Bekijk originele versie : Jongeren die naar El hadj zijn geweest??
Salaam mohaleikom,
Ben benieuwd of er jonge islamitische mensen van marokko.nl naar el hadj zijn geweest, dit naar aanleiding van een reportage die ik gisteren heb gezien op tv.
Of Marokko.nl 'ers die iemand kent die jong naar Mekka is geweest?? En wat is de ervaringen van diegene?
Ik heb ook een keer zo een reportage gezien,
maar persoonlijk ken ik niemand het lijkt mij wel het mooiste wat er bestaat om zo jong al naar el hadj te gaan alleen je moet dan heel "goed" leven (dat moet je zoiezo) en dat lijkt me wel moeilijk........
maar nogmaals het lijkt me het mooiste wat er is...
Liefs,
MOI
fatimael
06-09-2002, 13:56
Hoi ,
Mij man is op Al Homra geweest.... (hij is 24 jaar).
kben eigenlijk wel trots op 'm ....
fatimael
Hakim_Sloop
06-09-2002, 21:25
Ik niet, ben niet gegaan maar ga mijn ouders wel sturen.. Is een mooie daad toch?
Amira010
06-09-2002, 23:10
Dat zou echt een heel mooi plan zijn om op zo'n jonge leeftijd naar Hadij te gaan
Origineel gepost door BINGO
ik acht de kans haast onmoglijk dat iemand op alhaij is geweest en dan zijn tijd hier komt verspillen op marokko.nl.
Gunst, vind je het hier allemaal zo'n onzin dan?
Er wordt hier inderdaad een hoop gezwetst, maar dat wordt er overal. Ook IRL. En verder vind ik persoonlijk dat er ook een hoop zinnige discussies te vinden zijn. (Die al dan niet door spottende opmerkingen van mij worden verpest.) Ik leer hier een hoop.
Origineel gepost door BINGO
Als je echt iets wil leren dan ga je Islamitiche boeken kopen/lenen en daaruit kan je heel veel leren .
Daar zit zeker wat in!
Maar aan de andere kant, dat is 'maar' boekenwijsheid, terwijl je hier midden in echte discussies valt.
maroquina
01-12-2004, 20:33
jongeren die naar el hadj zijn geweest, ben of ken jij er een?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.