Bekijk originele versie : Arabische films downloaden
Assalaam alaikom,
Waar kan ik marokaanse en/of egyptische films downloaden? gewone films geen rommel... dus actie of humor ofzo
heeft iemand een link van een goede site voor mij?
salaam
HabibOmri
02-03-2008, 22:38
Assalaam alaikom,
Waar kan ik marokaanse en/of egyptische films downloaden? gewone films geen rommel... dus actie of humor ofzo
heeft iemand een link van een goede site voor mij?
salaam
Op de meeste site's moet je je inloggen..
www.bladi.tv , kan je gewoon een film kiezen en dan gewoon kijken.
je kan ook gewoon googlee staan ook veel films.
Op de meeste site's moet je je inloggen..
www.bladi.tv , kan je gewoon een film kiezen en dan gewoon kijken.
je kan ook gewoon googlee staan ook veel films.
Heb gegoogeld en kwam deze site niet tegen....Bedankt voor je reactie ik ga es kijken of het wat is...
Salaam
HabibOmri
02-03-2008, 22:58
Heb gegoogeld en kwam deze site niet tegen....Bedankt voor je reactie ik ga es kijken of het wat is...
Salaam
Okee ik kijk er zelf ook, het is wel goede kwaliteit:goedzo:
Okee ik kijk er zelf ook, het is wel goede kwaliteit:goedzo:
marokaanse films doen het wel maar de egyptische films niet om de een of andere reden en die hindi films doen het ook maar das niet wat ik zoek daar kan ik niet anderhalf uur naar kijken hoor...
kan helaas geen arabisch lezen, dus weet niet waarom de egyptische films het niet doen , jij wel?
salaam
HabibOmri
02-03-2008, 23:35
marokaanse films doen het wel maar de egyptische films niet om de een of andere reden en die hindi films doen het ook maar das niet wat ik zoek daar kan ik niet anderhalf uur naar kijken hoor...
kan helaas geen arabisch lezen, dus weet niet waarom de egyptische films het niet doen , jij wel?
salaam
o wat raar?? bij mij wel , ik krijg die hele overzicht die plaatjes zeg maar ervan en dan als ik erop klik wordt het afgespeeld.
o wat raar?? bij mij wel , ik krijg die hele overzicht die plaatjes zeg maar ervan en dan als ik erop klik wordt het afgespeeld.
ik heb nog een keer gekeken en denk dat aan mijn pc lig...
de marokaanse films gaan bij mij langzaam....bedankt voor je reacties
:goedzo:
salaam
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.