Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar heb je Nood aan..Wat heb je Nu of Later nodig ?

Pagina's : [1] 2 3

camjo
05-09-2002, 20:43

Salaam mensen.. Ik heb nood aan vrije tijd.. :D Nood aan..gewichtsverlies Ik heb later een auto nodig.. En jullie.. Vertel...liefde, vriend, vriendin, werk, diploma, reis, trouwen...

Chaimae
05-09-2002, 20:44
ik heb nood aan zekerheid bericht is misschien te kort:D

Chaimae
05-09-2002, 20:48
Origineel gepost door chemie ik heb nood aan zekerheid bericht is misschien te kort:D en ik heb teveel hormonen :(

camjo
05-09-2002, 20:51
Origineel gepost door chemie ik heb nood aan zekerheid bericht is misschien te kort:D Knap gezegd ;) ..en buiten zekerheid..

ZiLaaL
05-09-2002, 20:52

Nood aan een Leven Na dit leven. Nodig: iemand aan mijn zij.

camjo
05-09-2002, 20:52
Origineel gepost door jimpie ik heb nood aan vakantie ik heb nood aan afkicken trouwen kan later... Afkicken ? van wat..als ik mag vragen Vakantie..ben je niet op vakantie geweest.

Chaimae
05-09-2002, 20:53
Origineel gepost door Mohammed Justice Knap gezegd ;) ..en buiten zekerheid.. waarom knipoog je ????????????????????????????? :eek:

camjo
05-09-2002, 20:53
Origineel gepost door chemie en ik heb teveel hormonen :( Vrouwelijk of mannelijke hormonen :D

camjo
05-09-2002, 20:58
Origineel gepost door chemie waarom knipoog je ????????????????????????????? :eek: Sorry..zal het niet meer doen..maar de bedoeling is..dat je ons attent maakt over de belangrijkste gevoel..het gevoel van zekerheid..als basis kan je daar opbouwen..

Chaimae
05-09-2002, 20:58
Origineel gepost door Mohammed Justice Vrouwelijk of mannelijke hormonen :D allebei :D

Chaimae
05-09-2002, 20:59
Origineel gepost door Mohammed Justice Sorry..zal het niet meer doen..maar de bedoeling is..dat je ons attent maakt over de belangrijkste gevoel..het gevoel van zekerheid..als basis kan je daar opbouwen.. nee geeft nix joh kmoest gewoon aan iets denken :)

beppie_truus
05-09-2002, 21:00
Origineel gepost door Mohammed Justice Salaam mensen.. Ik heb nood aan vrije tijd.. :D Nood aan..gewichtsverlies Ik heb later een auto nodig.. En jullie.. Vertel...liefde, vriend, vriendin, werk, diploma, reis, trouwen... ik heb heel veel geluk en succes nodig

camjo
05-09-2002, 21:06
Origineel gepost door Kenitrya Nood aan een Leven Na dit leven. Nodig: iemand aan mijn zij. Dat klinkt niet zo optimistisch heb ik de indruk.. Maar ik begrijp je.. Bedoel je een vriend/vriendin waar je op kunt vertrouwen..dat hebben veel mensen nodig..zeker in deze tijd..waar vertrouwen heel duur is.

camjo
05-09-2002, 21:11
Origineel gepost door jimpie afkicken van marokko.nl.....en ik moet nog op vakantie...en het duurt mij een beetje te lang............ik ben burn-out Ah ok..als je op vakantie gaat ben je tegelijk ook afgekickt..voor de duurte van de vakantie wel te verstaan :D ik wens jou een heel mooie en rustgevende vakantie toe..

camjo
05-09-2002, 21:14

Origineel gepost door chemie allebei :D Heb je soms last van..hormonen zijn zeer belangrijk als regelaars en controlemechanismen voor de bio-fabriek die wij eigenlijk zijn :D

Pagina's : [1] 2 3