Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Altijd maar weer die vragen.....

Pagina's : [1] 2

Hafsat
05-12-2003, 19:05

Steeds als ik bij een nieuwe werkgever begin weet ik bijna 100 % zeker dat er weer vragen komen over de Islam en met name over mijn hoofddoek. Nu ben ik niet op mijn mondje gevallen (wat een stomme uitdrukking :rolleyes: ) en ga ik de discussie graag aan........ Dat ik deze discussie met Nederlanders moet voeren vind ik niet erg, maar met Marokkanen :jammer:

Chatefemqemamu
05-12-2003, 19:42
ow zonder hoofddoek krijg je ook meer dan genoeg domme vragen.... en tsjah.. domme vragen stellen.. is vragen om domme antwoorden duss..... -ja, ik wordt geslagen thuis...als ik een keer alleen over straat loop dan wordt ik in elkaar geslagen door m'n pa en daarna door m'n 5 broers. -ja, ik wordt uitgehuwelijkt.. tsjah heb m nog nooit gezien maar dat geeft niet.. moet van mn pa -ok oke ik heb nu geen hoofddoek op maar die doe ik af als ik het huis uitga.. als ze erachter komen dan krijg ik wéér klappen! en ga zo maar door... :) het heeft bij mij wel gewerkt.. :D

marwah
05-12-2003, 19:48
wurg die menden met je hoofddoek!!!!!!!!!!!!!! hihihihihiihhiih

Hafsat
05-12-2003, 19:49
Origineel gepost door Chatefemqemamu ow zonder hoofddoek krijg je ook meer dan genoeg domme vragen.... en tsjah.. domme vragen stellen.. is vragen om domme antwoorden duss..... -ja, ik wordt geslagen thuis...als ik een keer alleen over straat loop dan wordt ik in elkaar geslagen door m'n pa en daarna door m'n 5 broers. -ja, ik wordt uitgehuwelijkt.. tsjah heb m nog nooit gezien maar dat geeft niet.. moet van mn pa -ok oke ik heb nu geen hoofddoek op maar die doe ik af als ik het huis uitga.. als ze erachter komen dan krijg ik wéér klappen! en ga zo maar door... :) het heeft bij mij wel gewerkt.. :D :D Ja, maar als Marokkanen domme vragen gaan stellen :jammer:

marwah
05-12-2003, 19:49

foutje, bedoel mensen

Hafsat
05-12-2003, 19:50
Origineel gepost door marwah foutje, bedoel mensen Ja, dat had ik al door ;) Soms zou ik niet anders willen.......

Missy_Cheima
05-12-2003, 20:26
Inderdaad ook zonder hoofddoek krijg je die vragen. Heb je een vriend? Of ben je uitgehuwlijkt..:) dat zeggen ze dan zoooo serieus dat je echt bij jezelf denkt van, maak je nou een grap ofzo..:watte?: Ect...

HappyGurl
05-12-2003, 20:43
Ze hebben shie klap nodig.. :zweep:

Hafsat
05-12-2003, 20:44
Origineel gepost door missbrabander sommige mensen zijn zo maar als ze elke keer die vragen stellen wordt ga je echt flippen , dus gewoon negeren vooral als het marokanen zijn want dat zijn hun wel heeeeeeellllllllll dommmmm groetjes....... Ja, inderdaad, dat nederlanders het vragen vind ik niet erg (ligt er ook aan op welke manier ze dat doen), maar dat Marokkanen gaan vragen waarom ik een hoofddoek draag :wat?!: of het niet eens zijn met bepaalde regels :wat?!: dan heb ik zoiets van :jammer:

Hafsat
05-12-2003, 20:45
Origineel gepost door Missy_Cheima Inderdaad ook zonder hoofddoek krijg je die vragen. Heb je een vriend? Of ben je uitgehuwlijkt..:) dat zeggen ze dan zoooo serieus dat je echt bij jezelf denkt van, maak je nou een grap ofzo..:watte?: Ect... Ik heb het over vragen OVER de hoofddoek en niet dat ik vragen krijg OMDAT ik een hoofddoek draag :)

Muslimah
05-12-2003, 20:46
Origineel gepost door Hafsat Steeds als ik bij een nieuwe werkgever begin weet ik bijna 100 % zeker dat er weer vragen komen over de Islam en met name over mijn hoofddoek. Nu ben ik niet op mijn mondje gevallen (wat een stomme uitdrukking :rolleyes: ) en ga ik de discussie graag aan........ Dat ik deze discussie met Nederlanders moet voeren vind ik niet erg, maar met Marokkanen :jammer: jij bent niet de enige die deze discussies moet ondergaan. Het is vreselijk dat je jezelf constant moet verdedigen aan de westerlingen (die niet veel weten van de islam) maar dat je je moet gaan verdedigen tov je rasgenoten is gewoon absurd. Ik kan best begrijpen dat niet iedere marokkaan moslims is (wat trouwens ieders zaak is) maar je zou van hen toch verwachten dat ze je standpunt over de hoofddoek zouden begrijpen. NIET DUS! Dus aan de mensen die zich graag bezig houden om een ander lastig te vallen over de hoofddoek, don't even think about it.

moi21
05-12-2003, 20:54
Muslimah, waarom zie je t als je moeten verdedigen als nederlanders je uitleg vragen , is toch alleen maar interesse in jouw denkwijze? Kijk van marokkanen die weten hoe t zit kan ik me t niet voorstellen en begrijp dat je er gek van word als er steeds het zelfde is, maar dat komt gewoon door onwetendheid, als mensen je t op een normale manier vragen is het toch alleen maar interesse ipv.je te moeten verdedigen????

Hafsat
05-12-2003, 20:56
Origineel gepost door Muslimah jij bent niet de enige die deze discussies moet ondergaan. Het is vreselijk dat je jezelf constant moet verdedigen aan de westerlingen (die niet veel weten van de islam) maar dat je je moet gaan verdedigen tov je rasgenoten is gewoon absurd. Ik kan best begrijpen dat niet iedere marokkaan moslims is (wat trouwens ieders zaak is) maar je zou van hen toch verwachten dat ze je standpunt over de hoofddoek zouden begrijpen. NIET DUS! Dus aan de mensen die zich graag bezig houden om een ander lastig te vallen over de hoofddoek, don't even think about it. Bij westerlingen houd ik het inderdaad op onwetendheid :( Bij alles wat ik zei zeiden mijn Marokkaanse collega's (het zijn er twee) "Waar staat dat dan in de Koran" :jammer: Ik ben blij dat ik vroeger goed opgelet heb tijdens de koranlessen :hihi:

Missy_Cheima
05-12-2003, 20:56
Origineel gepost door Hafsat Ik heb het over vragen OVER de hoofddoek en niet dat ik vragen krijg OMDAT ik een hoofddoek draag :) Ohh.. :)

Hadria
05-12-2003, 20:57

Origineel gepost door Hafsat Steeds als ik bij een nieuwe werkgever begin weet ik bijna 100 % zeker dat er weer vragen komen over de Islam en met name over mijn hoofddoek. Nu ben ik niet op mijn mondje gevallen (wat een stomme uitdrukking :rolleyes: ) en ga ik de discussie graag aan........ Dat ik deze discussie met Nederlanders moet voeren vind ik niet erg, maar met Marokkanen :jammer: Doe nou je best op je werk, word je ook niet ontslagen en hoef je ook niet iedere maand van je werk te veranderen. :kwaad: Hoef je het maar 1 x uit te leggen! :rolleyes:

Pagina's : [1] 2