Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Top van Nederlandse Islamhaters

Pagina's : [1] 2 3 4

sabir18
05-12-2003, 14:24

Dit zijn mensen die dagelijks op tv verschijnen en het niet onder tafels en stoelen steken dat ze de Islam haten. Wie ben ik nog vergeten? 1. Hirsi Ali 2. Afshin Elian 3. Jort Kelder 4. Wilders 5. Bolkestein 6. Gerrit Zalm 7. Barend & van Dorp

Erwin
05-12-2003, 14:29
Winnie de Jong en Michiel Smit(?)

Ghribe
05-12-2003, 14:35
is Nr1 hirsi een top NL"erse die geit neuuuuuuk- weet niet van politiek ze wordt misbruikt door sommige mensen die de islam haten om te laten zien dat zelf mensen van de islam afkomstig hebben critiek op de islam. die hersi moet echt haar mond dicht houden anders blijf ze haar heel leven vluchten geen normal leven leiden nu heeft ze steun maar straaks als de regering in ander handen is de situatie wordt anders. dat moet ze naar aziel kamp verhuizen, niet in nederland voor duidelijkheid ergens in ...weet ik veel?

Ghribe
05-12-2003, 14:37
Origineel gepost door GodfriedvanB Nou als je het hebt over mensen die schade toebrengen aan de Islam in Nederland, hoort de top3 in willekeurige volgorde, als volgend te zijn. Osama. Saddam. Marokkaanse hangjeugd. Als je het hebt over mensen die de Islam met een kritisch oog volgen is je lijstje wel juist. Aldus jij en jou land genoten voor de anders is de aantwoord anders

Erwin
05-12-2003, 14:38

Origineel gepost door Ghribe is Nr1 hirsi een top NL"erse die geit neuuuuuuk- weet niet van politiek ze wordt misbruikt door sommige mensen die de islam haten om te laten zien dat zelf mensen van de islam afkomstig hebben critiek op de islam. die hersi moet echt haar mond dicht houden anders blijf ze haar heel leven vluchten geen normal leven leiden nu heeft ze steun maar straaks als de regering in ander handen is de situatie wordt anders. dat moet ze naar aziel kamp verhuizen, niet in nederland voor duidelijkheid ergens in ...weet ik veel? :jammer:

Tunsi
05-12-2003, 14:46
Theo van Gogh, Andries Knevel, Matt Herben, Jozias van Aartsen en Hafid Bouazza horen ook zeker in het rijtje thuis.

RitaMaria
05-12-2003, 15:11
Origineel gepost door Tunsi Theo van Gogh, Andries Knevel , Matt Herben, Jozias van Aartsen en Hafid Bouazza horen ook zeker in het rijtje thuis. Ja, hem vooral... :kwaad: mislukte interviewer..

Aselhiej
05-12-2003, 15:18
Origineel gepost door RitaMaria Ja, hem vooral... :kwaad: mislukte interviewer.. ;)

RitaMaria
05-12-2003, 15:22
Theo van gogh wil mee liften met zijn liefje Hirsi..: " Ik wil ook aandacht..." :(

Scottie
05-12-2003, 17:23
Nou, en ik dan? Scottie.

unamoslima
05-12-2003, 18:12
Origineel gepost door Scottie Nou, en ik dan? Scottie. aandacht tekort...

redouan106
05-12-2003, 18:31
Origineel gepost door Scottie Nou, en ik dan? Scottie. Jij behoort tot de grootste LOSER van nederland

Mr_Achie
05-12-2003, 18:47
Ja samen met zijn holmaatjes GodfriedvanB & Said 1955 is die Scottie echt de grootste Agjoer van Hollanda

JETLI
05-12-2003, 19:00
Andries Knevel...is dat die man van het programma het elfde uur op de EO??

sahira
05-12-2003, 19:52

Origineel gepost door sabir 18 Dit zijn mensen die dagelijks op tv verschijnen en het niet onder tafels en stoelen steken dat ze de Islam haten. Wie ben ik nog vergeten? 1. Hirsi Ali 2. Afshin Elian 3. Jort Kelder 4. Wilders 5. Bolkestein 6. Gerrit Zalm 7. Barend & van Dorp Afshin Elian....is dat zo dat hij de Islam haat? Haat is een groot woord, dat ze geen voorstanders zijn van de Islam oké, maar haat? Vind het niet zo slim om zo'n topic als deze te openen, het maakt de sfeer alleen maar grimmiger hier op marokko.nl...bega niet dezelfde fout als de anti-moslims, open positieve topic's waarin moslims laten zien dat wij geen ' achterlijken' zijn. Sahira...die niemand haat... :)

Pagina's : [1] 2 3 4