt. kun jij bovenop zitten dan heb je het meer zelf onder controle... dan masseer je jou clitoris tegen het stuk boven zijn penis. ja dit klopt ik kwam ook nooit klaar ik bedoel echt nooit behalve als ik bovenop ben dan wel anders niet hoedan ook snapte het toen ook is heel erg vervelend probeer los te komen ga ervoor zal ik zeggen doe het ook voor je zelf

utrechter21
07-03-2008, 09:32
:eek: jij....:eek: Ja :rolleyes:

miss_morgan15
07-03-2008, 09:43
Sharifa heeft je de beste uitleg gegeven... Inderdaad een vrouw komt niet gemakkelijk klaar sowieso al en door gepentreerd te worden nog minder maar inderdaad zorg dat je wrijvingen maakt met je clitoris tegen zijn penis. Het komt wel. S.

chadia1983
07-03-2008, 10:09
Sallam allaykoem dames....... Kheb een probleempje kben 2 maanden geleden getrouwd en wat ons gemeenschap betreft kom ik nooit klaar..............:( Hij doe zo erg zijn best maar .............tevergeefs.......ik weet niet wat het probleem bij me is........het duurt mss langer dan bij andere dames............ hij is de man van mijn leven dus wil ik hem niet ongelukkig maken en doe ik maar alsof ik klaarkom............. heb het al een paar keer gedaan ik kan het niet meer volhouden............. Heeft er iemand raad voor me......:confused: vervelend hoor misschien moet ie beter zn best doen:maf2:

_MarokkaaNTjuH_
07-03-2008, 15:43
Ja inderdaad!!.. niet elke vrouw komt klaar door penetratie.. maar dan moet haar clitoris gestimuleerd worden.. zoals ik hierboven al las.. communicatie is dan ook belangrijk.. vertel je man na dat hij tot zijn hoogtepunt is gekomen, dat jij het ook weleens zou willen;)

salma17
07-03-2008, 17:54
Sallam allaykoem dames....... Kheb een probleempje kben 2 maanden geleden getrouwd en wat ons gemeenschap betreft kom ik nooit klaar..............:( Hij doe zo erg zijn best maar .............tevergeefs.......ik weet niet wat het probleem bij me is........het duurt mss langer dan bij andere dames............ hij is de man van mijn leven dus wil ik hem niet ongelukkig maken en doe ik maar alsof ik klaarkom............. heb het al een paar keer gedaan ik kan het niet meer volhouden............. Heeft er iemand raad voor me......:confused: salaam aleykoem wa rhamatoellah wa barakatoe ya aghti Ik wil niet onbeleefd doen, maar wat er tussen u en u echtgenote gebeurt, in de slaapkamer mag je niet met ons medelen. Dat is niet toegestaan in de islaam. Moge allah mij vergeven als ik iets verkeerd heb gezegt aghti walikoem salaam wa rhamatoellah wa barakatoe

oumnya2000
07-03-2008, 18:02
Ik Wil Je Even Geruststellen Het Duurt Gewoon Heel Lang Voordat Een Vrouw Kan Klaarkomen, En Een Vrouw Komt Nu Eenmaal Niet Zo Snel Klaar Als De Man. Een Vrouw Komt Meestal Ook Niet Klaar Van Penetratie Alleen Maar Meestal Door De Clitoris Te Stimuleren, Succes

Its_Just_Me
07-03-2008, 19:43
Sallam allaykoem dames....... Kheb een probleempje kben 2 maanden geleden getrouwd en wat ons gemeenschap betreft kom ik nooit klaar..............:( Hij doe zo erg zijn best maar .............tevergeefs.......ik weet niet wat het probleem bij me is........het duurt mss langer dan bij andere dames............ hij is de man van mijn leven dus wil ik hem niet ongelukkig maken en doe ik maar alsof ik klaarkom............. heb het al een paar keer gedaan ik kan het niet meer volhouden............. Heeft er iemand raad voor me......:confused: :gniffel:

DHR_DRISS
07-03-2008, 20:13
Ik ben geen dame maar ik wil je wel wat vertellen.. Communicate is het belangrijkste, zeg wat je lekker vindt of lijkt..er zijn niet zoveel vrouwen die door penetratie klaar kunnen komen, dus hij kan ook andere dingen doen waardoor je misshcien wel klaar komt..Praat met hem en zeg wat ie moet doen.. Succes sluit je topic en ej gebruiksnaam en bel je man en praat erover

Nousria
09-03-2008, 21:39

hoe moet je orgasme faken? ben wel benieuwd?

Pagina's : [1] 2 3