Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Met wie zou jij...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

MissBlaBla
06-09-2002, 09:20

Graag een beschuitje willen eten hier op 't forum??? BlaBla

Jemal2002
06-09-2002, 09:23
Origineel gepost door MissBlaBla Graag een beschuitje willen eten hier op 't forum??? BlaBla heb jij zin in een beschuitje ??? :D :giechel:

MissBlaBla
06-09-2002, 09:49
Naaahou! :( Ik word weer eens niet serieus genomen... BlaBla

MissBlaBla
06-09-2002, 09:53
Hmmmzzz... Baby, wat is jouw reden hiervoor? Ik bedoel eeeh.... Kifash 'ook HEM opeten'??? BlaBla

dodi_vega
06-09-2002, 09:55

da wordt heel wat beschuitjes opeten dan.. ;)

MissBlaBla
06-09-2002, 10:09
Haha Baby... Gekkerd ben jij ook eh :p Enneh, Dodi? Ik heb 't over ËËN beschuitje.... Hehehe, ik maak 't je moeilijk eh? Trouwens, het kan ook een jongen zijn. Gewoon iemand waarmee je het goed kunt vinden hier. BlaBla

dodi_vega
06-09-2002, 10:12
Origineel gepost door MissBlaBla Haha Baby... Gekkerd ben jij ook eh :p Enneh, Dodi? Ik heb 't over ËËN beschuitje.... Hehehe, ik maak 't je moeilijk eh? Trouwens, het kan ook een jongen zijn. Gewoon iemand waarmee je het goed kunt vinden hier. BlaBla uhh 'n (paar).. beschuitjes dan..;) :D .. uhh met iedereen wel eigenlijk.. die mij ook mag.. kzie er geen probs.. in..

Junkie
06-09-2002, 10:22
Je bedoelt feitelijk, "met wie zou jij de nacht willen doorbrengen", is 't niet? Aangezien ik met niemand hier getrouwd ben is dat ook mijn antwoord. Met niemand!

MissBlaBla
06-09-2002, 11:05
Junkie? Ik praat niet over nachten.... Dus zo ver moet je het niet zoeken gekkie:p Maar het kan zijn dat niemand jou boeit hier. Nu moet ik oppassen met wat ik zeg, want straks denk je weer dat ik iets heel anders bedoel met het begrip "boeien"... BlaBla

Analfabeet
06-09-2002, 11:09
Met iedereen die het aandurft om een Beschuitje met me te eten...Zolang de tegenpartij de rekening voor de Beschuitjes maar Betaald...Weinig Eisend he...

Junkie
06-09-2002, 11:11
Nou in die context ziet iedereen de uitspraak "met jou zou ik wel een beschuitje willen eten" het. Het betekent samen ontbijten na de nacht samen te hebben doorgebracht. Ik denk niet dat ik de enige ben die het zo "ver" zoekt.

LelyDames
06-09-2002, 11:36
gA WeG mAn WiJ kEnNeN dIe MeNsEn NiEt EeNs schijnbedriegt zehma want als je die gene face to face ziet ren je misschien hard weg van de schrik dat hij die beschuitje in ze reet kan stoppen :rolleyes: ewa ja zo kan het gaan na de mzzl :zwaai: Afz 2Marokkaantjes :p

MissBlaBla
06-09-2002, 11:41
Origineel gepost door JunkieXL Nou in die context ziet iedereen de uitspraak "met jou zou ik wel een beschuitje willen eten" het. Het betekent samen ontbijten na de nacht samen te hebben doorgebracht. Ik denk niet dat ik de enige ben die het zo "ver" zoekt. Dan ligt het aan mij Junkie. Als jij zegt/denkt/beweert of zelfs haast zeker weet dat iedereen het op die manier interpreteert, dan weet ik zeker dat ik een heel ander mens ben. Bedoelde het namelijk niet in die zin. Maar goed, je hebt het dus VERKEERD begrepen. Je weet nu hoe ik het WEL bedoel, dus dust yourself up and try again ;) BlaBla

MissBlaBla
06-09-2002, 11:45
Enneh... Wat hebben de meesten toch deze ochtend... Jullie kunnen zeker niet wachten tot jullie naar huis mogen eh? (voor degenen die aan het werk zijn of op school zitten). Het is vrijdag, ik snap 't... Maar 't lijkt alsof iedereen chagarijnig loopt te doen.... Lelydames en Junkie.... Ik hoop dat jullie er ook de leuke kanten van kunnen inzien, want ik neem aan dat jullie je wel realiseren dat dit maar een bla-topic is... Ga er dus niet serieus op in oke? pffffff.... BlaBla

Junkie
06-09-2002, 11:46

Origineel gepost door MissBlaBla Dan ligt het aan mij Junkie. Als jij zegt/denkt/beweert of zelfs haast zeker weet dat iedereen het op die manier interpreteert, dan weet ik zeker dat ik een heel ander mens ben. Bedoelde het namelijk niet in die zin. Maar goed, je hebt het dus VERKEERD begrepen. Je weet nu hoe ik het WEL bedoel, dus dust yourself up and try again ;) BlaBla Jij doet je naam echt eer aan. blablabla. Hoe bedoel jij het dan? Gewoon out of the blue een beschuitje eten? I'll dust myself up and you'll bite it 

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19