Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Helppp Dames!

luwa
04-03-2008, 19:35

Wie hier is 20 kilo of meer kwijtgeraakt binnen 3 maanden tijd precies!? Ik wil alleen reactie van dames die al zoveel kwijt zijn geraakt in 3 maanden tijd en hoe? wat ze precies hebben gedaan. ik zou heel blij zijn met jullie ractie dames want ik moet binnen 3 maanden 20 kilo kwijt en wil dat die meiden die al 20 kilo kwijt zijn in 3 maanden me hun dieet vertellen. Alsjeblieft dames wil graag reactie want binnekort gaat me broer trouwen. please aub wil het tot die tijd bereiken maar weet niet hoe :(

luwa
04-03-2008, 20:12
Kom Op Ladies HELP AUB!

xx_Safia_xx
04-03-2008, 20:26
20 kilo in 3 maanden is veel te veel meid! Eet vanaf nu gewoon gezond, groente en fruit, ontbijt, lunch en avondeten. Na 20.00 niet meer eten, alleen drinken. Als tussendoortje een stuk fruit. NIET snoepen. Veel water drinken. En sporten. Als je wilt afvallen, doe het dan op een gezonde manier.

luwa
04-03-2008, 20:55
20 kilo in 3 maanden is veel te veel meid! Eet vanaf nu gewoon gezond, groente en fruit, ontbijt, lunch en avondeten. Na 20.00 niet meer eten, alleen drinken. Als tussendoortje een stuk fruit. NIET snoepen. Veel water drinken. En sporten. Als je wilt afvallen, doe het dan op een gezonde manier. ja want 31 mei is er een bruiloft van me broer dan moet het egt!:jammer:

xx_Safia_xx
04-03-2008, 21:03

ja want 31 mei is er een bruiloft van me broer dan moet het egt!:jammer: Ga niet onverantwoord afvallen meid, is echt niet goed voor je. Doe gewoon zoals ik je zei en je zult vast kilo's afvallen, maar dan op een verantwoorde manier. Het is ook belangrijk dat je je goed voelt.