Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Houden van gaat langzamer dan men denkt...

Pagina's : [1] 2

LadyW
05-12-2003, 22:18

Wat mij zooooooooooooooo opvalt hier op deze forum is dat mensen veels te snel spreken over houden van.... echt zo patsboem... ik heb je gezien we hebben een paar keer afgesproken... het was gezellig .. ik voel kriebels dus dan zal ik wel van je houden... BULL SHIT! Er komt zoveeeeeeeeeeeel meer bijkijken om instaat te zijn van iemand te houden.... dat gaat niet 1 2 3 ... en dan heb ik het met name over de gasten die na 3 dates het al hebben over " ik hou van jou" ow pleaze..... trap daar niet in...... liefs Warda

Moenier
05-12-2003, 22:21
Houden van? Ik denk eerder ik hou van je sommige mensen zeggen zoals je zelft zegt na 4 dates. Deze mensen weten niet wat ik hou van je echt betekent.Je hebt van die pubers,players, die na een date met een meid al zegt ik hou van je.En ja de meid is in de zevende hemel hoezo zielig :confused:

lella_Sabah
05-12-2003, 22:22
Dat d8 ik nou ook al :goedzo:

tatouzient
05-12-2003, 22:24
men mixt verliefdheid met houden van... das het prob... bisous xxx

mi_lou_da82
05-12-2003, 22:26

ik heb heel lang een relatie gehad met een jongen ik was wel verliefd op hem maar ik heb nooit tegen hem gezegd ik hou van je omdat ik dat gewooon niet voelde. Hij zei het wel tegen mij maar als ik niet terug antwoorde was hij boos en vroeg waarom zg je nix terug dan zei ik het wel maar zonder gevoel.

lella_Sabah
Ik denk dat het proces van verliefd worden ook effe kan duren. Je hebt denk ik eerst gewoon een hele tijd "leuk vinden", daarna een tijd later "verliefd", een hele tijd later "geven om" en dan pas een hele tijd later "houden van." :koppel:

Hafsat
Origineel gepost door LadyW Wat mij zooooooooooooooo opvalt hier op deze forum is dat mensen veels te snel spreken over houden van.... echt zo patsboem... ik heb je gezien we hebben een paar keer afgesproken... het was gezellig .. ik voel kriebels dus dan zal ik wel van je houden... BULL SHIT! Er komt zoveeeeeeeeeeeel meer bijkijken om instaat te zijn van iemand te houden.... dat gaat niet 1 2 3 ... en dan heb ik het met name over de gasten die na 3 dates het al hebben over " ik hou van jou" ow pleaze..... trap daar niet in...... liefs Warda En het gaat ook...1...2...3...weer over.......

lella_Sabah
05-12-2003, 22:29
Heel mi-lou-da? hoe is het verder afgelopen ben je nog van hem gaan houden? :D

mi_lou_da82
05-12-2003, 22:37
JA na dat we twee een half jaar bij elkaar waren en het is uitgeggaan voelde ik pas die pijn als je van iemand houdt .Maar ja je weet pas wat je mist als het verlorenheb . Het is beter zo ik denk maar ik zal hem niet vergeten hij was uiteindelijk toch mijn eeerste liefde :(

yesmina19
05-12-2003, 22:38
houden en haten is grote word je kan hem mogen of je kan hem niet mogen

lella_Sabah
05-12-2003, 22:40
Sorry maar wie had het ook alweer over haten :confused:

LadyW
05-12-2003, 22:42
Origineel gepost door lella_Sabah Ik denk dat het proces van verliefd worden ook effe kan duren. Je hebt denk ik eerst gewoon een hele tijd "leuk vinden", daarna een tijd later "verliefd", een hele tijd later "geven om" en dan pas een hele tijd later "houden van." :koppel: Hier ben ik het grotendeels mee eens ;) .... verliefdheid is meer het zien van alleen leuke en goede dingen.... en bij houden van accepteer je ook de andere minder leuke dingen aan hem/haar...... en pas in die fase kun je beslissen of je je partner ook als levenspartner wilt..... niet wanneer je nog in de stadium begeeft waar je alleen de goede dingen kunt zien...

Bachelorette
05-12-2003, 22:45
Vandaag bij Charmed gezien je kan pas iemand haten wanneer je van iemand hebt gehouden :D een demon zei dat :D hij heeft gelijk, alleen de mensen die wat voor je betekenen kunnen je pijn doen ;) en t moet zoiezo groeien..je houdt niet 1 2 3 van iemand, en je houdt pas van iemand wanneer je goeie EN slechte eigenschappen accepteert

lella_Sabah
05-12-2003, 22:47
Vindt ik ook :goedzo:

lella_Sabah
05-12-2003, 22:48

W8 nou effe mensen we hadden het toch over houden van of hoort haten er nu ook bij :confused:

Pagina's : [1] 2