Bekijk originele versie : Studenten in Berlijn naakt de straat op
Studenten in Berlijn naakt de straat op
Uitgegeven: 5 december 2003 18:26
BERLIJN - In Berlijn hebben tientallen studenten vrijdag de vrieskou getrotseerd en naakt door het centrum van de Duitse stad gelopen om te protesteren tegen voorgenomen bezuinigingen op universiteiten. Dat heeft de politie gemeld.
Ongeveer veertig studenten met vrijwel alleen schoenen aan verrasten het winkelende publiek op een kerstmarkt door er sprintjes te trekken. Daarbij riepen ze leuzen tegen de plannen van de deelstaatregering, die ongeveer 75 miljoen euro wil bezuinigen op de drie universiteiten van Berlijn. Vervolgens gingen ze een stukje met de metro en hielden ze verderop een protestloop tot ze het te koud kregen.
dat gaat onze broeders/zusters toch niet doen tegen de plannen om gebedsruimten te closen?! :zwaai: :zwaai:.
XLa_i_dY_anX
06-12-2003, 02:38
Zwaar nep :jammer:
MELILLENSE
06-12-2003, 12:17
Origineel gepost door pista_3
Zou wel leuk zijn, ik zie de moslimas al naakt door de straten lopen met een hoofddoekkie om :D
Ik kom wel op de eerste rij staan dan, laat je me iets weten indien men dat van plan zou zijn. ;)
Voor mensen zoals jij heeft men speciaal de gayparade in het leven geroepen, lekker losjes en zich van niets aantrekkend van de rest van de wereld....lekker dierlijk doen met de eigen geslachtsgenoot, zonder schaamlapje. Leuke workshops om de laatste trends in nichterigheid te aanschouwen. Het gaat zelfs zo ver, dat het het moment bij uitstek is om virussen uit te wisselen.
En je mag zeer zeker op de eerste rij staan, of op de tweede rij, of de derde rij....eigenlijk maakt het weinig uit, zolang iedereen maar lekker in elkaar geklikt zit....zoals dat bekende speelgoedmerk.
En voortaan hoef je niet ver te gaan om je nichtjes welkom te heten....je hebt nu zelfs je eigen gayparade in de metropoolstad aan de Schelde.
MELILLENSE :belgie:
Ik ken het verschil wel een hetero houd van vrouwen en een homo van vieze oversekste jongetjes als jij
Nou, als het gaat om elkaar overtreffen in valsheid kan menige nicht nog iets leren van Eastboy-wicht.
Luister, in Rotterdam hebben ze ieder jaar een Caraibisch feest en optocht.
Mooi, en zo ziet het er ook uit.
Maar ik zeg je: was er een god van de Caraiben, de man of vrouw sloot de ogen. Geen homonicht kan zoveel bloot, zo extravagant en zo seksy laten zien als die Caraibiers en Kaapverdianen, hele gelovige mensen.
Ja, en homo's houden alleen en uitsluitend van oversekste jongetjes, net zoals Maroboys alleen zeer jonge maagdjes van autochtone afkomst wensen te ontmaagden en gedurende die drie onelegantie minuten te besmetten zo niet met liefdespijn dan wel met een Soa.
Verder nog wat?
Scottie.
suikersnoepje
06-12-2003, 22:49
Origineel gepost door MELILLENSE
Voor mensen zoals jij heeft men speciaal de gayparade in het leven geroepen, lekker losjes en zich van niets aantrekkend van de rest van de wereld....lekker dierlijk doen met de eigen geslachtsgenoot, zonder schaamlapje. Leuke workshops om de laatste trends in nichterigheid te aanschouwen. Het gaat zelfs zo ver, dat het het moment bij uitstek is om virussen uit te wisselen.
En je mag zeer zeker op de eerste rij staan, of op de tweede rij, of de derde rij....eigenlijk maakt het weinig uit, zolang iedereen maar lekker in elkaar geklikt zit....zoals dat bekende speelgoedmerk.
En voortaan hoef je niet ver te gaan om je nichtjes welkom te heten....je hebt nu zelfs je eigen gayparade in de metropoolstad aan de Schelde.
MELILLENSE :belgie:
:hoera:
hm, het woordje naakt is gevallen....en het gaat weer over homo's en hetero's...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.