Bekijk originele versie : Alahoe Aqbar!! Kijk Hierop!!
mocro4life16
05-12-2003, 14:17
'Wonderbaby' geboren in Bethlehem
Twee weken geleden is in Bethlehem is een kindje geboren met een enorme moedervlek van mond tot oor. Met wat fantasie valt daarin de naam van een oom van het kind lezen, Allah.
De baby werd geboren op de zeventwintigste dag van de Ramadan. Exact dé dag dat de profeet Mohammed eeuwen geleden de Koran geopenbaard heeft gekregen.
De naam Allah is ook de naam van een oom van de baby, die onlangs werd geliquideerd door het Israëlische leger. Volgens de ouders zal het kind "de erfenis van de oom op zich nemen''. Het ouderlijk huis wordt inmiddels overspoeld door duizenden mensen.
KIJK HIEROP :
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35681
Fabolous
05-12-2003, 14:22
my brother, er staat 3ala en niet allah, ja 3ala, mensen zoeken teveel achter dingen man, en trouwens dat die oom allah heet? wat is dat man, daar moet 3abd voor....anders mag het niet, is alsof je jezelf arrahman noemt...niet goed niet goed
power_flower
05-12-2003, 14:23
Masha Allah echt duidelijk gewoon te zien! moet je die reacties van die NL zien...:jammer:
Fabolous
05-12-2003, 14:27
power flower??? wat zie jij duidelijk dan, kan je wel arabisch lezen?
Fabolous
05-12-2003, 14:56
wat jij niet begrijp
HawkMoon269
05-12-2003, 17:08
Origineel gepost door mocro4life16
'Wonderbaby' geboren in Bethlehem
Twee weken geleden is in Bethlehem is een kindje geboren met een enorme moedervlek van mond tot oor. Met wat fantasie valt daarin de naam van een oom van het kind lezen, Allah.
De baby werd geboren op de zeventwintigste dag van de Ramadan. Exact dé dag dat de profeet Mohammed eeuwen geleden de Koran geopenbaard heeft gekregen.
De naam Allah is ook de naam van een oom van de baby, die onlangs werd geliquideerd door het Israëlische leger. Volgens de ouders zal het kind "de erfenis van de oom op zich nemen''. Het ouderlijk huis wordt inmiddels overspoeld door duizenden mensen.
KIJK HIEROP :
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35681
Wat is dat voor bullshit
Ik bedoel niet dat kind met die moedervlek.maar ik bedoel die oom die de naam Allah droeg.
Is dat nu erkende naam voor een mens ofzo?? :confused:
Ik vind het niks gek dat de aanhangers van de Islam,het meest onderontwikkelde bevolkingsgroep van deze planeet is
Ze weten namelijk niet hoe ze met de Islam moeten omgaan
lallabidaouia
05-12-2003, 17:25
Origineel gepost door Fabolous
my brother, er staat 3ala en niet allah, ja 3ala, mensen zoeken teveel achter dingen man, en trouwens dat die oom allah heet? wat is dat man, daar moet 3abd voor....anders mag het niet, is alsof je jezelf arrahman noemt...niet goed niet goed
Met de naam allah bedoelen zij ook 3alaa en aangezien de Nederlandse taal de letter 3 niet heeft in het alfabet gebruiken ze gewoon een a net als adil (3adil)...
en ik vind het niet echt duidelijk leesbaar op zn wang, alleen letter 3 is duidelijk
Fabolous
05-12-2003, 17:41
Origineel gepost door lallabidaouia
Met de naam allah bedoelen zij ook 3alaa en aangezien de Nederlandse taal de letter 3 niet heeft in het alfabet gebruiken ze gewoon een a net als adil (3adil)...
en ik vind het niet echt duidelijk leesbaar op zn wang, alleen letter 3 is duidelijk
als je allah schrijft is het heel wat anders dan als je ala schrijft, en in dat artikeltje stond duidelijk allah, daar reageerde ik op.....dus het maakt niet uit of ze het letter 3 hebben of niet, ze hebben het geschreven als allah en niet ala, zo een fout moet je niet maken vind ik.....
AlHoceima_Leila
05-12-2003, 18:09
wejoow man
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.