Bekijk originele versie : Interraciale relaties?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
Onlangs is uit verschillende enquetes gebleken dat de Marokkaanse jongedames op de tweede plaats pronkten op de lijst van Meest Begeerde Vrouwen in Europa!
Zij moesten alleen maar hun vrouwelijke soortgenoten uit La douce France laten voorbijgaan maar konden toch nog rekenen op meer dan 70% Europese jongemannen die hen aanbaden en meteen met hen in het huwelijksbootje zouden stappen.
Verscheidene factoren waren hiervoor doorslaggevend volgens deze mannen:
1) Marokkaanse dames zijn excotischer ....en daardoor aantrekkelijker
2) Marokkaanse dames lopen er verzorgder bij en scoren zeer goed op hun sociale vaardigheden.
3) En opmerkelijk, ook het maagdelijkheidsideaal speelde een significante rol in hun keuze???
Wat evenwel ook voor de nodige opschudding zorgde was de uitslag van een enquete waaruit bleek dat maar een luttele 5% van de Marokkaanse dames bereid was een Westerse man als hun partner zouden nemen!
De redenen hiervoor moesten gezocht worden in het verschil van geloof en andere culturele verschillen.
Nu er toch steeds meer getrouwd wordt tussen beide bevolkingsgroepen en dat erop deze wijze echt een toenadering plaatsvindt tussen beide bevolkingsgroepen lijkt het me wel eens de moeite om te weten te komen wat de leden hier op Yasmina.nl denken en hoe zij erop zouden reageren mocht hun broer of zusje met een autochtoon of een allochtoon schoonbroer of zusje aan de deur verschijnen?
:zwaai: Sword
Ik heb een dochter en ik wil liever een dat ze in de toekomst met een marok- trouwen maar als ze kiest voor een niet marok- dan a-u.b geeeeeeeen hollander
Ezzedine
05-12-2003, 15:47
Eyy ik ben geen racist.
Abracadaver heb je een zusje en heeft ze msn
??????????
Origineel gepost door GodfriedvanB
Jammer Ghribe, mijn broertje is toevallig net weer vrijgezel... :D
dus jou omgeving hoort ook in de crimineel circuit. ik denk dat de hollaanders geen criminelen. maar ya volgend keer grote mond he. over die kleine crim-marokkaanen god
Origineel gepost door GodfriedvanB
hahahahaha.
Vrijgezel betekent zonder relatie, niet net uit de cel. :D
sorry god!!!!!!
haast haast ik moet naar huis. ik heb niet goed gelezen je weet het die allochtonnen begrijpen altijd verkeerd
Ik heb zat Nederlandse vriendinnen gehad maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een Marokkaanse meid omdat die gewoon weg meer in huis hebben als je verder kijkt dan alleen effe wippen of gezogen worden. Niet dat Nederlandse vrouwen onaantrekelijk zijn want sommige zijn dat wel. Alleen Marokkaanse meiden hebben net iets extra's wat mij meer aantrekt. Misschien is het omdat we dezelfde achtergrond delen of zo. Ik zou het niet weten.
Origineel gepost door Sword
Wat evenwel ook voor de nodige opschudding zorgde was de uitslag van een enquete waaruit bleek dat maar een luttele 5% van de Marokkaanse dames bereid was een Westerse man als hun partner zouden nemen!
Goed voor m'n zelfvertrouwen!:D
Origineel gepost door Ezzedine
Eyy ik ben geen racist.
Abracadaver heb je een zusje en heeft ze msn
??????????
Mijn zussie wel. Ze zoekt een kerel die met haar emigreert naar de VS...
Origineel gepost door Ghribe
Ik heb een dochter en ik wil liever een dat ze in de toekomst met een marok- trouwen maar als ze kiest voor een niet marok- dan a-u.b geeeeeeeen hollander
Heb je ook zoons? Ik ben even (serieus!) zeer benieuwd hoe je zou reageren als je erachter kwam dat ze een relatie had met een niet-islamitische Nederlandse jongen.
