Bekijk originele versie : Ken jij veel meiden die ontmaagd zijn?
Dames en heren ik ken heel veel meiden in mijn directe omgeving die nog niet getrouwd zijn en toch ontmaagd zijn. Ik vraag me af of dat elders in het land ook het geval is , dat veel meiden sexueel actief zijn, want ik vind het triest, echt waar!.
Het is hun eigen keuze of ze maagd blijven tot het huwelijk of niet!!!!!!
Mr_Achie
05-12-2003, 18:38
ja ik ken er ook best wel veel, zehma ze willen geniet......
Lady_moi
05-12-2003, 18:50
uh ik ken niemand alhamdoulilah die zoiets doet allah yehfed ik hak haar moest ooit iemand van mn vriendinnen zoiets stoms doen maja het komt wel voor
Zerhounia_style
05-12-2003, 18:54
Is tussen haar en Allah swt he :) Ik bedoel maak je zorgen om je eigen leventje, als iedereen dat zou doen, zou het er een stuk mooier uitzien op dit wereldje...
Origineel gepost door Moulay-Abdeljalil
Haal "meiden" weg en zet daar in de plaats "jongens"!!! Wat zul je nu krijgen? Nee bij de jongens kun je dat niet controleren........en dat is oneerlijk!!
:eek:
7shitihaloe.. :o
Origineel gepost door Blijf_lachen
Dames en heren ik ken heel veel meiden in mijn directe omgeving die nog niet getrouwd zijn en toch ontmaagd zijn. Ik vraag me af of dat elders in het land ook het geval is , dat veel meiden sexueel actief zijn, want ik vind het triest, echt waar!
Ben jij niet toevallig SlaatNergens0p... :hihi: jawel he... :p
power_flower
05-12-2003, 19:12
Nee ik ken niemand en als ik zulke meiden zou leren kennen en achter zou komen dat ze van die *** zijn, dan breek ik gelijk de band met ze, daarom heb ik alhamdullilah geen vriendinnen die de slechte pad op zijn!
Chatefemqemamu
05-12-2003, 19:17
Haal "meiden" weg en zet daar in de plaats "jongens"!!! Wat zul je nu krijgen? Nee bij de jongens kun je dat niet controleren........en dat is oneerlijk!!
dat wou ik net zeggen...:)
(laat ik maar niet in d'details treden)
Chatefemqemamu
05-12-2003, 19:38
Nu maak je het wel interessanter dus? We wachten!! ;)
jongens die van alle kanten ontmaagd worden vind ik persoonlijk een grotere schande dan een meisje die gewoon gaat ballen met iemand :D
(laten we wel eerlijk zijn, het komt vaak genoeg voor)
Bachelorette
05-12-2003, 19:45
Origineel gepost door power_flower
Nee ik ken niemand en als ik zulke meiden zou leren kennen en achter zou komen dat ze van die *** zijn, dan breek ik gelijk de band met ze, daarom heb ik alhamdullilah geen vriendinnen die de slechte pad op zijn!
We kennen de typisch marokkaanse gezegde, m3amen shoeftek shebeh-tek (letterlijk vertaald, jij bent net als degene met wie ik je zie)
maar hallo, om dan gelijk een band te verbreken ben je net zo slecht bezig. misschien doe jij ook slechte dingen waar niemand van af weet en dan komt je vriendin erachter en verbreekt de vriendschap..hoe zou jij erop reageren???
ALS vriendin heb jij het plicht haar in eerste instantie op haar fouten te wijzen en zeggen wat de Islam wilt..wilt ze dan niet luisteren en doet ze toch wat ze wil..tja dan houdt het op
maar om 1 2 3 vriendschap te verbreken...7SHOEMAA
:zwaai:
Ja, ik ken 1 meisje dat ontmaagd is maar daar heb ik geen contact meer mee...uit het oog verloren...
power_flower
05-12-2003, 20:03
Origineel gepost door Bachelorette
We kennen de typisch marokkaanse gezegde, m3amen shoeftek shebeh-tek (letterlijk vertaald, jij bent net als degene met wie ik je zie)
maar hallo, om dan gelijk een band te verbreken ben je net zo slecht bezig. misschien doe jij ook slechte dingen waar niemand van af weet en dan komt je vriendin erachter en verbreekt de vriendschap..hoe zou jij erop reageren???
ALS vriendin heb jij het plicht haar in eerste instantie op haar fouten te wijzen en zeggen wat de Islam wilt..wilt ze dan niet luisteren en doet ze toch wat ze wil..tja dan houdt het op
maar om 1 2 3 vriendschap te verbreken...7SHOEMAA
:zwaai:
Ja, ik ken 1 meisje dat ontmaagd is maar daar heb ik geen contact meer mee...uit het oog verloren...
Ik ben niet slecht bezig ik wil gewoon niet met dat soort types te maken hebben en zulke types kunnen mensen beinvloeden dus dan liever geen contact..Ja tuurlijk zal je dat doen (mensen op hun fouten wijzen) maar als die persoon slecht bezig is en jij op haar vingers kijkt dan heeft het voor mij ook geen zin en wil ik er geen energie aan kwijt! Het is daarom geen 7schoema..
Dus ik hou ze liever op afstand.. mag ik?! :rolleyes:
Missy_Cheima
05-12-2003, 20:24
Origineel gepost door BennY_D
Ben jij niet toevallig SlaatNergens0p... :hihi: jawel he... :p
Nee dat is hem zeker niet, Slaatnergensop is niet soft..:hihi:
:p
farah_mlj
05-12-2003, 22:04
degene die ontmaagd is dat is zijn eigen pakkie aan. je kan wel zeggen we zijn moslims en we moeten elkaar op het rechte pad houden, dat is dan misschien wel zo maar dat gaat niet meer en zeker niet in deze tijd. je weet zelf wel waar je mee bezig bent en ja dan is het je eigen probleem als je het als probleem ziet. daar kan geen ander wat aan doen. ik bedoel je blijft toch zelf je eigen keuzes maken en er is niemand die ze voor jou maak en het maak niet uit met wie je wel en niet omgaat. je bent er zelf allemaal bij. wat die meiden doen is fout en dat weten ze zelf ook. dus denk voor al aan je zelf en laat een ander met rust anders krijg je alleen maar van die conflicten zoals en de jongens dan die doen het ook met iedereen en bij hun kan je het controleren. gaat het daar om?? om de controle!! heb je wel eens aan respect gehoord, ja ik weet niet. respect voor je zelf en respect voor de regels die allah aan ons heeft gegeven.
p.s. ik val niemand aan ik geef alleen mijn mening. dus voel je a.u.b niet aangesproken...
mi_lou_da82
05-12-2003, 22:33
Ja ik ken meiden uit mijn omgeving die ontmaagd zijn maar ik behandel ze niet anders> ik vindals jij er klaar voor bent om sex met iemand hebbben dan moet je dat doen maar de gevolgen zijn voor jezelf. Bijv ik heb een goedde vriend van hij zegt ik zou nooit een ontmaagd meisje kunnen trouwen omdat ik nooit van een andere jongen wil horen ik heb met je vrouw geslapen hij heeft nu wel een relatie met eeontmaagd meisje maar hij wil geen toekomst met haar. Dus ik bedoel te zeggen dat niet elke jongen accepteert dat een meisje ontmaagd is. Ik hoop dat het allemaal goed met ons komt otmaagd of maagd
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.