Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie kan mij helpen met islamitische bemiddelings (dating) bureau

Pagina's : [1] 2

oumaima12
04-03-2008, 13:29

ben opzoek naar een adres of telefoonnummer van een islamitische bemiddelingsbureau. Wie kan mij helpen? Zag een keer een programma bij NMO daarover.

..Batata..
04-03-2008, 14:22
Googlen?? Schakel de site van NMO

dordje22
04-03-2008, 14:48
k dacht dat het iets met oulfa heet

moeders
04-03-2008, 15:00
ben opzoek naar een adres of telefoonnummer van een islamitische bemiddelingsbureau. Wie kan mij helpen? Zag een keer een programma bij NMO daarover. http://www.buro-oulfa.nl/ Good luck! :goedzo:

Sosasa
05-03-2008, 12:12

waarom wilje trouwen? ik ken een heleeeee leuke jongen die wil trouwen. echt lief volwassen en wil meteen trouwen..ziet er ook nog eens niet slecht uit...dus dames die willen trouwen en meerwillen weten een pm hahah dooeiiii

_Marocaantje_
05-03-2008, 13:15
Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe, Bemiddelingsbureau en Islamitisch? Hoe moet ik dit voor me zien? Gayr InchaAllaah

Dienaresje
05-03-2008, 21:45
Islamitische (dating) bureau ? en wat is er zo islamitisch aan!???

R_berkaniia
05-03-2008, 22:23
Allahyehfad ou safie, ook nog 'Islamitisch'? Eerste indruk (lees: website) alles behalve Islamitisch.

silhouet
05-03-2008, 22:24
Islamitische (dating) bureau ? en wat is er zo islamitisch aan!??? Men date in het bijzijn van een mahram van de vrouw.

Dienaresje
05-03-2008, 22:28
o ma'schallah met een mahram erbij soebhanallah

Dienaresje
05-03-2008, 22:29
Allahyehfad ou safie, ook nog 'Islamitisch'? Eerste indruk (lees: website) alles behalve Islamitisch. is het op islamitische wijze of niet?? het is met mahram erbij?? toch??

_Marocaantje_
06-03-2008, 08:58
Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe, Het hele principe van daten is niet toegestaan, dus ik snap niet waarom het opeens wel zou mogen als er een mahram bij is. Dit lijkt mij echt zo'n wanhoop-poging. Maar goed, gayr InchaAllaah

Belsuncia
06-03-2008, 10:55
Jij bent single, islamitisch en je wilt met de juiste nija (intentie) iemand ontmoeten? Dan bieden wij je een unieke avond waarbij gezelligheid en ontmoeting centraal staan in een ongedwongen sfeer. R&S Producties organiseert in samenwerking met Buro Oulfa een spectaculair feest voor single moslims in Nederland onder de naam: "Islamic Single Event"! Een evenement speciaal gericht op alle single moslims die op zoek zijn naar hun levenspartner waar zij een duurzame relatie mee willen opbouwen. Tijdens deze avond maak je kennis met verschillende culturen die allen verbonden zijn door één geloof. Kom ook en leer nieuwe mensen kennen of ontmoet de man/vrouw van je dromen. Wij bieden je de ruimte, de lekkere hapjes en een aangename sfeer maar de rest is aan jou en als je het niet alleen durft dan zorgen wij voor de match! Dus, ben je islamitisch, vrijgezel en op zoek naar een partner? Kom dan naar hét event van het jaar! En dit alles voor maar 50 euro. Mis het niet en meld je snel aan via www.islamicsingleevent.nl, want er zijn slechts een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Klinkt mij als een soort van speeddaten. :maf:

Dienaresje
06-03-2008, 12:25
ja zo klinkt en dat is het ook soebhanallah!

Rachidaaatje
06-03-2008, 12:31

Info op de site: De avond zal opgevrolijkt worden met muziek, dans en een stand-up comedy act. We hebben verschillende kennismakingsactiviteiten zoals de ‘mektab-box’ en de ‘mistery-date’. Tenslotte kun je elkaar onder het genot van een heerlijk diner, beter leren kennen. Jah, dit is echt super islamitisch. Zo deden ze het vroeger ook, onder het genot van een drankje & een etentje.....:hihi:

Pagina's : [1] 2