Origineel gepost door Erwin
Goed voor m'n zelfvertrouwen!:D
Mijn zussie wel. Ze zoekt een kerel die met haar emigreert naar de VS...
Nou dan moet ze zeker geen moslim naast haar zij hebben want dan komt ze niet verder dan de luchthaven.
Mijn oom is met een Nederlandse getrouwd en is al 20 jaar gelukkig met haar. Een kennis van me , 2 zelfs, hebben een Nederlandse en een Chinese man en dat gaat ook prima. Mijn neef met een franse vrouw ook al jaren gelukkig. Ik denk dat het meer net moet klikken tussen 2 personen of zo.
Nou, interculturele relaties, zeker als er twee geloven zijn, duren nooit lang, gemiddeld 5 jaar.
Jullie weten wat we in Nederland zeggen? Gebaseerd op eeuwenoude ervaring?
"Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen ..."
Scottie, twee kussens.
Origineel gepost door Scottie
Nou, interculturele relaties, zeker als er twee geloven zijn, duren nooit lang, gemiddeld 5 jaar.
Jullie weten wat we in Nederland zeggen? Gebaseerd op eeuwenoude ervaring?
"Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen ..."
Scottie, twee kussens.
Klopt, het is wel eeuwenoud maar helaas zie je het ook vaak gebeuren in de praktijk.....alleen heb ik de duivel nooit gezien! :o
Maar dat Marokkaanse dames aantrekkelijk zijn ....dat wist ik al lang :cool:
Maar dat neemt niet weg dat ik graag Marokkaanse vrouwen met Nederlandse mannen zie. :verliefd:
Origineel gepost door JETLI
Maar dat neemt niet weg dat ik graag Marokkaanse vrouwen met Nederlandse mannen zie. :verliefd:
Waarom ?.........als ik vragen mag :D
Voor het opfleuren van het straatbeeld of zo ? :D
Origineel gepost door grendel
Waarom ?.........als ik vragen mag :D
Voor het opfleuren van het straatbeeld of zo ? :D
De reden is eigenlijk heel makkelijk en dat heb ik ook eerder tegen je gezegd......met een Nederlandse man....loopt de vrouw zoals de man bij jou op het plaatje beneden bij!! :D
Maar ik denk dat nu de kans is aan Marokkaanse dames om te zien wat hun er van bakken om een relatie aan te gaan met een Nederlandse man. De Marokkaanse man heeft het al laten zien dat het niet (meestal) gaat om met een Nederlanse vrouw iets op te bouwen.
En je krijgt mooie kinderen samen ;) :p
De reden is eigenlijk heel makkelijk en dat heb ik ook eerder tegen je gezegd......met een Nederlandse man....loopt de vrouw zoals de man bij jou op het plaatje beneden bij!! :D
Maar ik denk dat nu de kans is aan Marokkaanse dames om te zien wat hun er van bakken om een relatie aan te gaan met een Nederlandse man. De Marokkaanse man heeft het al laten zien dat het niet (meestal) gaat om met een Nederlanse vrouw iets op te bouwen.
En je krijgt mooie kinderen samen ;) :p
Je generaliseert nu wel een beetje snel, en je hebt nogal een controversieel standpunt :D
Maar goed, daar hou ik wel van ;)
En v.w.b. je laatste zin;........dat klopt :D
Ja, generaliseren is lekker makkelijk en daarom maak ik er ook soms gebruik van. Ik heb inderdaad een controversieel standpunt.....maar dat jij daar van houdt??? Leg eens uit?
HawkMoon269
05-12-2003, 19:33
Ja, generaliseren is lekker makkelijk en daarom maak ik er ook soms gebruik van. Ik heb inderdaad een controversieel standpunt.....maar dat jij daar van houdt??? Leg eens uit?
Dus jij bent voorstander van interraciale huwelijken van moslims met ongelovige Nederlanders :)
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.