Bekijk originele versie : Marokanen zijn zwart gemaakt???
talliban
05-12-2003, 23:01
Hoi,
Ik wilde even iets kwijt aan jullie allen,
laatste tijd hoor je veel over marokanen hebben dit en dit gedaan in het nieuws en in de krant enzovoorts.
PUNT 1
Maar weten jullie hoe dat komt of niet?
Uitleg:
Bericht over een marokaan gaat bijvoorbeeld zo:
2 jongens van marokaanse afkomst hebben donderdag.........
Bericht over een andere ras begint bijvoorbeeld zo:
Een 18 jarige man is zondag aangehouden.................
snappen jullie het een beetje?
PUNT 2
Het tweede is dat een marokaanse misdaad anders is dan andere.
Bij marokanen gaat het meestal over geweld, roof, diefstal enzo.
Maar bij de anderen is het veeel erger en schaamteloos:
Sexueel misbruik met kleine jongetjes, verkrachting, enzovoorts.
Ik wil nu niet de marokaanse jongens beschermen ofzo he? Want misdaad hoort niet, ook niet in de islam.
selaam
AlHoceima_Leila
06-12-2003, 19:05
je hebt helemaal gelijk
zo is het jah
maar wat kunne we ertegen doen
we leven nou eenmaal in deze ziek wereld
thalla
SabroenDjamiel
06-12-2003, 19:39
Ewa ja Marokkanen zijn gewoon een hot item in de media en ze weten dat ze hun verkoopcijfers ermee omhoog gooien...Het is pas interessant voor de Telegraaf als ze het woordje "Marokkaan" kunnen vermelden....Maar goed eerlijk is eerlijk, Marokkaanse jongens maken het soms echt bont, de kunst is om net zoals bij de Chinezen, Indo's, Turken etc. je gedeisd te houden en je niet schuldig maken aan misdrijven, zodat de kaaskoppen op den duur niks meer te vermelden hebben over Mocro's....Dan zal 't nieuws alleen maar over hun pedofielen gaan.....
alhoceimachaima
06-12-2003, 19:46
tfoe dat haat ik zo en alles wat je net zei hoor ik elke dag aan me kop van zon f****ng leraar f**k hem man ik haat hem ik hoop altijd marokanen dit marokanen dat ik ben daar zo kwaad om wij zijn ook mensen ze3ma die andere rassen doen niet tfooe waat haat ik dat soort mensen kan ze wel dood schieten :auw: mohiem ik hoop dat jullie het snappen kuz thalla chaimaa:blauwkus:
Screech_Bep
06-12-2003, 22:24
Standaard zin>
Woensdagavond omstreeks 10uur is een snackbar aan de hoefkade overvallen. De daders zijn vermoedelijk van MAROKKAANS afkomst.
Terwijl een turk is of en algerijn
berbertje00
06-12-2003, 22:27
Origineel gepost door Screech_Bep
Standaard zin>
Woensdagavond omstreeks 10uur is een snackbar aan de hoefkade overvallen. De daders zijn vermoedelijk van MAROKKAANS afkomst.
Ze zeggen toch ook vermoedelijk :rolleyes:
Neej geintje...kweet...maar ach ktrek me er al niets van aan....ze doen maar wat ze niet laten kunnen...slecht beeld blijft toch :confused:
maghrebgirl20
06-12-2003, 22:27
we zijn al jaren een hot item :D
maar denk je niet dat marrokanen het er zelf zo naar maken..
ja, ok..
t is messchien een kleien groep die het voor de rest verpest..
maar zeg nou effe zelf,
is het niet zo,
dat wij als marrokanen elkaar als de besten zwart kunnen maken!!
los dit probleem eerst op en kom dan aanzetten met,
de nlers maken ons zwart...
ps. no hard feelings :rolleyes:
hanoa
noortje2003
07-12-2003, 07:53
Origineel gepost door Screech_Bep
Standaard zin>
Marokkaanse jongen geboren in Nederland nooit in aanraking met de politie= een Nederlander
Marokkaanse jongen geboren in Nederland komt in aanraking met politie= een Marokkaan
Als ze op me werk zeggen heb je dat gezien die Marokkaan die dit of dat heeft gedaan, dan zeg ik altijd nee hoor het was een Nederlander hij is hier geboren heeft Nederlands nationaliteit. Zijn ze gelijk stil. of zeggen ze nee maar zijn ouder komen toch uit Marokko, dan zeg ik ja ze ouders komen uit Marokko maar hij is hier geboren en op gegroeid heeft de zelfde rechten als jou dus een Nederlander.
talliban
08-12-2003, 17:52
oh ja, nog zo'n leuk voorbeeldje van nederlandse misdaad:
AMSTERDAM - Een man uit Heiloo is zondag opgepakt wegens het verkrachten van een merrie. Dat meldt het Noordhollands Dagblad maandag.
Een paardenverzorger ontdekte de man in een stal in Heiloo en alarmeerde de politie. De man heeft inmiddels toegegeven het bewuste paard seksueel misbruikt te hebben.
Een dierenarts heeft het paard onderzocht en constateerde een lichte zwelling van het geslachtsdeel.
bron: www.nu.nl
salaam
die probleem ligt niet alleen bij jullie in belgie hebben wij daar ook last van
het mooiste is het zijn bij ons altijd jongens
meisjes hebben daar moeite mee ik kom uit een buurt alleen marokkanen en turken en hier word ook meestal de naam van de buurt gezegt
dus als je zegt woon daar zien al die gezichten trekken uit angst
maar wat mij het meeste hindert als de marokkanen iets goed doen
vb iets doen voor een goed doel
verschoppen in de studies
in de politiek gaan
word daar niet naar gekeken van mij mag ook een goede marokkaan in de kijk gezet worden en ons niet altijd zwart maken
maar ja wie ben ik zolang ik weet wat ik doe is het goed voor mij
en de mensen die iets bereikt hebben doe zo door
wat ik merk hier is iedereen gaat door met leven alleen de marokkanen denken niet aan de toekomst niet allemaal maar veel
meeste zeggen ik blijf hier niet maar ze zijn hier nog na zoveel jaar en niks om op terug te vallen niet hier niet daar
Origineel gepost door inalilahi
hey mima kom je uit borgerhout, ik kom zelf niet uit borgerhout maar ik vind het wel een ergenis als ze altijd mensen van borgerhout uit maken als je in borgerhout nooit bent geweest en er alleen slechte dingen over hoort dan denk je dat het daar niets anders is dan moord en diefstal terwijl het eigenlijk niet zo erg is
salaam
neen ben niet vandaar ben van limburg
maar in borghout zijn ze erg ze maken hun zelf ook belachelijk als je hun soms bezig ziet op tv echt stoer en trots praten
dat bedoel ik nu de belgen willen hun belachelijk maken en zij doen mee
maarja
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.