Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : voor goedgebekte marokkanen!!!!

jasmina19
05-12-2003, 11:40

help me met mijn debat!!! (Bericht #) heb dinsdga een debat over importhuwelijken. Ik ben voor, maar wie kan me helpen met voor-argumenten??? ik zie overal op het net alleen maar tegen-argumenten.....? alvast bedankt... mijn topic wordt steeds verplaats naar " onzinhoekje"" hallllloooo dit is belangrijk beheer.. Ik wil meningen van Goedgebekte Marokkanen!!! Ik weet dat hier de meeste mensen zitten dus... heluuup :(

jasmina19
05-12-2003, 11:53
mensen dit is belangrijkkkkk, normaal hebben de marokkaantjes altijd hun mondje klaar, en nu weet niemand wat te zeggen over importhuwelijken??? valt me wel tegen hiero..

misSanae
05-12-2003, 11:55
moeilijk onderwerp, argument is dat iedereen moet kunnen trouwen met wie hij/zij wil, of dat nou van hier is of uit het buitenland. Ik zal er nog even over nadenken, misschien bedenk ik nog wat:D Veel succes nog;)

divalatifa
05-12-2003, 11:56
ik ben VOOR importhuwelijken omdat; -ik mijn man (landgenoot) daarmee een betere toekomst beloof -ik de islamitische bevolking in nederland daarmee vergroot ;) (hoe meer moslims hoe sterker we staan met zn allen) - je op die manier nooit ongetrouwd hoeft te blijven (want mannen uit marokko willen altijd :D) Was heel moeilijk voor mij om voordelen van importhuwelijken te verzinnen want in werkelijkheid ben ik er geen voorstander van....

OA_Girl
05-12-2003, 11:57

Hey meissie, Plaats even een stelling en laat de mensen erop los discussieren hier..

Asri
05-12-2003, 12:00
Betrek liefde erbij...Dat doet meestal goed :D. En ook de Nederlanders die een bruid halen van Thailand etc dus waarom mogen de Marokkanen en Turken dat niet...Niet met twee maten meten. -Y-

OA_Girl
05-12-2003, 12:02
Importhuwelijk..Waarom niet? Voordat we verder gaan, de naam hierin is al verkeerd...Het gaat niet om de import, maar het gaat om de inhoud van de liefde tussen 2 mensen. Een importhuwelijk is een huwelijk zoals elke andere huwelijk.Wat houdt 2 mensen die van elkaar gescheiden worden door staat en grens om met elkaar te mogen trouwen?Zijn wij als zogenaamde intellectuelen geen voorstaanders van de liefde? Waarom ontnemen wij mensen dat enkel om duistere vermoedens die wij bezitten? En ja tuurlijk wordt er hier en daar gesjoemeld met de importhuwelijken, maar zou dat dan de doorslag moeten betekenen om zo alle importhuwelijken af te keuren? Wat betreft de integratie van de persoon die je van het buitenland haalt..Waarom wordt er altijd daaraan getwijfeld?Wie zegt dat die mensen zich niet volledig zullen kunnen integreren? Wij zijn immers toch ook geintegreerd..? Ps. hoop je zo geholpen te hebben een beetje..( :Iluvu: )

jasmina19
05-12-2003, 12:06
so OA-girl, jij was tot nu toe nog de beste!! nou Sel B, mijn argument is al gegeven door jou zelf, waarom je niemand uit een ander land mag trouwen...

OA_Girl
05-12-2003, 12:08
Dankje..Maar t is niks vrgeleken met jou aanbod..:blauwkus:

jasmina19
05-12-2003, 12:10
Origineel gepost door OA_Girl Dankje..Maar t is niks vrgeleken met jou aanbod..:blauwkus: ;)

jasmina19
05-12-2003, 12:19
kom op mensen, meeeeer argumenten aub,, moet ze verslaan dinsdag!, ik moet tegen 3 mensen op. die zijn tegen.

OA_Girl
05-12-2003, 12:26
voor je zover bent, oefen zoveel als mogelijk... Schrijf de tegenargumenten die hen kunnen gebruiken op voor jezelf en neem de tijd thuis om jezelf daarop voor te bereiden..!

jasmina19
05-12-2003, 12:43
thanx OA-girl

jasmina19
05-12-2003, 12:50
veel voor-argumenten komen er niet meer.......