Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : OV studentenkaart

LZN
03-03-2008, 23:57

ik heb geen recht op een OV studentenkaart, maar wil graag eentje hebben, wie kan mij helpen? je krijgt natuurlijk iets terug van mij. msn kabuer@hotmail.com.

Miss_Elwafa
06-03-2008, 20:31
Is dat geen fraude. :o

nadorladys4ever
06-03-2008, 21:24
ja zeker is dat fraude...

maghrabi_2012
09-03-2008, 19:15
heeey, ik heb het ook gehoord over dat OV kaart, maar ik kan je beter alvast waarschuwen, ik wou het zelf ook doen want zit ook in jou geval, alleen die OV's die gestolen zijn worden gezocht wanneer er aangifte gedaan wordt en dan ben je zwaar de pineut a mattie, het is maar een waarschuwing ik zelf win of verlies niets mee

CasaWitchie
09-03-2008, 20:47

denk je dat ze te koop zijn?

miss_ghatar
12-03-2008, 11:40
Ik heb er één voor je, maar ja als de controle gaat scannen met hun apparaatje dan zie je dat deze verloren is opgegeven. (maar ja in de meeste gevallen wordt er niet gescand) Dus kijk maar.......

Studentjeeeee
12-03-2008, 11:50
Je had best die van mij mogen hebben maar ik kan je al bij voorbaat vertellen dat we niet op elkaar lijken, die van mij heeft een collega van mij ooit gestolen op mijn werk, hij is gewoon letterlijk uit mijn portomonee achter een plastic hoesje vandaan gehaald, en wij leken ook echt veel op elkaar alleen zij studeerde niet. En natuurlijk ben ik zo naief om mensen gewoon in mijn tas te laten en mijn portomonee mee te geven als ze iets voor mij uit de kantine moest meebrengen en ja dan zien mensen wat je allemaal hebt, en voor je het weet ben je het kwijt. Ik had die week erop tentamenweek en moest elke dag ongeveer 30 euro betalen om naar school te gaan, dus het was een dure grap. Dus flik het niet om hem van iemand te jatten, ik weet hoe het voelt.

Umm_Benjamine
12-03-2008, 12:30
Je had best die van mij mogen hebben maar ik kan je al bij voorbaat vertellen dat we niet op elkaar lijken, die van mij heeft een collega van mij ooit gestolen op mijn werk, hij is gewoon letterlijk uit mijn portomonee achter een plastic hoesje vandaan gehaald, en wij leken ook echt veel op elkaar alleen zij studeerde niet. En natuurlijk ben ik zo naief om mensen gewoon in mijn tas te laten en mijn portomonee mee te geven als ze iets voor mij uit de kantine moest meebrengen en ja dan zien mensen wat je allemaal hebt, en voor je het weet ben je het kwijt. Ik had die week erop tentamenweek en moest elke dag ongeveer 30 euro betalen om naar school te gaan, dus het was een dure grap. Dus flik het niet om hem van iemand te jatten, ik weet hoe het voelt. hij is een jongen hoor

Studentjeeeee
12-03-2008, 12:34
hij is een jongen hoor oww man, dat bedoelde ik ook met "ik kan je bij voorbaat al vertellen dat je niet op mij lijkt"

Umm_Benjamine
12-03-2008, 12:35
oww man, dat bedoelde ik ook met "ik kan je bij voorbaat al vertellen dat je niet op mij lijkt" als hij nou een hoofddoek wil gaan dragen..dan mag hij de mijne ook hebben:o

Studentjeeeee
12-03-2008, 12:37
als hij nou een hoofddoek wil gaan dragen..dan mag hij de mijne ook hebben:o hahahahahahhaaaaahahaha nee die van mij is mij veel te dierbaar, over een paar maanden moet ik hem met pijn in mijn hart inleveren :hihi:

Umm_Benjamine
12-03-2008, 12:40
hahahahahahhaaaaahahaha nee die van mij is mij veel te dierbaar, over een paar maanden moet ik hem met pijn in mijn hart inleveren :hihi: :eek: :traan1: dat meen je nie...mijn ov is mijn leven ff serieus hhahah ik reis namelijk veel naar me zus naar antwerpen :o en als ik hem nu zou moeten inleveren :moe: dan zou me leven niets waard zijn hahah